După încă 3 ore petrecute în local am decis sa venim toți acasă. Deși vila era mare, nu erau suficiente camere pentru 14 persoane. Băieții aveau sa doarmă câte doi și fetele la fel, în afara de Emma și Eze care au zis ca dorm împreuna. Am ajuns toți acasă și i-am lăsat mai întâi pe musafiri sa facă baie în baia din camera mea și cea de la parter în timp ce eu am stat cu Eze si Emma la povesti pe canapea în sufragerie. Fără sa și dea seama, Eze a scăpat pe gura o prostie și i-a spus Emmei ca ne-am saturat pe terasa. Ma așteptam să fie supărată pe mine dar spre surprinderea mea, ma îmbrățișează strâns și îl amenință pe fratele sau "Dacă o ranesti pe Av, te omor cu mâinile mele pușlama!" am ras cu lacrimi la afirmația ei, la fel și Eze și Emma ne-a propus sa petrecem noaptea împreună, dar nu în sensul ala.Obrajii mei au prins o culoare trandafirie dar am acceptat și Eze la fel. După ce toată lumea din casa a făcut dus, am urcat alături de Eze în camera unde l-am lăsat pe el sa facă dus apoi am intrat și eu ca o tornada la dus. După 10 minute am ieșit din dus îmbrăcată într-o pereche de pantaloni scurți și un tricou bărbătesc fără sutien deoarece uitasem sa îmi iau.
Când ies, dau de un Ezekiel la bustul gol ce stătea întins pe pat privind televizorul. Nu a observat când am ieșit și m-am așezat rapid lângă el. Obrajii mei ardeau din cauza imaginii trupului sau sculptat pe care erau răsfirate câteva tatuaje micuțe și frumoase.
- Dacă te mai uiți mulți la trupul meu cred ca o sa salivezi. Spune Eze și își întoarce fata spre mine.
- De ce sa neg, când e adevărat. Spun eu râzând. Râde și el apoi ma trage deasupra lui, eu având mâinile pe pieptul lui gol și puțin ud de la stropii de apa căzuți din parul lui încă umed. Ma privește în ochi și îmi zâmbește șiret apoi ma trage mai aproape, mâinile mele căzând pe lângă corpul lui, având pieptul lipit de al lui. Sânii mei destul de mari se zdrobeau de pieptul lui lucrat. O roseata îmi cuprinde iar obrajii iar el îmi mângâie spatele cu mâinile.
- Cred ca am cea mai frumoasa priveliște! Spune zâmbind mișelește și de uita la pieptul meu. Realitatea ms lovește și deabea acum realizez ca tricoul meu era atât de mare încât atunci când m a lipit de pieptul lui, sânii mei se puteau vedea prin gulerul larg al tricoului. Simt cum fierb de rușine iar el chicoteste ușor.
- Nu-ți fie rușine! Nu ai de ce. Ai un corp superb da știi. Spune și ma săruta scurt pe buze. Zâmbesc timida și îmi pun mâinile pe obrajii lui.
- Și noi... Ce suntem acum? Adică relația noastră? Spun puțin fricoasa.
- Putem fi prieteni, putem fi iubiți. Sau prieteni cu beneficii. Râde la ultima afirmație. Dacă vreodată o sa te îndrăgostești de cineva, eu nu o sa ma supăr pe tine scumpo. Atât timp cât ești fericita, sunt și eu fericit. Spune și îmi zâmbește dulce.
- Deocamdată nu sunt îndrăgostită de vreun pungaș. Spun și rad. Acesta îmi zâmbește și își baga mâinile sub tricoul meu.
- Aaa atunci ești disponibila mie. Îmi spune pe un ton jucăuș.
- Eeee! Spun eu râzând. Sa zicem asa. Spun iar el îmi zâmbește draceste. Își plimba mâinile pe pielea spatelui meu și când nu îmi dau seama, îmi da o palma în joaca la fund. Icnesc când palmă lui face contact cu fundul meu iar el râde înfundat. Ii dau o palma ușoară peste pieptul lui gol și acum e rândul lui sa icneasca de durere.
Se uita fulgerător la mine și tot odată zâmbind apoi ma trage mai tare la pieptul sau.
- Oof inocenta mica! Ești o scumpete de fata și sper ca nimeni nu o sa ți rupă inima frumoasa și iubitoare. Spune și ma săruta pe frunte. Ma dau jos de pe el și ma pun lângă el, luându-l în brate. Acesta ma îmbrățișează la rândul lui protector și fără sa îmi dau seama, alunec în lumea viselor.
CITEȘTI
Dulce Suferință
RandomDeși nu e prostuță, Avyanna are o inima mare ce tânjește după dragoste. Deși își da seama ca e greșit faptul ca inima ei tipa după Ace, un băiat rece și nesimțit ce ii aduce doar durere, tânjește după dragostea lui. Deși își da seama ca nu o va prim...