~Kaçak

665 47 6
                                    

Stiles Pov:                                                      Kalkıp yüzümü yıkadıktan ve lavabodaki ihtiyaçlarımı giderdikten sonra dişimi fırçaladım ve çıktım sonra aklıma birşey dank etti, bana zarar vermeden çalışabileceğim biryer lazımdı dün yaptığım şeylerden dolayı biri ölebilirdi ama şükürler olsun kamyonda kimse yoktu, sanırım boş bir banka ya da depo bulabilirdim belkide ormana gitmem gerekiyordur ama orada beni kokumdan bulabilirler bu çok kolay olur İçimden kendime sövüyorum 'Hadi ama stiles sen bu kadar aptal değilsin' avucumun içi ile alnıma vurduktan sonra aklıma çok iyi bir fikir geldi. Beacon Hills ormanının ilerisinde kapalı bir banka olması gerekiyordu, Hem büyük duvarlarla çevriliydi hemde kimsenin haberi olmadan halledebilirdim Kolay yoldan çözüm. Yatağa oturdum ve Laptopu kucağıma çektim tam bilgisayarın açma tuşuna bastığımda telefon ötmeye başladı. Öffleyip püfleyip telefonu elime aldım Arayan Scott 'Ne tesadüf!' diğer aramalarınıda açmadığım gibi bunuda açmamaya karar verdim, telefon bir çalıp sustuktan sonra mesaj sesi geldi kilit ekranını açtım ve mesajlara girdim 30 tane falan mesaj vardı Çoğu Scott tan bir kısmıda babamdandı zaten babamla sabah konuştuğum için önce scottın mesajlarına bakmaya karar verdim, çoğu şöyleydi 'Stiles Bunu tek başına çözemezsin'   'yardım gerekicek'  'gel ve konuşalım'  'neden aramalarımı açmıyorsun'  'sürün olmadan güvende değilsin'  'yakın zamanda beni ara'  'arkadaşların olmadan savunmasız kalabilirsin'  'gel ve konunun üstünden beraber gelelim' gibi mesajlar vardı, bu kadar merak etmelerine şaşırmadım değil ama tek başıma daha iyi idare edebiliceğimi düşündüğüm için kısa bir cevap yazıp gönderdim. Sonra biraz daha araştırma yaptıktan sonra kalkıp banyoya girdim ılık suyla duş aldıktan sonra belimde havluyla çıktıktan sonra boxer ı giydim bir siyah pantolon üstüne beyaz tişört giydiğimde hazırdım. 
kafama siyah şapkamı taktım ve hava biraz estiği için siyah bir kapşonluyla kombini tamamladım telefonumu ve cüzdanımı cebime attım ve ayakkabılarımı giyip odadan çıktım lobide ilerlerken hiç duymadığım sesler duysamda pek kafa yormamaya karar verip aşşağı indim çıkış kapısının hemen yan tarafinda yine o adam duruyordu ürkütücü bakışları vardı takmamaya karar verdim kafamı başka tarafa çevirdim sonra hızlı adımlarla otelden çıktım jeep e bindim ve anahtarı takıp arabayı çalıştırdım ve yola koyuldum giderken arada arkama falan bakıyordum takip ediliyormuyum diye çünkü Claude yakmam diğerlerinin hoşuna gitmemişti güçlerimi nasıl kontrol ediceğimi bilmediğim için kıçımı kendim kurtarmam gerekiyordu bir şekilde, ama hala aklımda bir soru vardı Derek Evelyn i nerden tanıyor bu işler bittiğinde sormayı aklımın bir köşesine kazıdım yola baktığımda bankaya çok az kalmıştı.
Scott Pov:
telefonuma mesaj gelince hemen telefonu elime aldım mesaj Stiles tan gelmişti "Ben iyiyim beni aramayı bırakın" yazıyordu kendisi acaba cidden onu aramayı bırakıcağımı düşünmüş müydü? Pek sanmıyorum ama gidip mesajı diğerlerine anlattım onun ardından kapı çalındı açtığımızda Kapıda Evelyn, James, Walker ve Rachel vardı aslında biz saldırıcaklarını düşünsekte Evelyn sakin bir şekilde duruyordu sanki sürüsünden birini öldürmemişiz gibi.Ama diğerleri için bunu söylemezdim cidden sinirli görünüyorlar Bunu Derekte anlamış olucakki saldırmaya hazırlanıyordu hemen omzundan tuttum oda anlamış olucakki geri çekildi ,arkamızda ise liam theo Mason malia ve lydia sadece izliyordu
Evelyn konuşmaya başladı   "Kavga etmeye gelmedik yardımınız gerekiyor"     dedi     "Neden?"   diye sordum 
Bir paket uzattı içinde birkaç kağıt vardı dışı turuncu paketteydi yavaşca aldım ve açtım içinde bir mektup birde fotoğraf vardı önce mektup'u okudum yüksek sesle    "Kanlı Ay vakti geldi sırayla hepinizin dişi ve pençeleri bu odada asılı olucak"   bu ne demekti şimdi, sonra fotoğrafı çıkarıp baktım Ivan Ve Harper vardı yerde kanlar içinde yatıyorlardı ve bir kenarda masada bir şişede pençeleri ve dişleri vardı bu psikopat kim ise cidden doğa üstü varlıklarla bir problemi vardı sonra aklıma geldi Stiles tek başınaydı onu bulursa haklaması çok zor olmazdı. Istediğimi alırım havası vardı bu kişide ve bu beni korkuttu, ayrıca Kanlı ay ne?
Rachel konuştu   "Bu herif güçlü olmasaydı burda bir işimiz yoktu"    dedi sonra bize karnını gösterdi gerçekten iğrenç duruyordu ezilmiş parçalanmış ve kanlar içindeydi yaşaması bile mucize
onları da alıp kliniğe geldik Deaton Rachel a yardım ederken bizde plan yapmaya çalışıyorduk ve planda Stilesta vardı asla onsuz olmazdı ve cidden güçlü bir varlıktı ,tabi kontrol edebilirse
Derek Pov:
Aslında benim ilk planım Stiles ı bulmaktı ona zarar gelmesini istemiyorum neden bilmiyorum ama o sinir bozucu gülümsemesi etrafta olmayınca bir boşluk oluşuyor içimde, ama bazen Hala suratını parçalamak istiyorum, bazen Bana Paige'i hatırlattığı için çok fazla ona baktığımı farketmişliğim var ama bu ürkütücü olmaya başlayınca başka bir yere bakıyorum hala aynı Derek var içimde sadece bazen stiles ın yanında o derek'i unutuyorum ve şimdi bu aptalı kesinlikle bulmamız gerekiyor  ilk bulduğumuz anda suratına yumruk atıcam hem bizden kaçtığı için hem de beni meraklandırdığı için.
Stiles Pov:
vardığımda arabayı bir köşeye park ettim ve içeri girdim cidden boştu sadece biraz tozlu o kadar başkada birşey yok biraz ilerledim sonra bir köşe buldum hem okul bahçesi gibi geniş hemde duvarlıydı. Hemen işe başlamaya karar verdim içimde büyük bir enerji hissediyorum ve benim gibi cılız bir insanın spor yaparken enerjik hissediyorum dediğini duysa herkes gülerdi, hemen cebimden scottta kullandığımız nabız ölçerin bir değişiğini çıkardım, tabiki bunuda Koç'tan çalmamıştım, sadece geri verme sözü ile almıştım yanii, Aklıma eski anılar gelince gülümsemem yüzümde büyüdü ölüceğimde çok emin olduğum zamanlardı ama iyi anılardı o zamanlarda Allison da vardı
Şimdi herkes düşünüyordur niye böyle bir güçten korkup kaçtım aslında sebebi tehlikeli olması değil
Allison da olduğu gibi elime bir güç geçince ona yaptığım gibi.........
Neyse bence yeterince anlatabildim şimdi bu anıları canlandırmanın zamanı değil ,makinenin birini koluma diğerini belime taktım ve Şınav pozisyonuna geldim makineyi çalıştırdıktan sonra Şınav çekmeye başladım normalde 20'nin üstüne çıkamazsamda artık daha hızlı şınav çekiyordum bir yandan bu güçler cidden harikaymış.

Unknown Emotions (Sterek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin