Dış kapının oraya kadar koştum ama hala kilitliydi. Ne yapacağımı bilemedim tam arkamı döndüm ki o şeyle karşı karşıya yani yüz yüze gelmiştim. Orada korkudan bayılmışım ve ne olduğunu hatırlamıyorum. Sadece gözlerimi açtığım da bir akıl hastanesin de olduğumu ve bana sakinleştirici verdiklerini öğrenmiştim. Ben bayıldıktan sonra bir yaşlı kadın beni hastaneye getirmiş. Üstümde evimizde incelediğim eski eşyalardan bulaşan tozları temizlemişler. Bir de cebimde bir not bulmuşlar. Notta şunlar yazıyormuş:"O BİR ÖLÜ SİZİN GÖREMEDİKLERİNİZİ GÖRÜYOR. VE BUNDAN SONRA HER CADILAR BAYRAMINDA CANI YANACAK. NEDENİ İSE O DA ARTIK BİZDEN BİRİ SİZ ONU ANLAYAMAZSINIZ". Doktorlar bu notu benim yazdığımı bunun bir şaka olduğunu düşünmüşlerdi. Benim yanıma gelip bana birkaç soru sordular.
O notu siz mi yazdınız?
Hayır.
Emin misiniz?
Evet.
Peki bu notu size kim verdi?
Bilmiyorum.
Anlaşıldı Helen hanım sorularımızı yanıtladığınız için teşekkür ederiz.
Sizi kurulun verdiği kararı açıklamak için yeniden ziyaret edeceğim. O zamana kadar görüşmek üzere. Aradan 3 saat geçti. Doktor geldi ve kurulun benim deli olduğumu, bütün bunları uydurduğumu düşündüğünüve beni akıl hastanesine göndereceklerini söyledi.Doktor bunları söyledikten tam 1 hafta sonra bir araçla akıl hastanesine götürmek için geldiler. Ve bugün akıl hastanesine geleli tam 3,5yıl oldu ama hala o evde yaşadıklarımı unutamıyor, ve her duvara baktığımda o şeyin yüzünü görüyordum. O şeyin ne olduğunu hala bilmiyorum ama her gözümün önüne geldiğinde hala içim ürperiyor.
😕😞😰