*2*

17 4 7
                                    

Kafam çatlıyacak derecede ağrıyordu.Gözlerimi açmadan kulağıma gelen sesleri dinlemeye başladım.

-hastamızın durumu şu anda iyi gözüküyor.Kızım ailesine ulaşamadınızmı?

-Hocam yanında telefon yoktu.Ailesine ulaşamadık.

Ne diyorlardı bu doktorlar.Gözlerimi yavaş yavaş açmaya başladım zaten başım ağrıyordu.

-Kızım iyimisin?

-Neden burdayım ben ve bana noldu?

-Kızım bir kaza geçirdin sadece kaşına ve dizine dikiş atıldı.Ailene ulaşamadık yanında telefon yoktu hemşire ablana annenin ve babanın numarasını söyle haber verelim kızım merak etmesinler seni.Bu arada kendini nasıl hissediyorsun?

Doktorun dediğinden hiçbirşey anlamamıştım.Bu kaza nasıl oldu ki ve benim ailem kim.Allahım kafayı yiyeceğim kafamda milyon tane soru var.

-Ruhsuz gibi hissediyorum kendimi ve neden ben kaza yaptığıma dair hiçbirşey hatırlamıyorum?

doktor hemşireye fısıltı şekline bir şeyler söyledi.Niye fısıltılı söylüyorsun ki sesli söyle bizde duyalım tövbe yarabbim.

-Kızım annenin numarasını verirmisin arayalım.Beren kızım sen ailesine haber verirsin.

o sırada kapıdan bir tane kadın içeriye geldi-Sen benim annemmisin

-Beren küçük hanıma bi tomografi çektirelim kaza esnasında hafızasını kaybetmiş olabilir.

-Kızım adını hatırlıyormusun?sahi benim adım ne,ben niye adımı hatırlamıyorum eskiye dair hiçbirşey hatırlamıyorum yaa

-hayır  hiçbir şey hatırlamıyorum

Doktor odadan çıktıktan sonra doktorun dediği beren abla yani hemşire beni tomografi odasına götürdü.Bir insan neden böyle sesler koyarki ne kadar saçma başım şişti.'dıtttdıtttdıtttt'

umarım bir saate kalmaz çıkarım burdan çünkü 15 dakikadır bu iğrenç sesi beynimin içinde hissediyorum.Ben içimden bunları dedikten sonra hemşire sanki beni duymuş gibi bittiğini söyledi ve beni doktorun odasına götürdü.

-girin. Evet küçük hanımın sonuçları çıktı.hmm geçici bir hafıza kaybı var.Bu ne kadar sürer inan bilmiyorum.1 yıl da sürebilir 1 ayda.senin yaşın kaç küçük hanım?

-17 

-hmm polisler birazdan gelecek ve sana birkaç soru soracaklar daha doğrusu aileni bulmaya çalışacaklar küçük hanım.

neden bana küçük hanım diyor ya birincisi boyum kısa değil gayette normal boyum var.He he boyun 1.62. ikincisi ise 17 yaşımdayım yani hiçde küçük değilim.He canım he sen öyle san.kapa çeneni ya iç sesimden nefret ediyorum illa her boka burnunu sokacak te allahım ya.

doktor,polisler geldiği zaman beni emniyete götürdüler.sordukları soruların hepsine bilmiyorum dedim çünkü gerçekten hiçbir şey hatırlamıyorum.Beni dışarı çıkardıkları zaman doktor -kızım madem ki adını hatırlamıyorsun ismimin gece olmasını istermisin?

-Neden gece?'adını bilmiyorsun zaten seni isimsiz diye mi çağıracaklar.iç sesim ilk defa sana katılıyorum valla

-Çünkü hastaneye geceleyin getirildin bence çok güzel bir isim.

sonra polis araya girdi -Bence ismi erem olsun 

ne kadar saçma bir isim-neden erem ve o ne demekki

-erem cennet demek.sen de çok güzel bir kızsın ve bence ismin erem olsun.

sözümü geri alıyorum güzel bir isimmiş.

-Evet güzel bir isimmiş o zaman ismin erem gece olsun.

bu ismi kabul etmemle birlikte adını öğrendiğim ercan amca (doktor) ile birlikte nüfus dairesine gittik.

_________________________

canlarım beğendiyseniz lütfen yorum yapın ve oy vermeyi unutmayın.ilk yazdığım hikaye için eksiklerim olabilir.

Gecemdeki AyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin