Part 2

5 0 0
                                    

"Κλερι...Κλερι ξυπνά αγάπη μου πρέπει να πας στη σχολή"

"Μμμμ...5 λεπτά ακομαα"

"Έλα αγάπη μου πρέπει να πάω και στη δουλειά...."(ανοίγει τις κουρτίνες για να μπει λίγο ήλιος στο δωμάτιο)

"Πωω καλά εντάξει Απλά κλείσε τις κουρτίνες.."

Σηκώνομαι από το κρεβάτι μου και μόλις πατάω στο πάτωμα παγώνω ολόκληρη.Δυστυχως πρέπει να ετοιμαστώ για την σχολή Γιατί δεν με συμφέρει να λείψω σήμερα.Παω στο μπάνιο κάνω ένα πρωινό ντους και ντύνομαι.Παω στην κουζίνα και βλέπω την μαμά να ετοιμάζεται να φύγει.Βαζω παπούτσια και οδηγάει για την σχολή.

Μπαίνω μέσα και βλέπω πως όλοι είναι μαζεμένοι στο κέντρο του προαυλίου.

"Σαιμον....Σαιμον..."

"Χει Κλερι.Τι κάνεις;"

"Καλά είμαι γιατι αλλά γιατί είναι όλοι μαζεμένοι;"

"Τίποτα μωρέ.Τα κλασικά"

"Ο Τζεις...."(είπαν και οι δύο μαζί και άρχισαν να γελάνε)

"Εμμ Σαιμον πάω λίγο στο κυλικείο και ερχομαι"

"Εντάξει πάω στο παγκάκι εκεί ναι;"

"Οκευ"

Πήγα στο κυλικείο και πήρα ένα καφέ μήπως και ξυπνήσω.
Έτσι όπως γυρνάω χτυπάω πάνω σε κάποιον και όλος ο καφές βρίσκεται πλέον στην μπλούζα του.

"Οο χίλια συγγνώμη δεν σε ειδα"

"Γαμωτο....Δινε του"

"Χιλια συγγνώμη δεν το ηθελα"

"Τι δεν καταλαβαίνεις από το ΔΙΝΕ ΤΟΥ?"

"Καλά ηρέμησε δεν σε έβρισα κιολας"

"Αυτό σου ελειπε"

Πάω στον Σάιμον και με βλέπει μες τα νεύρα
"Ειι τι επαθες γιατι είσαι ετσι;"

"Τίποτα απλά έτσι όπως πήρα τον καφέ για να ερθω....έπεσα πάνω στον Τζεις και έγινε η μπλούζα του χάλια.Του ζήτησα συγγνώμη και μου είπε ένα ΔΙΝΕ ΤΟΥ.Λες και το έκανα επίτηδες ξέρω εγω"

"Ενταξει ρε Κλερι.Ηρεμησε δεν χάθηκε και ο κόσμος"

"Καλά.Αντε πάμε στην αίθουσα να τελειώσουμε για να πάω σπίτι"

"Να φύγουμε μαζί ναι;"

"Οκευ"

Μετά από 1μιση ώρα επιτέλους θα πάω σπίτι.Βαριομουν πάρα πολύ σήμερα και είχα και τα νεύρα μου.
Βγαίνω από την σχολή και περιμένω τον Σάιμον αλλά αυτός είναι άφαντος.
Ξαφνικά απλά ακούω κάποιον να ζητάει βοήθεια και τρέχω κατευθείαν στο στενό από όπου έρχεται η φωνή.
Φτάνω εκεί και βλέπω έναν τύπο να είναι μες τα αίματα και να δαγκώνει τον........ΣΑΙΜΟΝ
Απλά τρέχω δίπλα του και εκείνος ο τύπος απλά εξαφανίζεται.Αρχιζω να φωνάζω βοήθεια μέχρι που κάποιος δοξα τον θεό με ακούει και έρχεται.

°MY LIFE AS AN ILLUSION°Où les histoires vivent. Découvrez maintenant