Blood Rose szemszöge:
Savannah egy igazi sexbomba tinédszer lánnyá érett,hatalmas mellekkel és gyönyörű csípővel és fennékkel,tipikus fiúk/férfiak álma lett belőle.
Viszont még mindig úgy ragaszkodik hozzám,mint anno kis korábban. És hogy milyen a viszonyom Offendermannel?
Felhőtlen!
Nem szeretett volna második gyereket,és ezt teljesen megértem. Miután megszültem a lányunkat,nem akar újabb a szülésifájdalomhoz hasonlító kínt rám rónni.Vidáman készítettem a reggelit, miközben a magnóból szóló zenére ringattam a csípőm a ritmusra.
A nagy táncikálásban és főzöcskében,egy éles dicsérő füttyszó csapta meg a fülem.
-A kaja mellé még ingyen táncot is kapok? Micsoda szerencsés életem van nekem! -kap drámaian a szívéhez férjem.
Én csak nevettve fordultam vissza a kajához.
-Én inkább az étel, amit a mamus csinál,amiatt érzem magam szerencsésnek!- hallotam egy mély női hangot,amely Savannához tartozott.
-Jót aludtatok? - vittem a kész reggelit az asztalhoz.
-Aham! - puszilt arcon lányom.
-Jó reggelt rózsácskám!- csókolt meg férjem.
Csendben ettünk amikor is Savannah rá kérdezett.
-Uma áthívott pizsipartira ma és holnap estére. Elmehetek? - kérdezte.
-Kik lesznek ott? -kérdezte apás szigorral Off,amire a hideg átfutott a gerincemen,jó értelembe.
-Ruby,Rachel,Uma és én. - felelte lánya.
-Elmehetsz,de üzennem Bennek, ha leskelődni mer utánad, akkor megölöm.- morogta a kávésbögréjében.Ja,igen...Ben.
Mikor Savannah felnőtt, Benből egy igazi kis perverz törpe lett!
Off egyszer rajta kapta,hogy amikor a lányunk nem volt otthon, besunnyogott a használ bugyiajiért. Búcsút mondhatott a 5 fogának ezután.
Viszont Savannát sem kell félteni!
Imád szemtelenkedni vele,úgy hogy "véletlenül" kigombolva hagyja az inge felső gombjait és így rá láttást adva a szőke fiúnak az ő kibugyanó melleire.
Nagyon dinka ez a lány!Savannah szemszöge:
Hatalmas örömkurjantással ugrottam fel amikor apa közölte,hogy elenged.
Gyors puszit nyomtam arcára és mivel a reggelit befejeztem örömnel szaladtam a szobámba a már előre bepakolt cuccaimért.Uma pár napja mesélte,hogy az apjáék Valentin nap alkalmából,elmentek gyilkolni és sikeresen elkapattak egy párt az erdőben,de végezni nem tudtak velük,mert a férfinál volt fegyver és sikeres fejbe lőtte Carlost.
Igaz,egy ember nem tud megölni egy creepypastát,de azért eléggé fájdalmasan érte az unkobátyámat a lövés. Ezután Eyeless ájulásig verte a férfit,a barátnőjét meg le ütötte.
Most is ott vannak a pincébe és Uma szerint megengedték nekünk,azaz neki és nekem avagy Rubynak ,Rachelnek,hogy egy kicsit elszórakozunk velük.
Vége lesz értelmes haszna a pár napja megvett homokfújónak.(A homokfújó egy olyan szerkezet,ami valamennnyire hasonlítt egy porszívóra,viszont csak fújásra alkalmas.Kis szemcsés homokot fúj,ami képes bármit szét bontani,így az emberi húst is....csontig.)
***
Itt kicsit durvább részek vannak szóval csak óvatosan.
Izgatottan állunk mind a négyen, a pince ajtó elött,ami mögött a friss és kínozni való emberkéink várnak ránk.
Elöszőr én sétáltam le,elővéve a pár napja gyakorolt pszhiopata mosolyomat.
A fekete hajú fiú egy sima konyhai székhez volt kiköttve,leragasztott szájjal.
A szőke lányka,aki a padlón ült a lábán és kezén bilincsben,mikor meglátott égtelen sírásba kezdett....fél tőlem....Ezaz!
-Szervuszka!-guggoltam le elé,mire még jobban pogyogni kezdtek a könnyei -Jaj,kedvesem,miért sírsz? -tettem az ujjaim az álla alá.
-Nagyon sajnálom amit a fiúm tett! Nem fogunk semmit elmondani senkinek,amit itt láttunk,csak kérlek engedjetek el minket.- zokogta.
-A te drágalátos pasid! - markolt szőke tincseiben dühösen Uma,mire a fiú is mocorogni kezdett, majd erőszakosan hátra húzta,mire a lány fájdalmasan felnyögött- Fejbe lőtte az anyámat! - hörögte.
-Csak önvédelem volt! -zokogta tovább a kiscsaj.
Kezdem megsajnálni .
-Uma...-suttogtam mire a szemnélküli rám nézett- Csak vágjuk el a torkát.Szegényke,ártatlan,majd a pasiját kínozuk meg. - Uma egy pillanatig gondolkozott majd elengedte e a lány haját.
A fiú,aki a székhez volt köttve égtelen ordításba kezdett annak ellenére,hogy le volt szalagova a szája.
-Itt a kés! - vette elő Rachel egy szép méretes konyha kést.
-Mi-mit akarsz avval? - zihált riadtan a lány.
-Állj fel! -morogtam rá mire engedelmesen,de reszketve tettte amit mondtam.
Mögé sétáltam egyik kezemet a szemeire tettem a másik kezemben lévő kést meg a szép fehér,a könnyektől csillógó nyakához tettem.
-Egy kicsit fog majd csak fájni,aztán minden rendben lesz.- suttogtam a fülébe.
-Köszönöm! -suttogta,mire mindannyian lefagytunk.
-Mit köszönsz? - kérdeztem kedvesen.
-Hogy csak ilyen kis fájdalomnak teszel ki...hálás vagyok neked! -mosolygott,miközben forró könnyei a kezemet áztatták.
-Nem szeretnék egy ilyen ártatlan és szép kisasszonyak fájdalmas véget! -nyomtam egy gyors puszit a halántékára,majd a kést végighúztam a nyakán.
Az ütőeréből kispriccelő vér majdnem beterítette a lányokat,ha azok nem ugranak el időben.A fiú idegrohamot kaphatott a hangok alapján ,mert majdnem szét törte a széket,amihez hozzá volt köttve a nagy rángatózásába.
-Köszönöm....-halkult el a lány,majd a teste elernyedt, úgy, hogy már csak én tartottam.
Szépen lefektettem a földre,és az addigra nyálgépé váló ikrekrek néztem.
-Tietek! - Rubynak és Rachelnek több se kellet megrohamozták a holtestet és kajálni kezdtek a húsából.Felnéztem az üvöltő férfire és akkor esett le,hogy nem is a párja halála miatt üvöltött,hanem,mert Uma "műtétet" végez rajta a veséiért.
Lettéptem a szájáról a szalagot,amire még jobban üvöltött.
-MOCSKOS ROHADÉK RINGYÓK!HA ÉLVE KIJUTTOK INNEN,NEM FOGTOK MAJD ENNYIRE RÖHÖGNI! -ordította,de ezt nem sokáig tehette,mert a szájába dugtam a homokfújó csövét.
-Élve? Sohasem jutott ki élve innen egy halandó ember sem.- vigyorogtam,majd be kapcsoltam a szerkezetet - Pápá! - röhögtem fel.
Néhány percig rángatózott és hümmögve ordított ,majd ahogy átszakíthatta a halántékát a kiszemcskés homok, a szemei elüvegesedtek és a feje előre bicsaklott.
Addigra Ruby és Rachel is végeztek és a lányból kiszedett két vesét Uma által lehozot kis hűtőtáskába rakták.
-Éhes vagy?-kérdezte halál nyugodtan a szemnélküli -Anyum és a nagyapum spagetitt csinál.
-Nyami!***
A kis játékunk után megebédeltünk,majd különb féle hülyeségekkel töltöttük estig az időt.
Majd mindenki elment külön fürdeni.
Mikor végeztem magamra csavartam a törülközőt és vidáman fütyürészve mentem vissza a vendégszobába,ám mikor belépttem nem épp az a kép tárult a szemeim elé amire vártam....
Ben is riadtan pislogott rám...a bugyimmal a fején....Na,itt a 2.évad első fejezete.
Nemsokára folytatom!