3 rd:
Stiles sabah erkenden uyanmıştı etrafına bakındı sonra yatakta oturur konuma geldi, baktığında derek hala mışıl uyuyordu, ben olsam salyalarım akar şapşal bir surat ifadem olurdu ama o melek gibi uyuyor diye düşünüyordu. Stiles iyice esnedi gerindi ve ayaklarını soğuk zemine değdirdi yavaşça, ayağa kalktı ve yavaşça derek'in uyuduğu yatağın o tarafa yaklaştı aslında istese şimdi küçük bir öpücük koyabilirdi yanağına ama huysuz kurt uyanırsa ne diyeceğini bilmediği için yavaşça oradan çıktı aşşağı kata indi belki teşekkür niyetinde kahvaltı hazırlayabilirm diye düşündü ve mutfağa girdi önce masayı düzenledi sonra omlet yapmaya karar verdi ve yapmaya başladı yaptıktan sonra tabaklara koydu tam tabakları eline alıp masaya koyucaktıki arkasında bir beden hisseti hemen arkasını döndü döndüğü an derek le burun buruna oldular hemen kenara çekilip geçebilirdi ama hiçbir hareket yapmadı derekte yapmadı.
Stiles'ın elleri terlemeye başlamıştı bile biraz sonra derek geri çekildi ve stiles tabakları alıp hemen geçti ortam iyice tuhaflaşmaya başlamıştı o yüzden direk oturmaya karar verdiler direk stiles konuştu "Günaydın" sonra derekte "günaydın" dedi ve sessizce yemek yemeğe başladılar yemekleri bittikten sonra stiles gitmeye hazırlandı sonuçta rahatsızlık vermesine gerek yoktu daha, artık yağmur yağmıyordu lastikleri falan da kaymazdı yollar kurumuştu diye düşünüp. Telefonunu bulmaya çalışıyordu salonun orada arayıp durdu en sonunda derek konuştu "bunu mu arıyorsun?" dedi telefonu elinde sallayarak. Stiles gülümsedi oyun mu oynamak istiyordu. "evet" derek'e ilerledi uzandı ve almaya çalıştı ama derek elini biraz daha yukarı kaldırdı *ciddi misin?* bakışları attı stiles, derek'te omuz silkti, genelde derek böyle stiles la arada uğraşırdı. Ama o stiles ona tutulmadan öncesiydi şimdi ona yakınken kalp krizi geçirip geçirmiyiceğini bilmiyordu. biraz daha uzandı ama derek hala vermemekte ısrarcıydı. "Hadi ama koca kurt" dedi stiles. Derek biraz baktı sonra meydan okur gibi baktı bu demek oluyorduki daha pes etmemişti o zaman gizli silah kullanmakta sıkıntı olmaz diye düşündü. İyice yaklaştı stiles derek'in yüzüne, Derek telefonu arkasında tutuyordu yaklaştı yavaçşa, derek bir hamle yapmaya çalışıcağını düşünmüştü ama stiles'ın yapıcağı şeyden haberi bile yoktu.
Stiles göz kırpınca derek bunun amacı ne diye düşünüp kaşlarını çattı sonra stiles yaklaştı ve biraz boynunu eğip Dereğin boynuna hafif bir öpücük bıraktı , derek stiles'ın duduklarını boynunun orada hissettiği anda kaskatı kesilmişti, stiles ise istediği şok etkisini yarattığı için hemen arkasından telefonunu aldı ve cebine attı. istediği şeye ulaşmıştı derek şok olmuştu. ve surat ifadesi paha biçilmezdi ama fotoğrafını çekmek isterdi ama Derek'in onu uykusunda öldüreceğini biliyordu yanii öyle sanıyordu bilmiyordu ki Derek onu kılına zarar gelmesine izin vermez. Stiles gülmekle meşgulken Derek kendine geldi ve arkasını döndü stiles belanın geldiğini anlayınca hemen hızlı adımlarla kapının oraya ilerledi. "sonra görüşürüz büyük adam" dedikten sonra oradan hızlıca çıktı stiles sadece Derek'ten korkusundan değil utandığındanda kaçmıştı eliyle ensesini sıvazladı bunu hiç yapmamam gerekiyordu ana onu kandırmak için yaptığımı anlamıştır..... değil mi? diye düşünüyordu tek düşünemediği şey ise yukarıda Derek'in gülümsüyor olmasıydı...
-Arkadaşlar bölümü biraz kısa tuttum çünkü diğer bölümlerde bütün olaylar olmaya başlıyor bu bir geçiş bölümü oldu o yüzden ^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unknown Emotions (Sterek)
Hombres LoboBirlikte olabiliceklerini hiç düşünmeyen iki kişinin hikayesi..... (Gif'li)