~Neler Oluyor?

1K 52 12
                                    

Stiles Pov:                                                                 Uyandığımda Scottların evde salondaydık herkes salonda oturmuş beni bekliyordu sabah olmuştu yavaşça başımı kaldırdım hepsi bana döndü Scott yavaşça kalkmama yardım etti ''Ne oldu?'' dedim. Çünkü kimsenin konuşmaya niyeti yok gibiydi biraz bekledikten sonra Peter konuştu ''Sen Claude'u yaktıktan sonra Evelyn diğerlerini alıp gitti derekte seni taşıdı ve buraya geldik'' dedi  ''Derek nerde?''  dedim burada görünürde yoktu  ''Lydia ve Derek Deaton'nın yanında çok yaralandıkları için Deaton onlara bakıyor''  dedi scott . Kafamı salladım uzun bir sessizlik oldu o kadın Derek'i nerden tanıyorduki! herkes bir düşüncenin içindeyken ''Bunu nasıl yaptın?'' dedi Liam dayanamayıp. O tarafa döndüğümde Liam önde onun arkasında Theo duruyordu Theo'nun kolunu Liam'ın omzundaydı ''Ben de bilmiyorum istemeden oldu'' dedim. Mason ''Bunu çözmemiz gerekiyor'' dedi, ''ben gidip kitapları getiriyim evden, sizde internete falan bakın'' dedim ve evden çıktım gitmeden önce kapının önünde biraz ellerime baktım aklımda birsürü soru vardı bunu nasıl yaptım? neden derek'i kıskandım? neden bu kadar onu kaybetmekten korktum? bana neler oluyor? bütün sorularımı çözücek cevap lazımdı bana, hızlıca jeep'e bindim ve evin yolunu tuttum 10 dakika sonra eve vardığımda bütün değişik varlıklarla ilgili kitapları ve çıktıları aldım çantada neredeyse 10 tane kitap vardı şuan. Çantayı aldım evin ve jeep'in anahtarını aldıktan sonra babama mesaj attım 'scottlardayım gece geç gelebilirim' diye, jeepe binip scottların eve geldim herkes bir köşede birşey yapıyordu Theo Liam sarmaş dolaştı Mason laptopa bakıyordu peter ortalıkta yoktu işine gelmediği için gitmişti galiba ,Malia ve Scott Laptoptan bakınıyorlardı ''Evet şimdi hepinize bir kitap vericem '' dedim. Hepsine ayrı bir kitap verdim ve en kalın olanı ben aldım 

                                                                         ***

 2 saatlik araştırmanın sonunda hiçbirşey bulamamıştık hep şekiller vardı bize uyan birşey bulmak zordu herkes sıkılmıştı çünkü hiçbirşey çıkmamıştı ben ise omzumun kenarını kaşıyıp duruyordum Mason ise sağ el bileğini kaşıyıp duruyordu biraz daha kaşısam yırtıcaktım Scott bunu gördüğünde   ''önemli değil sinek ısırığıdır''  diyip geçiştirmiştim biraz zaman geçtikten sonra Derek geldi Lydia'yı sorduğumuzda ''bitkindi evine bıraktım'' dedi. Derekte biraz solgun görünüyordu ama olayın üstünden neredeyse 10 saat geçmişti ve kurtadam olduğu için hızlı iyileşiyor diye düşünüp kafa takmamaya karar verdim ikimizde koltuğa oturduk Ben sağ tarafına Derekte tam yanıma oturdu koltuğun ortasına sonra o da bir kitaba bakmaya başladı banyo yapmıştı şampuanın keskin nane kokusu buram buram kokuyordu ya da sadece ben kokluyordum, bacaklarımız ikidebir birbirine değiyordu arasında 2 cm boşluk olduğu için ne zaman ya o ya ben bacağımı sallasak birbirine değiyordu heyecanlansamda çaktırmamaya çalıştım kalp atışım hızlanırsa Derek'e rezil olabilirdim bacaklarımız hala sürtüyorken ben hem kitaba bakıyordum hemde kolumu kaşıyordum ben kaşırken bir el bileğimi tuttu Kafamı çevirdiğimde bu derekti kısa bir bakışmanın ardından ilk Derek konuştu   ''Neden kaşıyıp duruyorsun?'' dedi . Aklıma bir an beni düşünüyor olma olasılığı geldiğinde kalbim hızlı atmaya başladı salak kalp rezil ediceksinn beni, birkaç derin nefesten sonra kalbim eski ritmine dönmeye başladı şükür. Cevap vermem gerektiği aklıma geldi ''Kaşınıyor sinek ısırığı olabilir'' dedim kafa salladı sonra yavaşça bileğimi aşşağa indirdi ve bıraktı biraz zaman geçtikten sonra kolum yanmaya başladı yani tam anlamıyla ateş tutuluyormuş gibi yanıyordu Mason'a baktım onunda bileği yanıyordu galiba acı çekiyordu bende öyle. ikimizde acıyla inlediğimizde herkesin dikkati bize dönmüştü hemen yere düştü Mason, sonra bende dizlerimin üstüne düştüm Liam ve Derek hemen yardıma uzanmıştı bu acıyı alamazlardı sanırım. İkimizde bağırıyorduk ve yapacak birşeyleri olmadığı için şaşkın ve korkmuş şekilde bize bakıyorlardı Derek'in gözünde Endişe gördüm sandım bir an. Kolumun acısıyla bunuda kafamdan attım biraz daha yandı sonra bir anda acı durdu herkes ne oluyor diye izlerken ikimizde yanan yere baktık ikimizdede bir sembol vardı anlamını dahi bilmediğim bir sembol. Benim Sol omzumun kenarında bir iz vardı biraz değişik bir semboldü tişörtümü biraz sıyırdım ve iyice baktım.

