Terminacja numer 1:
Dr.######:Hmmm... jak go zabić.
Wiem! Do ognia najlepiej ogień, SCP-106.
SCP-PL-8467 został wprowadzony do klatki SCP-106 w kabinię o grubości szkła 15cm.
Kabina została otwarta, a z niej wyszedł SCP-PL-8467.
Po 15 minutach do przechowalni wrócił SCP-106, widocznie nasycony swoją wcześniejszą ofiarą.
SCP-106 zamiast swojej pustej przechowalni, zastał krew, która już się wlewała do świata łuzowego.
Staruszek trochę przestraszony i zdziwiony zamknął portal.
Jednak 2l krwi już było w świecie łuzowym.
Kamery zamontowane w przechowalni SCP-106 zaobserwowały nagły i niewyjaśniony sposób,
poziom substancji, który spływał z SCP-PL-8467 zaczął się zmniejszać.
Po kolejnych 2 godzinach od wpuszczenia SCP-PL-8467 do przechowalni SCP-106,
w ośrodku ## SCP-106 wyszedł ze swojego portalu cały spanikowany.
Z jeszcze niezamkniętego portalu, za SCP-106 wylewała się strumieniami ciecz SCP-PL-8467.
Sylwetka humanoida ujawniła się ze swej substancji.
Widać że SCP-106 krwawi i ubolewa ale próbuje uciecz od zasięgu SCP-PL-8467.
Terminacja 1 zakończona - nieudana:
SCP-106 zniknął w swoim portalu, a SCP-PL-8467 został przeniesiony z powrotem do swojej przechowalni.
Przy zabezpieczaniu SCP-PL-8467 wykrwawiło się 25 ochroniarzy MTF,a 30 zostało rannych.
YOU ARE READING
SCP-PL-8467 - Krwawy Człowiek
KorkuSCP-PL-8467 został stworzony prze ze mnie. Dla fanów SCP, opowiadanie o humanoidzie... a to już przeczytajcie w opowiadaniu "Krwawy Człowiek"