"Ahhahahah " nasıda fake attim.
"Ya lisa ya"
rosé üzgünce söylemişti.
Bana Bir şey oldu sanmışlardı ama olmadığına inanadırmıştım.Hava kararmıştı..
"Eee şimdi ne yapalım""Tatil"
"Evde yatalım"
"Bencede tatil güzel olurdu "
Eğlenme zamanıydı ve şimdi oy çokluğuyla tatil zamanı.
.....
Bu komik tartışmalardan sonra tatil yapacaktık.Kızlar ondalarına geçip eşyalarını toplamaya başlarken bende babamı aradım.Bu işi 4 kız kendi başına yapamazdı dimi
.Bambam benim herşeyimi bana hep yardımcı oluyordu.Biz çok küçükken tanıştık daha doğrusu ailelerimiz sayesindeydi 6 yaşında tanışmıştık bir yaz günüydü evimizin arka bahçesindeydik.Benim ailem çok zengindi.Arka bahçemizde bir havuz bile vardi, ben arka bahçede oyun oynarken kapı zili çaldı bende meraklının herşeye bakıyorum koşmuştum eve ben ece girene kadar bambam ve ailesi içeri girip selamlaşoyorlardı.Bambamı gördüğümde ailelerin selamlaşmalarınfan sıkılmış bir yüzü vardi.Etrafa tavuk gibi bakınıyordu sonra beni gördü var yanıma koşup "merhaba ben bambam ve çok sıkıldım..." dedi.
Birlikte arka bahçeye gidip oyun oynadık.Sonra babamlar gittiler.Sonra anneme babamlara gitmek istediğini söyledin o günden sonra hep buluştuk tan 5 yıl boyunca sonra biz koreye taşındık.Ne çok ağlamıştım o gün.Bambamla çok uzun bir süre görüşememiştim.
Sonra korede çok zorluk çektim.Okul okumak bir işkenceydi herşey berbattı.Haytım çok kötü gidiyordu sonra asıl kötü olay oldu ailem öldü doğum günümde...
Aslında öldürüldüler ama polisler kim olduğunu asla bulamadı.polisleri hiç sevmiyorum.O doğum günü berbattı ölmek istedim ama sonra bir yemin ettim ailemi öldürenleri bulup onları öldürecektim.O günden sonra doğum günü kutlamadım.Bir yetimhaneye terleştirildim çok param vardi yani ailemden kalan ama reşit olmadığın için bu paraları kullanamıyordum.
O yetimhane yılları çok daha kötüydü.Sonra liseye başladım.Lisenin ilk günü çok tuhaftı.Okuşun koridorunda yürürken bir kızla çarpıştım kırmızı saçlı çok güzel bir kız ama kafası çok kalın çünkü 1 gün boyunca kafam işin gezdim ,çarpıştıktan sonra tanıştık adı rosé 'imiş benden sürekli özür dileyip duruyordu.Çok samimî ve tatlıydı üstelik aynı sınıftaydık.sonra jennie ve jisoo adında arkadaşları işe tanıştım onlar mükemmel insanlardı.Lise hayatım boyunca arkadaşlarım yüzünden çok cadaloz ve sert olduk bizi gören korkuyordu.Bir gün okula yeni bir öğrenci geldiği söylentisi duymuştuk hemde bizim sınıfa gelmişti.Ders başlayınca kapı çalındı içeri biri girdi ,ben bu sırada sıramda yatıyorum,bu nanik öğrenciydi rosé beni dürterek uyandırdı.Yavaşça kafamı kaldırım gözlerimi oluşturdum ve yeni gelen öğrenciye baktım.Bilim bakalım o kim bambam şok olmuştum ve mutluluktan uçacaktım.Hayat bana bu kadar iyilik yaptıysa kesin bir kötülük yapar dedim ama yapmadı mükemmel sayılabilecek bir şekilde liseyi bitirdik.sonra bir ev aldık ve 4 kız orada kalmaya başladık.Bambam ise kendi evinde kalıyordu.söylemeyi unuttuğum bir ayrıntıda bambamında ailesi o gece öldürülmüştü...ama bambam bunu üzülmemem için söylememişti bende ona söylememiştim bunu çok sonra öğrendim ...
Şimdi büyüdük çok daha güçlüyüz geçen bu yılarda kızlarla daha yakınlaştım ve daha kardeş olduk.Biz çete olduk...Peki bu duruma nasıl geldik.Biz boşu boşuna bu adamdan bu parayı çalmadık.
G dragon berbat biri elime olda onun kafasına sıkarak öldürürüm ama sakin olmalıyım intikam soğuk yenen bir yemek.
Ne intikamı dediğinizi duydum. Ama hayir ailemi o öldürmedi yani sanırım...O küçük çocukları dilenirdi para çaldı. O kötü biri ve bu parayla daha fazla kötü şey yapacaktı bizde buna engel olduk.Aslında böyle şeyleri sıksık yapıyoruz ama g dragon büyük biri ve büyük birinden para çalmak kolay değil ama BİZ sandıklarından daha iyiyiz, böyle şeyleri o bok kafalı popiler yapmıyor diye yapıyoruz o aptallar görevini yapmayıp bir sürü kişinin sağlamasına sebep olduğu için yapıyoruz.
Yani işin kısası bi iyi mafyalarız."Lisa"bambamın sesi ile ayıldım
Aa dalmışım...şey kameraları hallettin mi?
"Evet o orospu çocuğu bir kudurdu görmen gerek ama siz yinede şu salağım etrafında dolaşmayında korkuyorum bir şey olcak diye...."dedi bambam endişe dolu sesiyle
"Ya bambam bize ne olabilir ki "kendime çok güveniyordum çünkü hem dövüşmeyi biliyordum hemde o aptalın o içkili kafayla bizi hatırlaması imkansız.
"Tamam, şey bide siz ne olur ne olmaz arabayı değiştirin"
"Tamam bambam değiştiriyoruz öptüm..."telefonu kapatığımda kızlar yukarıdan bağırmaya başladılar.
"Hadi lisa gel yardım et valizleri hazırlamaya"
"Tamammm"hızla merdivenleri çıkıp kızların yanına gittim,gülüşün valizleri hazırlamaya koyulduk.
Hepimiz gülüşürken jennie unnie çok mantıklı bir soru sordu"Kizlar tatile nereye gideceğiz?"
"Bu çok mantıklıydı bence kafa dinleyebileceğini bir yere gidelim"dedi jisoo unnie bence haklıydı kafa dinleye bileceğiniz bir yer."AHAAA kızar bizim orman evine gidelim" orman evim olduğunu kızlara söylememiştim çünkü hiç aklıma gelmemişti.
"Senin orman evin mi var" onlarda bunu bilmediklerini söylemişlerdi
Bence güzel ölü hem o kadar genişli ben küçükken bütün akrabalar giderdik yanlış hatırlamıyorsam 6-7 odası var.."Wow baya oda varmış ,ben enson o daka odayı otele gittiğimizde görmüştüm "dedi gülerek rosé..
Ortak karar alıp yarın orman evine gidecektik. Kızlarla biraz dedikodudan sonra odalarımıza dağıldık. Üstümü değiştirip yatağıma yattım ve uyudum
....Çok uzun bir aradan sonra geri geldim malum kuş vardi....Ayrıca diğer kitabımı silicem galiba yazacak bir şey gelmiyor aklıma
Neyse sizi seviyorummmYeterli vote
ŞİMDİ OKUDUĞUN
se rapido ~ liskook
AcakPolis misin ? Haberin olsun eğer polissen senden nefret ediyorum bunu bil.