Bu dövme nerden çıktı hiçbir fikrim yok umarım kitaplarda ya internette birşey bulabiliriz yoksa birine zarar verebiliriz Claude a yaptığım gibi diğerlerinede zarar verirsem

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu dövme nerden çıktı hiçbir fikrim yok umarım kitaplarda ya internette birşey bulabiliriz yoksa birine zarar verebiliriz Claude a yaptığım gibi diğerlerinede zarar verirsem... ya Derek'e zarar verirsem.. Mason nın dövmesine baktım onunki birazdaha değişikti benimkinden

Neler oluyor hiçbir fikrimiz yoktu Ama bunların anlamını bulmamız gerekiyor herkes dövmelere şaşkın şaşkın baktıktan sonra yerden kalktık Laptoptan çıkarttığım dövme ile ilgili birşey varmı diye bakıyordum derek ise ikidebir benim olduğum tarafa b...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Neler oluyor hiçbir fikrimiz yoktu Ama bunların anlamını bulmamız gerekiyor herkes dövmelere şaşkın şaşkın baktıktan sonra yerden kalktık Laptoptan çıkarttığım dövme ile ilgili birşey varmı diye bakıyordum derek ise ikidebir benim olduğum tarafa bakıyordu sanki yine birşey olur diye kontrol ediyordu bu hoşuma gitti. Sonra hemen kafamı salladım ne hoşuna gidiyor saçmalama diyerek dikkatimi yine kitaba vermeye çalıştım. Mason bağırdı ''Buldum buldum'' zaten bağırmasıyla hepimizin dikkatini çekmişti hepimiz onu dinleyeme başladık ''burada dövmenin bir anlamı olduğu yazıyor'' dedi ''Ne anlamı var?'' dedi Theo. ''Benim dövmedeki güneşin anlamı *içinden doğan ateş senin gücünü yansıtır* mı?'' dedi Mason iyice kafam karışmıştı ''Ne yani Gücümüzün sembolümu bunlar?'' dedim ''Evet sanırım'' dedi Mason. ''Galiba cehennem köpeği gibi bir gücüm var artık ama nasıl kullanıcağımıza çalışmamız lazım'' dedi ''İyide ben benimkinin ne olduğunu bilmiyorum'' dedim ''Stiles bir gelsene sanırım senin sembolü buldum'' dedi Malia hemen yanına gittim önce koluma sonra ekrana baktı ''Yok artık'' dedi ''Ne oldu ne yazıyor??'' dedim heyecanla ''Stiles sen Cehennem ateşi kurdusun'' dedi ''NE!'' diye bağırdım bana niye böyle büyük bir güç versinlerki çok saçma ''Belki yanlış görmüşsündür'' diyip Malia'yı ittirdim emin olmam gerekiyordu evet bu benim dövmemdi yazanlara göre ''cehennem lord'unun köpeği Fenrir'in 100 milyon yıl önce yüksek büyücüler tarafından öldürüldüğü ve küllerini bir hapiste sakladıkları yazıyor'' Ne yani Fenrir ben miyim diye düşünmeye başladım sadece beyzbol sopası olan birini bu gücü vermek ne alaka? Herkes şaşmış şekilde bana bakıyordu "noldu yine" dedim Scott: ''Stiles buna bakman gerekiyor'' dedi. Hemen yanına gittim ve ekrana Baktım Ekranda bir resim vardı Fenrir'in resmi herkesin neden şaşkın ve korkmuş şekilde bana bakmış olduğunu anlayınca burdan defolup gitmek istedim gerçekten benden korkucaklarmıydı ben de onlar gibi büyülü bir varlıktım bu kadar korkmaya ne gerek vardı tehlikeli olsam bile size zarar mı vericektim sinir krizimin gelmeye başladığını anlayınca ceketimi alıp ordan koşarak çıktım. Scott ve Derek bağırsada duymadan ya da dinlemeden hızlı adımlarla gidip Jeep'e bindim ve sürmeye başladım evimde beni bulabilirlerdi ya da tabi tehlikeliyim diye gelmezlerdi ama yinede önce evden bir kaç eşya aldım su yiyecek bir kaç kıyafet aldım sırt çantasına doldurdum biriktirdiğim paradan biraz koydum babama not yazdım ve evden çıktım jeep'e bindim ve yola koyuldum, uzun bir yolculuk olucaktı...               

            ....Bakalım stiles nereye gidiyor ve nasıl birşey'e dönüşüyor♥♥

Unknown Emotions (Sterek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin