Yeni ev mi?

Zeynep:Alarmla uyandım.Telefonumu kapatıp kalktım.Yatağımın kenarındaki cama baktım hava güzele benziyordu.Kısa kollu bir tişört ve kot giydim bir ceket aldım her ihtimale telefonumu cebime sokup cüzdanımı aldım ve aşağa indim.Annem kahvaltıyı hazırlamıştı "naber tombul yanaklım"deyip yanağını sıktım oda "günaydın zeyno"dedi.Abim ceketimin kapşonunu kafama geçirdi.Salak ya üf çok sinir bir abim var biliyorum.Bende sırtına çıktım.Salonda koşuyordu bunu küçüklüğümden beri yaparım.Babam gelmişti kel kafasını okşadım ve öptüm sevecen aile tablosu.Annem kahvaltı hazır diye çağırdı.Gittik nutellalı ekmeğimden bir ısırık aldım meyve suyumdan içerken annem konuşmaya başladı:
"Zeynep bizim babanla sana birşey söylemeliyiz"dedi korktum.
"Biz biliyorsun Elnur teyzen ve Veli amcan ile ortak çalışıyoruz(knkam Selenanın ailesi) ve 10 aylık bir iş seyahatine çıkmamız gerekiyor ve sende Selena ile yeni bir eve taşınacaksın.dediği an meyva suyunu lavaboya tükürdüm.Abimde kuzenim Mertlerde kalıcakmış.Bu mütiş hemen Selenayı aradım oda yeni öğrenmiş ve yarın taşınıyormuşuz yarın pazar.Hemen odama çıkıp bavul hazırladım...

Selena:Hemen hazırlanıp Egenin yanına gittim.Ona anlattım çok şaşırdı mutluluğumu onunla paşlamak beni mutlu ediyor çünkü ona AŞIĞIM! o benim sevgilim.Birden telefonu çaldı ve anide koşarak uzaklaştı.Ne olduğunu anlamamıştım.Bende eve gittim zaten öğlen olmuştu. Öğleyemeyimi yedim ve akşama kadar hazırlandım neyi götürsem neyi götürmesem tartışması yaptım ve tam saat 5 te yattık.Annemler uyandırdı heme hazırlandım aşağa indim onları uğurladım ve Zeynoyla buluştum taksiyle yeni eve gittik.Taşımacılar yardım etmişti ve eve eşyaları taşıdık.Sonra yeni evimizde yemek yemeye karar verdik biz yemek yapamayız yapsak yapsak makarna.Pizza söyledik afiyetle yedik ve üstüne sufle MÜTİŞTİ.Tv izlemeye başladık.Birsüre sonra zeynebin gözleri yavaş yavaş kapanmaya başladın ve tak diye gitti.Yatağına yatırdım ve sıkıldığım için Emreyi aradım hazırlanıp çıktım.Buzdolabının üstüne küçük bir not bıraktım.Buluşacağımız kafenin önüne geldim ama o orada bir kız ile konuşuyordu.Kuzenidir diye düşündüm.Duvarın arkadına geçip dinlemeye başladım.
Kız:Aşkım o salak Selenadan kutulucaksın deyil mi?
Emre:Elbette aşkımm dedi ve kızı öptü. Ben istemsizce duvarın arkasından ne diye bağırdım ikiside bana baktı.Emre açıklaya bilirm derken ben bir tokat yapıştırdım ve açıklamaya ihtiyacım yok göreceğimi gördim dedim ve eve doğru yürüneye başladım.İstemsizce gözyaşları akıyordu gözlerimden.Hava azda olsa yağmurluydu çiliyordu.Yanaklarım hem göz yaşımdan hemde yağmurdan ıslanmıştı.Bunu bana nasıl tapardı o salak bir adamın tekiydi ben onu çok sevmiştim deyervermiştim ona ama o beni sadece mendil gibi gördu kullandı ve attı.Bunu ilk defa yaşıyordum ve böyle bitiyordu.Eve gelmiştim içeri girdim kıyafetlerimi çıkartıp pijama giydim.Kafamı yastığa gömüp ağlamaya başladım bu hayatımda olan en kötü olaydı onla yaşadıklarımızı aşkımızı komik,eğlenceli,mutlu geçen zamanlar ilk öpücüğüm onla olmuştu ilk aşkım da oydu ilklerimi onla yaşadım ve böyle bitti.Okadar yükseksesle ağlamışımki Zeynep geldi "ne oldu dedi"Ona olanları anlattım.Sarılıp "ağlama deymez benim küçük yanaklım" dedi bu beni azda olsa motive etmişti.İkimizde açdeyildi biraz sohpet ettik ama ben hala ağlıyordum.Yattık okadar halsizdim ki...

VOTE YORUM SIK SIK BÖLÜM YAZIYORUM PLEASE KÜTÜPANEYE EKLEYİN ELEŞTİRİ KABUL EDİYORUM ÖNERİ YAPIIN!!!