3. BÖLÜM

152 11 145
                                    

HELLÖÖÖ

Şimdi ekrana dokunur musun?

Dokunduysan en altta bir yıldız tuşu var gördün mü onu?

Bir dokun bak ona, çok güzel şeyler olacak

Evet, oylamanız için tenkyiuuuuu - __zynp05__ bilerek tenkyiuuuuu yazdım. Sırf seni sınır etmek için jsjsjsjsjsj -

Yazdığım  bölüm karşılığında bunu yaparak bana destek olabilirsiniz

Bir de o yıldızın yanında yorum yapmak için bir kutucuk var, hiç çekinmeyin vallahi, yorum da yapabilirsiniz:) Yapın böyle çılgınlıklar arada, iyi gidiyor.

Bu arada satır arası yorumda yaparsanız benden mutlusu olmaz

Şimdi bölüme geçebilirsinizzz







ARYA SEVİN

  Askere teşekkür edip dinlenme odasından içeri girdim. Ben kapıyı açtığım anda içeride ki bütün konuşmalar durdu. Derin bir sessizlik oluştu. Tam şuan karşımda beş tane meteor duruyor. Bir tanesi dışında hepsi samimi bir gülümseme ile bana bakıyorlardı.

Arya: Merhaba! Ben yeni sniper teğmen Arya SEVİN.

Sinan: Merhaba! Ben Sinan timimize hoş geldin.

Arya: Hoşbuldum ve tanıştığıma memnun oldum.

Sinan: bende :)

Can: Merhaba! Ben Can. Timimize hoş geldin.

Arya:  tanıştığıma memnun oldum ve hoşbuldum.

Cenk: Merhaba! Ben Cenk. Tanıştığıma memnun oldum

Arya: Bende :)

Mert: merhaba! Ben Mert.

Arya: :)

Fatih: Merhaba! Ben fatih. Tanıştığıma memnun oldum ve timimize hoşgeldin :)

Arya: Bende tanıştığıma memnun oldum ve Hoşbuldum.

Uzun bir isim merasiminden ve hoşgeldin faslından sonra odadaki koltuklara geçtik.

Sinan: Ee Arya anlat bakalım kendini. Kaç yaşındasın? Evli misin? Bekar mısı? Nerelisin? Menemen soğanlı mı olur soğansız mı? En sevdiğin kitap? En sevdiğin şair? En sevdiğin film? En sevdiğin yemek? En sevdiğin tatlı? İçli köfte yapmayı biliyor musun? Huhh! Evet cevabımı alayım.

Mert: Abi arada bir nefes al ya!

Sinan: Oğlum alıyorum ben o nefesi siz rahat olun... Ee Arya cevap vermeyecek misin?

Arya: Cevap veriyorum. 22 yaşındayım. Bekarım. İzmir'liyim ve menemen bence soğanlı olur. En sevdiğim kitap uykusuzluk. En sevdiğim şair Cemal Süreya. En sevdiğim film Börü. En sevdiğim yemek mantı. En sevdiğim tatlı kadayıf dolması. Ve son olarak içli köfte yapmasını biliyorum.

Sinan: Sen bütün soruları nasıl aklında tuttun ya?

Arya: Benim hafızam normal bir insanın hafızasından daha kuvvetli.

Sinan: anladım

Can: Ben seni sevdim ya :)

Arya: bende sizi sevdim :)

Fatih: Hadi kalkalım! Yemek saati geliyor. Ayşe Sultan döktürmüştür şimdi 😋

Arya: galiba sen timin midesine düşkün olanısın.

VATAN YOLUNDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin