bilinmeyen numara:
ee.
nerede şu, 'özür dilerim, sen haklıymışsın.' mesajı?harry:
bunu nereden biliyordun?
beni dean ile aldattığını.bilinmeyen numara:
görmüştüm.
haklı çıkmayı seven biriyim ama, seni üzgün görmeyi sevmiyorum.harry:
yanıma gelip mutlu edebilirsin.bilinmeyen numara:
olmaz.harry:
hadi ama.[görüldü.]
----
Hermione, telefonunun ekranını kapattı ve derin bir nefes aldı. Ne hissedeceğini bilmiyordu. Harry'i üzgün görmek onu da üzüyordu. Yani, en azından Harry artık olanların farkına varmıştı.
Genç kız, ortak salonda oturuyor ve yanan ateşi izliyordu. Düşüncelere dalmışken, yanında bir hareketlilik hissetmesiyle o tarafa döndü. Harry'i görünce dikkatle ona baktı.
"Harry, iyi misin?" dedi genç kız, gözleriyle sevdiği kişiyi incelerken. Saçları dağılmıştı ve üzerine bol gelen bir şey giyiyordu. Bu haliyle çok tatlı görünüyordu. Gözlerinden ağladığı belliydi.
Harry hiçbir şey demeden kafasını, Hermione'nin bacağına koydu. Genç kız, bir iki saniye ne olduğuna anlam veremedi. Konuşacakken, sessiz kalmayı tercih etti. İkisi de susuyordu ve ateşi izliyorlardı.
Sessizliği bozan Harry oldu. "Onun benimle 'Seçilmiş Kişi' olduğum için çıktığını biliyordum. Ama aldatması-" Hermione bacağında ıslaklık hissetmişti.
Tereddüt ederek elini kaldırdı ve Harry'nin saçlarıyla oynamaya başladı. Bunun onu rahatlatacağını biliyordu. "Gençken yanlış kişilere aşık oluruz Harry." dedi Hermione. Sesinin titrememesine özen gösteriyordu.
Harry, saçıyla oynanmasından dolayı rahatlamış görünüyordu. "Ron beni öldürecek." dedi gülerek. Hermione, onların Ron yüzünden çıktığını tahmin ediyordu ama Harry zamanla, Ginny'i sevmişti.
"Ben seni Ron'dan korurum." dedi genç kız ve ikili gülmeye başladı. Hermione, bazen ona olan sevgisini saklamakta zorlanıyordu.
Saklamadığı zamanlarda bile, Harry bunu arkadaşça olarak düşünüyordu. Hiçbir zaman fark etmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
₁the night we met ᱬ harmione ✓
Fanfiction𝙗𝙞𝙡𝙞𝙣𝙢𝙚𝙮𝙚𝙣 𝙣𝙪𝙢𝙖𝙧𝙖: beni tanıştığımız geceye geri götür. 𝙗𝙞𝙡𝙞𝙣𝙢𝙚𝙮𝙚𝙣 𝙣𝙪𝙢𝙖𝙧𝙖: işte o zaman kendime söyleyebilirim, sensiz hiçbir yere gidemeyeceğimi. 𝘩𝘢𝘳𝘳𝘺 𝘱𝘰𝘵𝘵𝘦𝘳 𝘹 𝘩𝘦𝘳𝘮𝘪𝘰𝘯𝘦 𝘨𝘳𝘢𝘯𝘨𝘦𝘳. || 𝘵𝘦𝘹...