*4*

10 2 1
                                    

Sabah sabah bağıran kişi yüzünden pardon anıran kişi yüzünden o güzelim uykumdan uyandırıldım.

-ulaan ne anırıyorsunuz bee 

-kızım kalk haydi kahvaltı edicez.saat 8 oldu.

dur bbi dakika nee-what dedin gülüm ulann saat daha 8 ne diye uyandırıyorsunuz beni ayriyeten bugün cumartesi.-

evet ercan amca ile birlikte nüfus müdürlüğüne gittikten sonra kalmam için bir çocuk esirgeme kurumu bulduk.saolsun adamcağız çok yardımcı oldu bana.kaldığım yetimhanede odalarda 4 kişi kalınıyordu. Benim kaldığım odada ben,karen,çisem ve yaren vardı.Hepsiyle geldiğim gün tanışmıştık.Karenin ailesi,kendisi 5 yaşındayken öldüğü için çocuk esirgeme kurumuna getirmişler.Bence karen çok iyi bir kız zevklerimiz de uyuşuyordu.Çisem ise aylık iken yetimhanenin kapısına bırakılmış.Yaren de öyle.

yani kısacası hepsinin kaderi aynıydı.ve çok çabuk kaynaşmıştık.

-uykucuuu 'diyen çisem üzerime atlarken bir yandan da yaren beni gıdıklıyordu.

-yaaaa taamamm kalktımm gııdıklamayın ahahah 

-Erem valla çok şanslısın ilk geldiğin gün kahvaltıda pişi çıktı yaa.

-hııı ne şans ama- 'pişiden nefret ediyorum ağzıma attığım zaman o kuruluk beni tiksindiriyor.

Kızlar gittikten sonra bende hemen aşağıya indim.Zaten yapacak başka bir şeyim yoktu.Öğleden sonra müdüre hanım beni kızların okuluna kaydedecekti.tabi daha saat 8 olduğu için çok vardı.

kahvaltımızı yaptıktan sonra odama çıkıp üstümü giyindim okula kayıt olduktan sonra kızlarla birlikte sahile inecektik.

(Eremin giydikleri)

aradan 3 saat geçtikten sonra kızlarla birlikte sahile indik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

aradan 3 saat geçtikten sonra kızlarla birlikte sahile indik.müdüre hanım okul kaydımı halletmişti.

-İzmirin sahili ayrı bir güzel yaa

-evett

-erem dün herkez kendini tanıttı ve neden yetimhanede kaldığımızı söyledik.Sıra sende küçük hanım.Ve ismin neden erem yani bir anlamı var mı?

ya benim boyum kısa değil ve küçük değilim ben.evet küçüksün.

-tamam anlatıyorum.Öncelikle ben iki gün önce hastanede uyandığımda doktor kaza yaptığımı söyledi.

-Kazamı yaptınn?

-Çisem bi dur anlatıyorum işte.Her neyse hiçbir şey hatırlamıyordum.Doktor hafıza kaybı yaşadığımı söyledi.Aileme ulaşamadılar yani yanımda telefon yokmuş.Kaza gece 12 den sonra olmuş ve yanımda sadece valizim varmış.Adımı da hatırlamadığım için doktor gece olsun dedi kazayı gece yaptığım için sonra da polis erem olsun dedi erem cennet demek.Bu yüzden adımı erem gece koydular.

-yarennnnn....

__________________

selam canlarımm vote vermeyi unutmayın ve yorumlarda belirtin lütfen

Hangi tarihte okudunuz?

siz

Gecemdeki AyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin