Deel 26 😿

482 34 10
                                    

Deeltje voor warjyn.
𝕊𝕔𝕙𝕣𝕚𝕛𝕧𝕖𝕟 𝕞𝕖𝕥 𝕛𝕠𝕦 𝕖𝕣𝕓𝕚𝕛 𝕚𝕤 𝕝𝕖𝕦𝕜 😌
P.p. Zara
"Omg! Ayoub dat is zo lief"
"alles voor mijn prinsesje"
hij gaf me een zoen wat me overal deed tintelen.
Hij had een nieuwe buggy gelocht voor Amir. "Sie tweedehandssingetje hoef je niet meer te gebruiken"

"Zara, je bent echt een pracht van een meid. Ik wil jou gelukkig zien. Zou jij MIJN prinsesje willen zijn?"
Ik sprong op
op deze vraag had ik al zo lang gewacht.
"Ja, ik wil!" riep ik
Hij was super blij en nam me op zijn schoot.
Hij begon me op te jagen. Zoende me, en probeerde de knopen van mijn blouse open te trekken.
Ik wist meteen wat hij wilde. Langzaam schoof hij mijn Hoofddoek omlaag. ik stond op en liep weg. "Sorry ik wil dit niet"

P.p. Amira
daar stond ik dan. Samen met Sehbal die blijkbaar ook zo'n pakket had gekregen.Een zwart busje met duitse plakaatnummer Enjel aan de voorkant reed verderop bij de hekken en stopte. 3mannen met leren jacks, camouflage-grijze broeken en mooie puntschoenen kwamen onze kant op.
Stijl hadden ze wel.
"Pakketen" riep de ene.
Met trillende handen gaven we hun de pakketjes.
De man nam het aan. 2 Andere mannen pakten ons beiden vast.
Achter me hoorde ik schoten van Amir etc.
Het ging veel te snel. Veel bloed, een zwart doek. De zwarte auto en de sterke geur van drugs vermend met alcohol

//nextday//
Ik voel de koude grond onder me. Sehbal zit naast me, helemaal te trillen. Ik neem haar in een knuffel.
Dat obtvoert worden begint een slechte eigenschap van me te worden. in het hoekje zit een vies matrasje. en een kapotte lamp.
"A-Amira, wat doen w-we nu" zij sehbal, meskiena helemaal in tranen.
Sehbal begon helemaal te hikken. Zij was altijd de gevoelige geweest.
We horen een klink vallen uit een metalen deur. 2 mannen komen het kamertje binnen.
Ik huiver bij het zien van hun enge grijns.

p.p. Amir
Kut! Alweer ben ik haar verloren. Die mannen hadden alles voorbereid. Kogelvrije vesten ... alles!
Lina...
lina heeft nog borsvoeding nodig. Hoe regel ik dat?
Achraf zegt geen woord meer.toen sehbal werd weggevoerd heeft hij zijn tong verloren.
Ya rabii help!

//2 maanden later//
P.p. sehbal
alleen deze twee manden zij we
6x verkracht (6 keer iemand anders)
2x in kokend water gegooid
1x in ijskoud water
zoveel om te tellen naar loubges geweest
4x naaktfoto's gemaakt en zo op internet gepost
elke dag geslagen met riem, liniaal...
Amira is 1x in een andere kamer geweest met ratten omdat ze brutaal was.

verder werden we voor ramen geplaats. en hier achter is een meertje vol kikkers etc. waar ze ons regelmatig in gooien

Ik heb littekens, stink en voel me zooo vies. Heb brandwonden, en ben zooo bang dat Achraf iets op internet heeft gezien.

Oh nee ze komen weer binnen.

"Zooo dames, wij mogen genieten van jullie lekkere lichaampje. Ze kleden ons uit. en gooien ons het matrasje op. Die dikzak komt op me liggen.
"Ga van me af, hebben jullie dan geen hart! Stel dat dit zou gebeuren met jullie zus, zusje if moeder. wat gaan jullie later aan jullie kinderen vertellen? Jullie hebben broers of zusjes want ik verkrachte vrouwen. Miljoenen kleine ikjes
lopen hier rond." roep ik. ik voel hoe die man opstaat. Ook die andere man die bezig was met Amira staat op.
"Je-je hebt zoo gelijk, Ik beloof plechtig dat wij of die andere mannen jullie niet meer verkrachten, maar doe alsof we wel doen. De baas mag niets door hebben. Moeten we zwangerschapstesten brengen? komen jullie wat te kort?" zei eentje. de andere man knikte voortdurend.
"Kunnen jullie naar onze mannen gaan?"
"nee sorry wij zitten hier ook vast"

Amira liet zich vallen.
we zijn verloren...

P.p. Amir
"Nee mannen mijn besluit staat vast! We gaan Ayoub om hulp vragen!"
"maar hij is onze grootste vijand!"
Achraf heeft 2 maanden niets!! gezegd eet heel weinig.
Verveeld speelt hij met zijn trouwring. Hij had ni eigenlijk nooit om maar ineens wel.

We kibelden verder
Plots sloeg Achraf zijn hand op de tafel
"Luister! al moet ik trump, de koningin van engeland. ik weet niet wie roepen! Vind sehbal of ik doe mezelf nog wat aan!"

"dan mag je wel een beetje meehelpen" foeterd Hamid

ja we hebben hamid erbij gehaald hij heeft ook conecties.
maar... we moeten Ayoub erbij halen!

"Haal Ayoub er maar bij"

zelf kan ik het niet over mijn hart krijgen om die gozer weer te zien.
maar ik die het voor Amira.

P.p. Ayoub
Oke die homo's hebben mij geroept dus ga ik maar. Ik zie die Achraf en Amir voor de deur staan, waarschijnlijk te wachten op mij

mogst je je afvragen hoe het afliep met Zara? ik spreek haar niet meer. Mijn plannetje was een beetje uit de hand gelopen.

Maar aan Amira denk ik nimeer zoveel. Ik weet niet het was niet weederzujds denk ik.

"Ayoub" groet Amir me
"Amir" groet ik terug net een grijns
"Luister, Amira en Sehbal zijn ontvoerd! je moet ons helpen"
"Ben je d'r zelf niet uitgekomen?"
Hij haalt een paar keer diep adem
"Luister" zei ik plots serieus "Amira, ik hield van haar maar dat is nu over, ik help jullie omdat Amira er voor me was op mijn moeilijke momenten"
Allemaal knikken ze.

"Dus ze hadden haar een pakket gegecen met drugs, hebben jullie daar nig wat van?"
Amir knikt
"Amira had het laten vallen ik kan er thuis nog wat van vinden"
hij stuurt enes naar zijn huis om wat te halen
"Had die auto een plakaat nummer?"
"nee" zegt mootje "hij reed zonder plakaat nummer vanachter in ieder geval"
hmmm
"dat is helemaal de stijl van El infierno"
"El infierno?" Achraf zegt na een lange tijd iets. "Amir die gasten hebben ons vroeger flink lastig gevallen"
Plots hoeren w safouan nerveus giegelen
"We zijn iets schuldig" "aan hun?" vraagt Amir
"ja, Amir heeft me die opdracht gegeven, en ja nu hebben we schulden aan hem"
"beo!! ik zei dat je naar Hamid moest" zegt amir
hamid glunderd
"Beo,s! nooit werken met El infierno! die verwachten dat je binnen de maand betaalt" waarschuw ik
"safouan kaulo hond! Dit is allemaal jouw fucking schuld! vieze homo! ik vermoord jou" Amir valt hem aan
ook achraf kijkt gespannen toe
Hij staat op, die Achtaf kijkt wel eng man
Hij geeft hem een rake lap, safouan rent weg
"Rustig aan mannen, is die Enes al terug?" wat er is weet ik ni ik ben zachtaardig vandaag
op dat miment komt Enes binnen,
"een heel klein beetje maar" zucht hij
meteen laat ik een test doen, "Inderdaad dit is speed (soort drug) in België verboert alleen El infierno deze drug daarom verdienen ze ook veel, het word vooral gebruikt diir nachtwerkers, ze hebben de dames."
"ken je de locatie"
"zoals ik zei, ze verdienen veel. maar euh...."
"wat" dringt Amir aan
"In het begin was ik ook gaan handelen met hun, toen gadden ze mijn zus en broertje. Je wilt niet weten wat ze hun allemaal aandeden, maar by the way, ik had ze gevonden. ik wewt heel goed waar het nog was"

we reden ernaartoe...

nu maar hopen dat ze daar waren

Stem en reageer!
Als jullie Q&A willen stel dan vragen aan welke personage dan ook
𝕏𝕩𝕩
𝟙𝟚𝟚𝟠 𝕨𝕠𝕠𝕣𝕕𝕖𝕟

Uitgehuwelijkt aan de juiste ♥️ /voltooid/Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu