SCP-PL-8467
Autor:MrKrwawy
Identyfikator Podmiotu:SCP-PL-8467
Klasa Podmiotu: Keter
Specjalne Czynności Przechowawcze:
SCP-PL-8467 musi być przechowywany w specjalnym pomieszczeniu o wymiarach 30m x 10m.
Pomieszczenie musi posiadać fosę o głębokości minimum 50km do okoła SCP-PL-8467.
Na samym dole fosy muszą być zamontowane urządzenia do wchłaniania każdej substancji.
Do Przechowalni SCP-PL-8467 nikt nie ma dostępu na wejście.
Przechowalnia musi posiadać przynajmniej 4 kamer do każdej z ścian.
Przechowalnie muszą pilnować 10 ochroniarzy MTF zaopatrzonych w specialne bronie wchłaniania każdej substancji.
Opis:
SCP-PL-8467 przedstawia humanoidalną istotę, która sięga około 1.87m wysokości.
Humanoid cały jest pokryty substancją, która okazała się być krwią ludzką złączoną z jeszcze jedną, niezdyidentyfikowaną cieczą.
Krew w niewyjaśniony jeszcze sposób w nieskończoność spływa z SCP-PL-8467.Zakłada się, że w ciągu 1 godziny, może spłynąć 25l krwi.
SCP-PL-8467 ma zdolność do wykrwawienia osoby lub kilku osób w zasięgu 5m aż do śmierci.
Kiedy ktoś podejdzie do podmiotu (5m), z SCP-PL-8467 będzie także spływać krew ofiary.
Odkryto to wtedy, kiedy do przechowalni Humanoida wpuszczono Dr.#####.
SCP-PL-8467 może takżę rozpłynąć się w swojej cieczy i wydostać się ze swojej przechowalni w każdym momencie.
Humanoid przełamał zabezpieczenia już 18 razy w ośrodku ##.
SCP-PL-8467 został odlaleziony w roku 1921, w Niemcach.
Trudno go było przetransportować, ale jednak po 8 godzinach zabezpieczono podmiot SCP-PL-8467.
YOU ARE READING
SCP-PL-8467 - Krwawy Człowiek
HororSCP-PL-8467 został stworzony prze ze mnie. Dla fanów SCP, opowiadanie o humanoidzie... a to już przeczytajcie w opowiadaniu "Krwawy Człowiek"