Jessie Evans - Agent

3 0 0
                                    

JMÉNO A PŘÍJMENÍ: Jessie Evans

VĚK: 24 let

VÝŠKA: 172 cm

VÁHA: 59kg

POPIS: tetování na pravém zápěstí, dlouhé hnědé vlasy, štíhlá, vysoká, tmavě hnědé oči.

STATUS: Agent

POVAHA: Jessie je prostě svá, nikdo od u ní nikdy neví jak se zrovna bude chovat ale většinou bývá milá a snaží se každému pomoct. Je tvrdohlavá a nenechá si jen tak něco vymluvit. Ráda cvičí chce být lepší a lepší. Blbě si hledá kamarády protože málo komu věří, sice se bude bavit normálně ale získat si její důvěru není lehké ale i přesto to není nemožné. Snaží se nekecat do práce druhý ale taky vyžaduje aby ostatní nekecali do práce jí. Je spíše tichá ale i přesto řekne nahlas svůj názor kord když se jí někdo nelíbí. Je upřímná a nenávidí zlo. Snaží se vždy jednat fér ale co si budeme povídat ne vždycky to jde. Je zastánce že láska je slabina kterou si prostě nemůže dovolit.

MINULOST: Jako malá skončila v dětském domově kde nebyla zrovna za oblíbenou a tak se musela naučit bránit a že tomu dávala všechen svůj volný čas, nechtěla se bát že jí někdo zase ublíží. Čas šel dál a ze sebeobrany se stal její koníček. V sebeobraně byla vážně dobrá a proto se zúčastnila i několika soutěží ale furt jí to nestačilo chtěla prostě dokázat že malá holka z děcáku má na víc než jen na soutěže a tak se nedávno dostala do S.H.I.E.L.D.

D

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
SHIELD RPGKde žijí příběhy. Začni objevovat