017

1.6K 127 36
                                    

Hermione aldığı mesajdan sonra Luna'yı aramıştı. Harry gelmeden önce Luna ile telefonda konuşuyordu. "Merlin! Ne konuşmak istiyor?" dedi genç kız.

"Sakin ol Hermione. Sadece sakin ol." dedi Luna. Hermione gözlerini kapatıp derin bir nefes aldı. Luna hâlâ Büyük Salondaydı bu yüzden arkadan sesler geliyordu. Sesleri dinledi sonra konuşmaya devam etti.

"Eğer Ginny, Harry'e mesaj atanın ben olduğumu öğrenmeseydi- YA HARRY DE ÖĞRENMİŞSE?" dedi Hermione, eliyle ağzını kapatmıştı. Luna'nın nefes alışverişini duydu genç kız.

"Oh, Ginny umarım söylememiştir." dedi Luna. Hermione, önüne gelen saçını kulağına sıkıştırdı. Etrafına baktı, "Bir daha telefonumu kapatıp uyumam gerektiğini bana hatırlatmalısın." dedi.

"Merlin! Telefonunu karıştıracağını nasıl tahmin edebilirdin ki?" dedi Luna. Hermione, tuttuğu nefesini verdi. 'Dünden beri ödüm kopuyor.' diye geçirdi içinden.

"Harry'e mesaj atıp gelemeyeceğimi söylesem?" dedi Hermione. Elini başına koydu ve ovmaya başladı. Dün doğru düzgün uyuyamadığı için başı ağrıyordu.

Luna, birkaç saniye duraksadı. Uzun saçlarını geriye itti. Aklına gelen fikirle gülümsedi. "Odana git ve dinlen Hermione. Ben de Ginny ile konuşayım." dedi.

Hermione duyduğu şeylere karşılık gülümsedi. "Teşekkür ederim Luna. Seni çok seviyorum." Luna güldü ve, "Seni çok seviyorum Mione." dedi.

Hermione mesaj kutusuna girdi ve Harry'e tıkladı. Ona, uykusuz olduğu için uyuyacağını sonra konuşabileceklerini söyledi. Telefonunun ekranını kapattıktan sonra yürümeye başladı.

Yurt odasına gitti ve yatağına oturdu. İçini heyecan kaplamıştı bu yüzden uyuyamıyordu. Merakla Luna'nın mesajını bekledi.

O sırada, Luna Gryffindor masasına doğru yürümeye başladı. Ginny ile göz göze geldi. Eliyle gelmesini işaret etti ve köşede beklemeye başladı.

Ginny yanına geldikten sonra direk söze başladı Luna. "Arkadaşımın telefonunu karıştırdığın gibi Harry'e de bundan bahsetmediğini umuyorum." dedi.

"Hey, sakin ol Luna. Olayı biraz anlattım ama Hermione olduğunu söylemedim." dedi Ginny. Luna, birkaç saniye duraksadı ve ciddi olup olmadığına baktı.

Luna bir şey demeden kafasını salladı ve Ravenclaw masasına doğru yürümeye başladı. Ginny onu durdursaya kadar. "Benden neden nefret ediyorsunuz Luna?" dedi Ginny.

Luna olduğu yerde duraksadı, yavaşça arkasını döndü. "Senden nefret etmiyoruz." dedi ve bu sefer bir şey demesine izin vermeden yürümeye başladı.

Masasına gelince telefonunu çıkardı. Mesaj kutusuna girdi ve Hermione'ye tıkladı.

----

luna:
umarım dinleniyorsundur mione.
ginny ile konuştum, söylememiş.
harry ise masasında, telefonuna bakıyor.
sanırım 'bilinmeyen numara' işine geri dönebilirsin.

hermione:
merlin!
ödüm kopmuştu.
buna gerçekten sevindim.
çok teşekkür ederim tekrardan.
ama günün ilerleyen saatlerinde mesaj atabilirim.
şu an orada olmayan tek kişi benim büyük ihtimalle.
anlayabilir bu yüzden biraz bekleyelim.

luna:
pekâlâ mione.
eh, en azından rahatlayabiliriz artık.
veda mesajını görünce harry ne tepki vermiştir sence?

hermione:
öğrenilme korkusu ile attığım mı?
oops, ginny olmasaydı belki şu an daha rahattık.
harry'e gelirsek, bence umursamamış bile olabilir.

luna:
sanmam.
ginny'i ararken arkasından geçtim.
ve bil bakalım ne yapıyordu?

hermione:
ne yapıyordu?

luna:
bilinmeyen numara ile mesajlarını okuyordu.
ama veda olanı değil.
İLK OLANLARI.

hermione:
merlin.
M E R L İ N!
NE?
CİDDİ OLAMAZSIN.

luna:
CİDDİYİM.

hermione:
tekrar ipucu isteyecek.
ve bu sefer vermeyeceğim.
karşısına çıkabilirim.

luna:
ciddİ MİSİN SEN?

hermione:
evet.
ama bir an değil.

luna:
oh, neden?

hermione:
aslında düşündüm de,
ipucu verip bulmasını mı beklesem?

luna:
HERMIONE!

hermione:
tamam tamam.
düşüneceğim.

luna:
pansy ile konuştun mu?

hermione:
ron konusunda mı?
konuştum.
ron ile araları hâlâ düzelmemiş.
garip davranıyormuş ron.

luna:
ona sürpriz hazırlamıyor muydu?

hermione:
ha, evet.
pansy'e söylememi istemedi ron.
yarın ihtiyaç odasında buluşacakmışız.
orada hediyeler falan derken-
bir dakika.
E, BİZ HİÇBİR ŞEY ALMADIK.

luna:
sen bana bırak o kısmı.

hermione:
sen olmasan gerçekten ne yapardım bilmiyorum.
teşekkür ederim.
seni çok seviyorum.

luna:
seni çok seviyorum.
şimdi, ders başlamadan dinlen bakalım.

----
bu bölümde birkaç şeyi açıklamaya çalıştım ve harmione ikilisini geç kavuşturmayı planlıyorum çünkü tam olarak istediğim gibi olması lazım. :"((

₁the night we met ᱬ harmione ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin