Bugün günlerden cumartesiydi.Hafta içi her gün 6'da kalkan bir insan olduğum için bugün öğlene kadar uyumak istiyordum.Kimse tarafından uyandırılmamak ve uykunun tadına varmak.Ama çok misafirperver insanlar olduğumuz için bu isteğim yine bir hayale dönüştü.Akrabalarımızın kahvaltıya geleceklerini öğrenmek beni bir hayli sinirlendi ama üstüme bir bebek bırakılarak uyandırılmak bütün sinirimi sildi süpürdü.Yerini huzur doldurdu.Teyzemin yıllardır vazgeçmediği alışkanlıklardan birisi de çocuklarını,biz uyurken üstümüze bırakmak.Eee güzel bir alışkanlık diyebiliriz.Biraz öpüp kokladıktan sonra banyoya ilerledim.Günlük rutinlerimi-yüzünü yıkamak,dişini fırçalamak ve saçını taramak-yerine getirdikten sonra hep birlikte sofraya oturduk.Annem yine döktürmüştü tabi.Kızartmalar,börekler,sıcacık poğaçalar...Kilom başını almış gidiyordu tabi hal böyle olunca.Ama önüme böyle güzel nimetler sunulurken nasıl hayır diyebilirdim ki?Yedim,yedim ve yedim.Sonrasında yaşadığım pişmanlık ne kadar çok olsa da o an aldığım haz da o kadar çoktu.
Aslında çok konuşkan bir insan olduğum söylense de akrabaların yanında pek konuşasım gelmezdi.Hiçbir zaman.Sonunda akşam oldu da misafirlerimizi evlerine yolladık.4 kişilik minik bir ailede yaşadığım için bu kadar gürültü ne yazık ki bana çok huzurlu hissettirmiyordu.Neyse ki baş başa kalabildim ailemle..Evi hızlıca toparladıktan sonra geçtim odama.
Her neyse...Gelelim bana.Ben uzun boylu,kocaman iri kemikli yaşına göre her zaman büyük gösteren 18 yaşında bir genç kızım.18 yıllık yaşamı boyunca aşktan yüzüm gülmedi.Bu demek değil ki her sevgilimle problemler yaşadım,ilişki devam etmedi falan.Ben hiç aşık olmadım.Hiç ilişkim olmadı.Ama artık olsun istiyorum.Ben de her genç kız gibi bu tatlı heyecanları yaşamak istiyorum.Bence hakkım da.Ama olmuyor,yok arkadaş çıkmıyor kimse karşıma.Anlayacağınız bundan muzdaribim.Düşünenler olabilir dertsiz başına dert mi açmak istiyorsun arkadaşım diye.Evet,istiyorum.Gerçekten istiyorum ya.Hiç ilişkisi olmadığı halde arkadaşlarına sürekli ilişki tavsiyesi veren randevularda hep 3.kişi olan hikayenin ana kahramanı olamayıp hep fügüran kişi olmaktan sıkıldım.Sonunda kara verdim.Bu yıl aşık olacağım.Nokta.Şey...Adımı söylemeyi unuttum.Ben Bulut.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PARÇALI GÜNEŞLİ
Novela JuvenilYıllarca yalnız olmaktan sıkılmış bir genç kızın aldığı kararlar ve bu kararlar doğrultusunda hayatındaki bazı değişiklikler...