P.p. Achraf
We gaan het gebouw binnen.
Veel mannen, zowel die van Hamid, Van ons en van Ayoub geven ons rugdekking
"Haloo" roept Hamid
maar... Het loopt er verlaten bij.
Geen tikkeltje.
voor de zekerheid doorzoeken we het hele gebouw maar niets.
Zonder erbij na te denken, loop ik naar een kapotgeslagen raam. De glasscherven liggen nog op de grond. Ik pak een zoscheromogelijke van op.
Ik begin mijn enkels te snijden.
Amir merkt me op.
"Shit! Achraf wat doe he gast!" Ze komen naar me toe.
"Sehbal..." is het enige wat ik zeg
Amir komt voor me staan. Ik kijk hem aan
"Achraf, Ik ben mijn vrouw ook kwijt, geloof het ofniet het doet me meer pijn dan dat jij je kan bedenken.Maar als we Sehbal vinden wat zeggen we dan? Je man heeft zelfmoord gepleegt ondat hij jou niet vond"
Ik besef dat wat ik deed echt egoïstisch was.Ik gooi de scherf op de grond en kijk de mannen aan,
"We vinden ze"P.p. Amira
ik ben helemaal kapot. Leterlijk verzopen. Maar gelukkig, na sehbal's uitval worden we nietmeer verkracht. het heet bad is kouder en het ijskoud bad warmer. Het meer vond ik altijd al het ergste. Ik heb een enorm zwak voor dieren. Dieren zijn gewoon vies...
We worden alleen naar de rand gebracht en er wordt proprr water over ons gegooit. zodat DE baas geen achterdocht krijgt.
Maar toch, ik wil lina zien en Amir. en mijn famillie.//5maanden later//
P.p. Amir
"Happy birthday to you! happy birthday to you! happy birthday lieve Lina, Happy birthday to you"
Mijn en Amira's famillie samen vieren we Lina's eerste verjaardag. Naar Amira hebben we overal gezocht zelfs in marokko. Nu zoeken ze duitsland af.Hoe het met mij gaat? ik ben kapot! ik miet helemaal aleen passen op lina, toen ze haar eerste tandje kreeg had ik slapeloze nachten!
Ik lach vrolijk naar lina die haar cadeautjes uitpakt. maar die lach van buiten is een huilbui vanbinnen.
Achraf is het tegenovergestelde van mij, hij doorzoekt overal wat ie vinden kan. Ik hoor mijn telefoon gaan. en loop de woonkamer uit. het is Ayoub die me belt....Waneer ik de stem hoor, smelt mijn hart gewoon
Kort deeltje voor de spanning 😉
Stel vragen voor de Q&A!!!!!!!
JE LEEST
Uitgehuwelijkt aan de juiste ♥️ /voltooid/
RomanceAmira's wereld lijkt in te storten waneer zij word uitgehuwelijkt... maar haar toekomstige echtgenote blijkt haar eerste liefde te zijn. Net waneer alles toch goed blijkt te komen, Volgen de drama's elkaar op "Is geluk wel voor ons bestemd" bedenk...