Stiles Pov:
Aslında durmaya niyetim yoktu ama makine ötmeye başlayınca dikkatim dağıldı ve makine tuhaf sesler çıkarmaya başlayınca ısındı ısındı ve en sonunda patladı çok canım yanmıştı neden patladıki bu şimdi. Makinede kalan son sayıya bakınca 1000 şınav 500 mekik yazıyordu ,ne ara o kadar oldu diye düşünücektim telefonuma baktığımda 4 saattir buradaymışım peki neden bana 15 dakika gibi gelmişti makineyi fırlattıktan sonra bu spor işinin burada bitirmeye karar vermiştim, hava çoktan kararmıştı eski püskü duvarların bazı açık bölümlerinden Ay'ın ışığı binayı aydınlatıyordu çok güzel bir görüntü olduğunu düşünebilirdim sevdiklerim yanımda olsaydı tabiki. Makineleri bir çöp konteyneri'ne attıktan sonra arabama bindim ve yine otele sürmeye başladım
Scott Pov:
Stiles hariç herkes buradaydı onuda bulsak tam olucaktı .Evelyn ve diğerleri oturmuş duruyorlardı bizimkilerden ise çıt sesi çıkmıyordu, ortam biraz garip olduğu için malum olan buydu zaten. Bu bilinmeyen katil'in kim olduğunu bulmazsak hepimizin başı belada sayılır ama kim olduğunu ya da neyin peşinde olduğunu bilmediğimiz için iş biraz daha zorlaşıyordu. Ama halledebilirdik umarım birimizin başına birşey gelmeden olayı çözebilirdik bir plan yapmamız gerekiyordu
Derek Pov:
Stiles brikaç gündür ortalıklarda yoktu ve şimdiden yokluğu belli oluyordu o aptal gülümesemesini özlemiştim ve şimdide bu yamyam katil çıktığı için daha çok endişeleniyordum evet ben Derek Hale! kendi kendini kazara öldürebilicek bir aptal için endişeleniyorum beni yargılamayın. Şimdi hepimiz oturmuş bir plan yapmaya çalışıyorduk aslında Hala Evelyn'e güvenmiyorum ama şuan bir takım olmamız gerekiyor bu yüzden kimseye birşey demiyorum. Ama bu katilin işini bitirdikten sonra Evelyn ve Diğerleriyle ilgilenicem. şimdi sadece plan lazımdı hepimiz oturmuş düşünürken 2 dakika geçmeden pencereden bir tuğla eve girdi hepimiz pencerenin olduğu tarafa döndük sonra diğer penceredende başka bir tuğla gelince hepimiz eğildik Lydia ''Dikkatli olun!'' diye bağırdı hala camlardan tuğla geliyordu Scottların salondaki bütün pencereler kırılmış ya da yarısı camların yerdeydi, bazılarımız koltuğun arkasına bazılarımız merdiven kenarına sığınmak zorunda kaldık en sonunda tuğlalar durduktan sonra bir tane daha tuğla geldi bu tuğla bir kağıtla birleşik olarak gelmişti. Yavaşça yaklaştık scottla ikimiz, ben yerden aldım tuğlayı, james,walker,liam ve theo hemen dışarı çıkmıştı belki kaçmadan yakalayabilirdi sanırım. Kağıdı tuğladan çıkarttık ve ilk ben okudum üstüne yazanlar hiçte doğum günü kartını anımsatmıyordu herkes geldikten sonra sesli okudum ''Bu listeye göre sırayla hepiniz kanlı ay'ın içinde olucaksınız'' Sonunda Theo hepimizin aklında olan soruyu söyledi ''Bu siktiğimin Kanlı Ay'ıda ne?'' hepimiz bunu merak ediyorduk zaten.
''Öğrenicez'' dedim. sonrasında bu saçma Kanlı Ay'ı aramaya başladık saat biraz geç olduktan sonra herkes dikkatli olmak şartıyla bazıları birlikte kalmaya karar verdi ve bir saçmalıklarından sonra gittiler ben biraz daha bekledim belki stiles gelir diye ama saat gece 01.00 olunca gelmiyceğini anlayıp bende kendim evime geçmeye karar verdim biraz scottla konuştuktan sonra bende siyah chevrolet camaro'ya binip çatı katına geldim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unknown Emotions (Sterek)
WerewolfBirlikte olabiliceklerini hiç düşünmeyen iki kişinin hikayesi..... (Gif'li)