Amira's perspectief*Tringtringgg*
Ik deed met moeiten mijn ogen open en
Vloekte ik zag dat amir mij belde dus nam ik opGesprek amir&amira
Amir : good morning prinses .
Amira : hallo
Amir : heb ik je wakker gemaakt ?
Amira : ja maar , waarom bel je ?
Amir : is het goed da ik je om 18:00 kom halen voor de film en trek iets mooi aan .
Amira : is goed belooft is belooft .
Amir : daag prinses .
Amira : doei zei ik en werd roodWow ik bn nog nooit rood geworden als een jongens zo iets zei tegen mij ben ik nu op hem? Nee joh doe nrml . Ik ga mij klaarmaken om naar sehbal te gaan het is namenlijk al 13:00 . Ik kweet slaap echt door . Ik maakte me klaar en ging naar beneden waar ik mijn ouders aantrof en zusje die nog helemaal over haar toeren is van gisteren meskiena(zo erg) opeens voel ik mijn wang branden ik schrok uit mijn gedachten en keek op mijn moeder heeft me dus een klap gegeven omdat ik weg was . Waar denk je aan vroeg mijn moeder . Nee aan niks laat ook maar . Schat kunnen we je morgen spreken ? Jha tuurlijk mama . Oke en naar waar ga je gwn shoppen met sehbal antwoorde ik . Weeral shoppen de zoveelste keer ? Zei mijn moeder . Jha mama daag mama antwoorde ik op mijn mama en ging het huis uit ik hb trouwens net een auto gekregen als cadeau van mijn vader dus daar gaan we is gebruik van maken .
(Mercedes mat zwart)Wat ik aan heb :
In de auto luisterde ik frenna verledentijd :
ik toeterde paar keer en sehbal kwam al met een big smil in mijn auto
HEY DUSHI zei ik tegen sehbal
HEY SUNSHINE en hoe gaat met met die lekkere boy zei sehbal met rare fronsende wenkbrauwen .
Ja goe eigenlijk ik ga sebiet met hem naar de bios
oehhh joelde sehbal welke film?!?!?
weet ik veel zei ik met rollende ogen 🙄ze lachtte en zette de muziek beetje luider.
luidkeels zong ze mee.
ik zette de muziek uit en keek verderop naar een stelletje. een schaars gekleedde meisje stond te zoenen met...
AMIR?
Achter me hoorde ik auto's toeteren de vieze klootzak. amir duwde het meisje van zich af en keek haar vies aan. maar mij kon het niet meer schelen. ik zoeftte langs hem heen en maakt ook nog zo'n *bromm* geluid. in mijn achteruit spiegel zag ik dat hij me met open mond aankeek. Sehbal, die heb indertussen okkal had opgemerkt stak nig een middelvinger 🖕🏻 door haar open raam. ik parkeerde en barstte on tranen uit. waarom deed het zo'n pijn? waarom zoende hij met andere meisje terwijk hij zometeen een date(wat je niet perse een date kon noemen) Waren mijn gevoelens voor hem zo groot dat het zo'n pijn deed?
sehbal nam me in een omhelzing en ik snikte in haar nek. waarom? sniktte ik voortdurend.
JE LEEST
Uitgehuwelijkt aan de juiste ♥️ /voltooid/
RomanceAmira's wereld lijkt in te storten waneer zij word uitgehuwelijkt... maar haar toekomstige echtgenote blijkt haar eerste liefde te zijn. Net waneer alles toch goed blijkt te komen, Volgen de drama's elkaar op "Is geluk wel voor ons bestemd" bedenk...