"Anamız gibi yemek yapmayı da biliriz, babamız gibi vatanımızı korumayı da biliriz."
______________________________________
Arya SEVİN
Bugün benim için çok güzel bir gün. Çünkü bugün ilk görev yerime gideceğim. Ayy! Ben size kendimi tanıtmayı unuttum demi?Heyecandan unutmuş olmalıyım.
Ben Arya SEVİN. 22 yaşındayım. İzmir'de doğdum büyüdüm. Ama ben okulum için 3 yıldır İstanbul'da yaşıyorum. Bu arada ben sniper bir askerim. Mesleğim ile gurur duyuyorum. Kardeşten öte her şeyim olan dört tane arkadaşım var. Zehra, Meryem, Zeynep, Kader. İlk okuldan beri tanışıyoruz. Bu zamana kadar hiç kopmadık. Biraz da onlardan bahsetmek istiyorum.
Zehra ve Meryem grubun neşe kaynağı her türlü şaklabanlık onlardan sorulur. Meryem benim gibi asker. Zehra da terörle mücadele savcısı. Meryem'in görev yeri Hakkari benim görev yerim Şırnak.
Şimdi de Kader'e gelelim. Kader grubun en sessizi en sakini. Hatta o kadar sessiz ki genellikle Kader'i gel unutuyoruz. Kader de ilk okul öğretmeni.
Zeynep'e gelirsek o grubunnn... Bir şey bulamadım ya Zeynep bizim herşeyimiz kısaca. Zeynep'in mesleği doktor.
Bu arada ben size bunları anlatırken hazırlanıp kahvaltıya indim.
Giydiği kıyafet
⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️Mutfağa girdiğimde annemin kahvaltıyı hazırlamış olduğunu son olarak çaylarımızı doldurduğunu gördüm. Babam da elindeki gazeteyi okuyordu.
Arya: Günaydınnn benim sevgili ailemm
Ferhat: Günaydın güzel kızım
Asya: Günaydın birtanem. Hadi gel kahvaltını yap geç kalıcaksın yoksa
Arya: Tamam sultanımm
Güle oynaya kahvaltı yaptıktan sonra bol ağlamalı bir vedadan sonra arabama atlayıp havaalanına doğru sürmeye başladım.
⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫Evvet kısa bir bölüm oldu biliyorum. Bir sonraki bölüm ve gelecek bölümler bu kadar kısa olmayacak.
Sizce bölüm nasıldı?
Bir sonraki bölümde olmasını istediğiniz bir şey var mı?
İyi kötü bütün yorumlara açığım. Lütfen düşüncelerinizi yorumlara yazar mısınız?
Hatalarım olmuşsa af ola
Sizleri seviyorum
Beğenmeyi
Yorum yapmayı
Ve beni takip etmeyi unutmayın...
Sizleri seviyorum iyi geceler 🖤🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VATAN YOLUNDA
Hành độngVatan kolay kolay öyle her ülkeye denmez. Koçyiğit asker de her ülkenin askerine denmez. Vatan, uğruna gözünü bile kırpmadan ölebileceğin nimete denir. Koçyiğit, aslan parçası asker ise vatana canı gerçekten feda olabilecek askere, yiğide denir. ...