[... desi nu parea o fata in tocmai inteligenta, lumea se insela in privința Avyannei. Era considera tipul de fata proasta, naiva, fara o perceptie dezvoltata asupra lumii si inapoiata material cat si intelectual. Poate era asa sau poate nu. Nimeni nu o cunostea cu adevarat. Prefera sa aiba mereu o masca pe fata, sa fie indiferenta cu toti si pentru toti. Nu era tipul de fata care cauta dragostea unui baiat rau sau bogat. Nu era tipul de fata care sa umble dupa bani sau lux. Nu isi dorea asta. Defapt pe ea o macina ceva. Era ceva in sufletul ei ce nu stia nimeni. De asta era atat de neinteleasa...]
Mergeam linistita pe strada, vantul batandu-mi in fata, facandu-mi parul brunet cu suvite blonde sa mi se ciufuleasca. Bunicul mereu spunea ca ii seman mamei la aspect, ea fiind o femeie foarte frumoasa, inalta, cu ochii verzi deschis si cateva tente de albastru in ei, parul saten si putin carliontat asa cum il am si eu, corpul foarte bine sculptat, formele frumoase si curbate, dantura perfecta si alba si buzele mari si rosii. asa eram si eu doar ca nu eram inalta, aveam undeva la 1.70 sau poate mai putin iar ochii mei erau de un verde foarte inchis.
Cu tata semanam foarte mult la suflet din spusele bunicului meu patern. Amandoi avem inimile foarte mari, suntem dragastosi si iubitori dar pe alta parte suntem foarte inchisi in noi in unele momente si durerea pe care o putem revarsa este una foarte mare cand suntem raniti. Bunicul meu mai zicea ca amandoi suntem niste persoane foarte drepte, sincere, oneste si loiale si ca nu ne-am trada niciodata familia si prietenii.
Stiam toate astea din spusele bunicului pentru ca nu mi-am cunoscut foarte bine parintii pentru ca tatal meu lucra ca afacerist avand un lant hotelier intins din America pana in Europa, Asia Centrala si Asia de Sud, el ocupandu-se de cele din Europa si Asia cel mai mult iar mama se ocupa de cele din America dar foarte putin, toata treaba fiind facuta in general de Mark, mana dreapta a tatei. Insa mama a fugit in lume din cauza ca tatal meu lipsea foarte mult, chiar cu lunile si pe mine m-a lasat in grija bunicilor mei, care m-au crescut de la 4 ani pana acum la varsta de 17 ani. Pe ei ii iubesc enorm si le sunt recunoscatoare pentru tot chiar daca nu au putut sa imi ofere cea mai stralucita stare materiala, bunica fiind bolnava toti banii nostri se duceau spre ea si spre educatia mea. Iar parintii mei nu ne ajutau pentru ca eu una nu mai stiam absolut nimic despre ei.
Fara sa imi dau seama am ajuns acasa. Am intrat in hol, m-am descaltat de tenesii mei negri si prafuiti apoi mi-am dat geaca de blugi jos si am pus-o in cuier. Am inceput sa merg cu pasi inceti spre sufragerie unde era bunica mea care se uita la televizor.
-Buna bunico, am ajuns! spun in timp ce ma apropii de ea si o sarut usor pe frunte. Ea imi zambeste dragastos si ma priveste cu ochii ei de un albastru deschis superb. Unde e bunicul? O intreb si ma uit prin jur sa vad daca il pot zari.
- Buna scumpo, bunicul tau e in bucatarie si pregateste pui cum iti place tie cel mai mult. Cand am auzit am inceput sa zambesc si am fugit direct spre bucatarie unde bunicul meu scotea puiul din cuptor.
- Avyanna, ai ajuns acasa in sfarsit? ma intreaba bunicul iar eu dau din cap si el vine si ma imbratiseaza. Il strang in brate si apoi ma asez rapid la masa.
- Doamne ce foame imi este, spun si iau un cutit si o furculita apoi tai o bucata de carne de pui si mi-o pun in farfurie. Incep sa mananc puiul alaturi de o salata de legume fabuloasa. Desi bunicul meu avea 69 de ani se tinea foarte bine cand venea vorba de gatit. Dupa cateva minute apare si bunica mea in bucatarie si se aseaza in fata mea iar bunicul meu se aseaza in capul mesei. Mancam toti linistiti si mai discutam despre inceputul scolii. In cateva zile avea sa inceapa scoala iar eu sunt clasa a 12 a si am bacul. Inca nu stiam spre ce domeniu vroiam sa ma indrept dar sper ca pe parcursul acestui an ma voi hotara in legatura cu asta.
Dupa ce am strans masa, am facut un dus de 30 de minute si m-am bagat in pat. Zilele astea avea sa imi iau tot ce imi trebuie pentru scoala si cateva haine noi daca imi ajung banii.
CITEȘTI
Dulce Suferință
AlteleDeși nu e prostuță, Avyanna are o inima mare ce tânjește după dragoste. Deși își da seama ca e greșit faptul ca inima ei tipa după Ace, un băiat rece și nesimțit ce ii aduce doar durere, tânjește după dragostea lui. Deși își da seama ca nu o va prim...