Jedna walizka,druga walizka. Mój ojciec wrzucał je do bagażnika po kolei, starał się nie myśleć o tym że zaraz mnie pożegna. Patrzyłam na to jak ze smutkiem w oczach zamknął bagażnik i spojrzał na moją twarz. Było mi go żal, tak samo jak żal było mi zostawiać moich przyjaciół w stanach. Mieszkałam w stanie Floryda jednak to miało się zaraz zmienić. Mam na imię Kelly i jestem pół Polką i pół Amerykanką, moja mama mieszkała w stanach lecz przyleciała do Polski. Poznała mojego tatę i urodziła mnie. Kiedy miałam 8 lat przeprowadziliśmy się do stanów. Dziś mam 18 lat i przeprowadzam się do Polski. Zostawiam za sobą prawie idealne życie, przyjaciół, duży dom nad oceanem, karierę i ojca. Pewnie spytacie dlaczego ? Moja mama zmarła rok temu, przez utonięcie. Zmarła przy mnie, serfowałyśmy kiedy nagle spadła z deski, fala wciągnęła ją pod wodę. Zanurkowałam żeby ją znaleźć, ale nigdzie jej nie było. Zaczęłam wołać pomoc, ludzie i ratownik szybko znaleźli się obok mnie i szukaliśmy jej razem. Czułam jakby to trwało wieczność, a były to tylko minuty. Znaleźli ją, leżała na dnie ale nie oddychała. Reanimowali moją mamę a ja nic nie mogłam zrobić. Nie przeżyła. Wtedy mój świat się zawalił. Ojciec nie mógł się z tym pogodzić więc zaczął pić. A ja zawiesiłam karierę. Do normalnego życia wróciliśmy dopiero po pół roku , jednak ból zostanie z nami na zawsze. Może jednak opowiem coś o sobie. Mam 18 lat jak już wiecie, blond włosy, niebieskie oczy i 170cm wzrostu. Przydaje się to do mojej kariery, jestem modelką. Pracuje w modelingu już od 16 roku życia, to moja ogromna pasja zamierzam kontynuować ją w Polsce. Ale wróćmy do rzeczywistości.
-Pamiętaj dzwoń codziennie i baw się tam dobrze. Może poznasz jakiegoś chłopaka
-hahahah , dobrze wiesz tato że mam zamiar skupić się na karierze
- No tak, pamiętaj kocham cię. Dla mnie zawsze będziesz moją małą dziewczynką-powiedział ze smutkiem tata i mnie przytulił. Wsiadłam do taksówki i zaczęłam nowy rozdział w życiu.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mam nadzieje że wam się spodoba. Jest to pierwszy rozdział więc proszę bez krytyki 😂
Tak wiem króciutki 😅
A i chciałam podkreślić to że wszystkie informacje np. o macie nie będą prawdziwe, będę sobie niektóre rzeczy zmieniała dla wygody 🥰