1.Fejezet

306 15 2
                                    

Szóval...még így az elején pár dolog rólam : Varga Zoé vagyok ,15 éves (június 17.-én már 16 leszek) ,van egy ikertestvérem (Varga Lili) ,egy 17 éves bátyám (Varga Máté) ,és egy 3 éves húgom (Varga Emma) ,ezek mellett Budapesten élek ,szeretek énekelni és gitározni ,hip-hop-ozok ,világosbarna a hajam ,alapból zöld színű a szemem pár kék és barna folttal keverve ,a stílusom pedig...csakis a kedvemen múlik.🙃

Na de térjünk is a lényegre...szüleink nemrég kaptak egy rendkívül hívogató álásajánlatot Kanadából ,amire szinte gondolkodás nélkül igent is mondtak ,az egyetlen negatívum ebben az az ,hogy ezáltal költözünk Kanadába :).Ebbe nem nagyon volt beleszólásunk. Pedig már épp sikerült beilleszkednem az osztályomba ,sőt lett egy pár barátom is .

Június 14

Holnap hajnalban indul a gépünk ,az eddigi életem becsomagolására kaptam naggyából 2 nagy bőröndöt ,egy nagyobb sporttáskát ,és egy utazóstáskát...egy-két pánikroham és idegösszeroppanás után megszületett az eredmény...nem vagyok túlságosan megelégedve magammal ,egy csomó dolgot itt kell ,hogy hagyjak ,de legalább végre kész lettem ezzel az egésszel.

Június 15

Hajnali 2-kor keltem fel és nagyon gyorsan elkészülődtem.
Ezt az outfitet választottam ki:

Egy rohadt hosszú 13 óra repülés után végre megérkeztünk Kanadába

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Egy rohadt hosszú 13 óra repülés után végre megérkeztünk Kanadába. Naggyából fél óra autóút után pedig végre megérkeztünk az új otthonunkhoz. Mire sikerült felosztanunk a szobákat már este 11 óra volt,így inkább lefeküdtem aludni.

Június 16

Ma egész nap csak pakolásztam ,és Emmára vigyáztam ,mert anyáék már ma elkezdtek dolgozni,Lili és Máté meg körülnéztek az új városunkban. Tehát magunkra maradtunk Emmával ,viszont szerintem tök jól elvoltunk :)).
Holnap lesz ugye a születésnapunk ,bár erről mostanában nem beszélt senki sem a családunkban. Én Lilinek holnap majd hagyom,hogy ő válasszon saját magának valami ajándékot,ugyanis ő egy teljesen más személyiség hozzám képest,így megadom a lehetőséget neki ,hogy azt vegyen magának amit akar,hisz mi egy ideje már így csináljuk ,elmondása szerint ez így neki pont megfelel ,tehát nekem mindegy.

Estefelé felmentem a szobámba ,ahol elhelyezkedik egy viszonylag nagy ablak


Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


(naggyából amúgy így néz ki a szobám) és tegnap óta most először kinéztem az ablakomon (a szobámból pont rálátni a szomszéd ház egyik ablakára)és talán a kelleténél hosszabb ideig bámultam ki az ablakon,amikor hirtelen megpillantottam a szomszéd fiút. Olyan érzésem volt ,mintha már láttam volna valahol ezt az alakot,de nem akartam a kelleténél is hosszabb ideig nézni a göndör hajú viszonylag magas szomszédomat,mivel egy idő után észrevette ,hogy nézem ,integettünk egymásnak utána mielőtt bármi mást tehetett volna eltűntem előle. A történteken elmélkedve aludtam el az új ágyamban ,ami talán kényelmesebb is ,mint a Budapesti volt.

Egy új élet kezdeteWhere stories live. Discover now