Elindítottuk a filmet(amit persze még csak véletlenül sem láttam , és látott mindenki már vagy százszor), viszont pár percre rá megszólalt a telefonom fülsüketítő hangja, anya hívott. Egy kicsit megijedtem ,mert anya csak akkor szokott engem hívni ha baj van. Kicsit messzebb sétálva a filmező társaimtól felvettem a telefont,szerencsére nem volt semmi baj,így elég rövidre sikeredett beszélgetésünk után csak nyugodtan visszafeküdtem az eredeti helyemre,és tovább néztem a filmet. Eszembe jutott valami avval kapcsolatban ,amit anya mondott a telefonba,így megállítottam a filmet és megkérdeztem a többiektől,hogy nem szeretnének-e itt aludni,mivel anyáék mától vasárnap estig nem lesznek itthon (az itteni első komolyabb üzleti útjuk miatt),így miénk lesz a ház egy pár napig. Mind igent mondtak,tehát ma itt alszanak nálunk. Újból elindítottam a filmet . Én Jack és Finn között feküdtem hason a már kihúzott kanapén . Pár percig mindenki csendben figyelte a filmet ,de csak pár percig,mert utána eluralkodott a pokol. Mindenki unta már,nem is csodálom,egy jópárszor láttuk már ezt a filmet is. Jack tömte a fejemet a gördeszkás cuccaival,Jaeden és Wyatt elindítottak egy élőadást Wyatt instáján,Noah és Lili elkülönülve beszélgettek egymással,Máté egy újabb random szöszit nézegetett úgyszintén az instagrammon ,Bogyó ugatott,Finn pedig...Finn egy ideje engem bámult. Mikor már kezdett aggasztani a folyamatos bámulása hozzászóltam:
-Finn!-mondtam feszülten,kicsit mintha megijedt volna ,de válaszolt.
-Igen?-kérdezte ártatlan mosolyra húzva száját.
-Mi olyan érdekes rajtam? Miért bámulsz ennyire?-kérdeztem hitetlenkedve.
-Semmi...csak...ma is elég szép vagy...-mondta miközben kezdett cukin elpirulni(nála ugye ez teljesen elfogadott,sőt neki ez jól is áll).
-Finn!-felröhögve ütöttem gyengén vállba,kezdtem én is elpirulni(és hát persze én ilyenkor mint már mondtam olyan vagyok mint egy paradicsom).
-Miaz? Én csak az igazat mondom!-és pajzán mosolyra húzta száját.
-Vagy csak talán valaki elég kanos jelen pillanatban!-mondta felröhögve Jack.
-Meghalsz Jack!!-ugrott neki Finn. A baj ezzel csak az volt,hogy Jack és Finn között ugye én is ott feküdtem. Tehát Finn egyenesen rámugrott. Én csak röhögve néztem elég vicces jelenetüket,amikor Wyatt feltett egy kérdést felénk.
-Sophia is átjöhet?-kérdezte tőlem azzal a bizonyos kisangyal nézésével.
-Beverly az Az-ból? Persze.-mondtam boldogan.
-És a többiek a Stranger thingsből?-kérdezte Noah úgyszintén kisangyal nézéssel.
- Öhmm...persze. Jöhetnek ők is .-mosolyogtam mindkettőjükre.
Noah megkérdezte tőlük ,Millie Sadie és Caleb tud jönni, Gaten viszont most valahol a barátnőjével nyaral.
Miután megérkeztek mindegyikőjüknek bemutatkoztam,és a filmes témát elhagyva inkább elkezdtünk Monopolyzni. Sophia és Sadie is végtelenül szimpatikusak voltak számomra, Millie viszont eléggé érdekesen viselkedett. Felé is ugyan úgy próbáltam nyitni mint a lányok felé,de éreztem ,hogy ő nem pont úgy viszonyul felém ,mint én próbáltam felé. A játék fele körül Millie és Finn köddé váltak. Nem nagyon törődtünk ezzel a ténnyel,addig amíg már legalább tíz perce el nem tűntek volna közülünk. Elmentem a mosdóba,nem azért ,hogy megkeressem vajon ott vannak-e vagy nem,csak egyszerűen el kellett menjek. Kinyitottam az ajtót és ott találtam őket egymás falva a mosdónk közepén. Hirtelen elég feszültté váltam,rájukcsaptam az ajtót,és berohantam a szobámba annak ajtaját jó hangosan és erősen bevágva. Pár perc múlva nyitódott az ajtóm és belépett rajta Finn. Nem akartam a szemébe se nézni,bár nem igazán értettem ,hogy miért is vagyok ennyire feszült. Mi ketten nem járunk,és sohasem jártunk.
