*5*

11 3 8
                                    

Aradan 3 saat geçmişti odamızda oturmuş herkez farklı şeylerle ilgileniyordu.Yarenin bir hastalığı varmış adının ne olduğunu bilmiyorum ben anlatırken yarein burnundan kan gelmiş ve bayılmıştı bizde direk onu hastaneye götürmüştük,çok şükür bir şey olmamıştı.

-Eremm sende gel haydi tabu oynayalımm.

-Uçuyorumm.

-Ben karen,çisem ve yaren bir takım olsun okeyto?

hep bir ağızdan bağırdık-Okeytoooo

-tamam ben ve karen başlıyoruz

-Kanka ben neyimm??

-malsın

-evet aferinn peki malların neyi olmazz

-Beyinnni beyinn c-cevap beyin

-Aferim kız ahahaha

2 dakika geçtikten sonra bizim süremiz bitti ve çisem yarene anlatmaya başladı.

-kızz sababhları bizi uyandıran kim

-senn

-yok ayoll öyle değil hani diyor yaa üüüüüü

-Haaaa ho-horozz bildim bildim

biz bu oyunu oynarken zaman çok hızlı geçmişti.Yarın okulda ilk günüm olucaktı.Kesinlikle erken yatmıyacam geç yatıyım ki geç kalkkıyım sonra da okula gitmeyeyim.ahahaha Kızım zeka fışkırıyor zekaa.hahh aynen öyle çüünkü benn.Egoya bak anasını satıyım.suss bee sende egolusun çünkü sen bensin ve ben senim yani sen benim içimdesin ayy amann neyse işte yat zıbar.

Sabah yine bir öküzün anırmasıyla uyandım. çünkü öküz gibi anırıyorlar.Kime çekmişş.yok canım ben anırmıyorum.hıı hıı tabi tabii.

-ehh amma da uykucusunuz haa eremmm,çisemm, yarenn,ulan kalkın artık bakın bugün okulun ilk günü kalkında hazırlanalım biraz süslenelim demi kızz.

evet karen çok süslü bir kız makyaj yapmayı çok sever peki been.aksine tam bir erkek gibi görünürüm.erkek kıyafetleri giymeye bayılıyorum.

yatağımdan zorla kaldırıldıktan sonra üstümü değiştirmek için dolaptan kıyafetleri almaya gittim.üstümü giyindikten sonra aynada gördüğüm yansımamla resmen sabah karenin anırdığı gibi anırdım.

-lann ne bu etek dizimin iki karış üstünde ulann karenn gel lan buraya ben sana demedimmi  ne bu etek lan oruspulara benzemişim.

-Küfür etmee

-Kızdırmaa sende o zaman

-allahım bu da mı geleecekti başıma.

dolabımda hep erkek kıyafetleri var erkek gibi giyinmeyi sevdiğim için bir tane bile etek bulamazdınız tabii karen yüzünden dolabımda etek var artık.ıyy ne bu ya iğrençç.



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 31, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Gecemdeki AyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin