"အြန္း......"
"မင္းႏိုးလာၿပီလား....."
ေခြေခါက္ၿပီး အိပ္ေနလို႔ထင္ပါ့ရဲ႕ နာေနတဲ့ဇက္ကိုေတာင္ သတိမထားႏိုင္တဲ့အထိ.... အနီးနားက သူစိမ္းတေယာက္အသံကို ၾကားလိုက္ရတာေၾကာင့္ Baekhyunအေတာ္ပင္ လန္႔သြားရသည္.....
"ခမ်ားဘယ္သူလဲ....ၿပီးေတာ့ ဒါကြ်န္ေတာ့္ကားမလား....ဘယ္လိုလုပ္ ကြ်န္ေတာ့္ကားေပၚေရာက္ေနရတာလဲ....."
*က်စ္.....*
ထိုသူက Baekhyunအေျပာကိုပင္ ဂရုမစိုက္ စိတ္ပ်က္တဲ့ပံုစံျဖင့္ က်စ္တစ္ခ်က္စုတ္ကာ ကားေပၚက ဆင္းရန္ျပင္ေနေလၿပီ....
Baekhyunလဲ ေၾကာက္ေပမယ့္ ကိုယ့္ကားထဲ ပိုင္ဆိုး ပိုင္နင္းေရာက္ေနတဲ့ထိုလူကို ဒီတိုင္းၿပီးစလြယ္ေတာ့ လႊတ္မေပးလိုက္ႏိုင္ပါ အလ်င္ျမန္ပင္ လက္ကိုအတင္းဆြဲထားမိသည္...."ဘယ္သူလဲလို႔ေမးေနတယ္ေလ....."
Baekhyunေၾကာက္စိတ္ကေန တေျဖးေျဖး ေဒါသေလးနည္းနည္းထြက္လာသည္ထိ အႏွီလူသားရဲ႕ပံုစံက အခ်ိဳးမေျပပါ....
"ဟက္....မင္းတို႔သူေဌးေတြကေလ လူေတြကိုဆို မတူသလို မတန္သလို သိပ္ဆက္ဆံၾကတာဘဲ..... အဲ့တာေၾကာင့္ မကူညီခ်င္တာ....."
Chanyeolလက္ေကာက္ဝတ္ကို ကိုင္ထားတဲ့ လက္ေသးေသးေလးကို ခါခ်ၿပီး ကားေပၚကဆင္းသြားေလၿပီ.....
Baekhyunလဲ ထိုေနရာတြင္ ေၾကာင္အစြာထိုင္ေနရင္း ထြက္သြားတဲ့ ေက်ာျပင္က်ယ္ကို လိုက္ၾကည့္ေနမိသည္....သူဒီတိုင္းေလးေမးလိုက္တာကို ထိုသူ ဘာေၾကာင့္ ဒီေလာက္ေတာင္ စိတ္တိုသြားရသည္ကိုေတာ့ အေျဖေဖာ္လို႔မရေတာ့ပါ.....
.............
"အဲ့ေတာ့ မင္းေျပာခ်င္တာက အဲ့လူက မင္းကို သူ႔ေပါင္ေပၚမွာအိပ္ခိုင္းထားတယ္....အဲ့လိုလား..."Sehunအေမးကို ေခါင္းသာ အသာၿငိမ့္ျပမိသည္.... ကိုယ္တိုင္လဲ မည္သူ မည္ဝါဆိုတာကိုမသိသည့္အျပင္.... ထိုသူေျပာသြားတဲ့ ကူညီတယ္ဆိုတဲ့စကားအသြား အလာကိုလဲ နားမလည္ႏိုင္......
"Sehun ငါ့ကို တစ္ခုေလာက္ကူညီပါလား...."
"WooBin Hyungကို ျပန္ေခၚေပးရမွာလား..."
မႈိင္က်သြားတဲ့ Baekhyunရဲ႕ မ်က္ႏွာေလးကို ျမင္မွ Sehunစကားေျပာမွားသြားမွန္း သိလုိက္ရသည္....