- Zoé...ez nem az volt aminek látszott...-kezdett el magyarázkodni.
-Az volt ami. Ez nem az én dolgom.-mondtam halkan.
-Figyelj...-próbálkozott újra de én közbevágtam.
-Nem Finn...nem érdekel ,hogy mit csinálsz,és kivel csinálod azt. Azzal csókolózol akivel akarsz.-tettem pontot ennek az egész kínos szituációnak a végére.
Eléggé elbambultam. Pár pillanatig a csend uralkodott az egész szobában. Mire észbekaptam Finn puha ajkait éreztem a sajátaimra tapadva. Lágyan és gyengéden csókolt . Ellöktem magamtól.
-Te viccelsz velem? Pár perce még Millievel faltátok egymást a mosdónkban!!-mondtam nagyon dühösen.
-Tudom...de te mondtad,hogy azzal csókolózom akivel akarok! Millievel nem akartam,ő csókolt meg ,és nem tudtam ellökni magam elég gyorsan tőle,te pedig pont akkor nyitottál ránk. Sajnálom.-hajtotta le szomorúan a fejét.-Eszembe se jutna soha sem vele csókolózni,ne-nekem....te kellessz...! -nézett félénken a szemembe. Ha akart volna sem tudott volna többet mondani ,mert most én kaptam le őt. Elhúzódtunk egymástól és egymás szemébe néztünk.
Pár pillanat múlva újra egymásnak estünk,ez már viszont nem olyan csók volt ,mint az előző. Ez szenvedélyes és vad volt. Az előbbi meg hát..inkább szelíd és gyengéd. Mindkettőt imádtam. Vadul csókolóztunk,amikor Millie nyitott be a szobámba Finnt keresve . Amikor meglátott minket azonnal lehervadt a kamumosoly is az arcáról,és átváltozott mérhetetlen haraggá és dühre. Becsapta az ajtómat,de nem ment ki a szobámból. Elválasztott minket egymástól és felpofozott engem.
-Gratulálok Finn! Egy újabb kurva! Hát legyetek boldogok! Két hétnél többet úgysem fogja ez a "kapcsolat" sem bírni!-kelt ki magából.
-Te mit képzelsz magadról?-kérdeztem tőle elég idegesen-Még ,hogy én vagyok a kurva?! Ki viselkedik itt röhejesen? Ki öltözött ki így-mutatok végig öltözékén-csak azért,hogy hátha talán így majd nem fogja kevésbé utálni őt Finn?? A Stranger thingsen kívül semmi közöd sincs hozzá! És ezt te is nagyon jól tudod, mert már hallottad egy párszor Finn szájából is ezt!!-fejeztem be kitörésemet. Egy ideje már Jack, Noah és Sadie is követte a jeleneteket az ajtómban álva.
Millie nem mondott semmit csak mégegyszer fel akart pofozni,de Finn megfogta a kézét félúton az arcom felé,így nem tudott. Ezután csak az ajtóból mindenkit félrelökve viharzott le a lépcsőn utána pedig egyenesen haza. Mi pedig elkezdtünk kuncogni,najó...ezen az eléggé nevetséges helyzetben kínunkban már tényleg csak röhögni tudtunk.
KAMU SEDANG MEMBACA
Egy új élet kezdete
Fiksi PenggemarMinden egy költözéssel kezdődött... Ha valahol helyesírási hibát,elírást,vagy bármi mást találtok írjátok le commentbe🙏.Köszi🥰. #9-kanada 2020.04.06 #4-kanada 2020.04.10 #3-zoé 2020.05.20