1. részben,lesz benne egy kis pucérkodás,de semmi több!
2.részben jön az igazi pornó.😈Savannah szemszöge:
-Ez nem az aminek láttszik!- hadarta piros arcal, miközben fejéről lekapta az alsóneműm.
-Nehezen hiszem el. -vigyorogtam el majd bezártam az ajtót.Tudom,hülyén hangzik,de mindig is tetszett nekem Ben...aranyos,cuki és valamiért most annyira megakarom büntetni!
Hányszor képzeltem kipirosodott arcát ahogy könyörög,hogy had élvezesen el.
Beteg? Igen,de épp ez benne az izgató.-Mond csak Ben...hányszor fantáziáltál már rólam? - a szöszke vörös íriszű fekete hátrészű szemei hatalmasra gúvagtak az arca meg felvette a tipikus paradicsom színt.
-Mindig...-motyogta -...de legtöbbször zuhany alatt.- hajtotta le a fejét akár egy kis kutya,aki rosszat csinált.
-És arról is kattogott-e az agyacskád,hogy mi lenne,ha ezek valóra is válnának. - oldottam el a törölkőzmet ami halkan a padlóra eset,mire eskü vérezni kezdett az orra.
-Ez...csak...álmodom? -motyogta a melleim nézése közben.
-Nem...ez a valóság!- ereszkedtem négy kéz-lábra majd kezdtem felé mászni- És igen.. Szerelmes vagyok beléd! - hajoltam az ajkaihoz vészesen közel.
Ajkai elnyíltak,hangosan szuszogva vette a levegőt.
-Mond el..mit tennél velem? - suttogtam.
Szemeit lehunyta majd egy hirtelen mozdulattal,a mellembe markolt, amire nem tudom,hogy nem számítottam,de a hirtelen jött érzésre felnyögtem.De nem az élvezettől....Valami nem stimmel...most miért nem esik ez jól...és miért kezdtem el...félni?
Nem! Ezt nem folytattjuk!
-Hagyd abba! -csaptam a kezére.
-De az elöbb te kérdezted,hogy mit~
-Tudom! De...valamiért nem megy. - motyogtam,miközben a táskámhoz érve,elkezdtem átöltözni -Lehet,hogy egyszer még folytatjuk,de nem most.- Ben csak bambult maga elé,majd megértően bólintott.
-Öhmm...attól még aludhatok veled? - kérdezte.
-Persze! - vágtam rá ki pirult arccal.
Felvettem a szivecskés pizsimet,majd bebújva az ágyba megpaskoltam magam mellett a helyet.
Ben picit távolság tartóan,de befeküdt mellém.
-Jó éjszakát! - motyogta.
-Jó éjszakát! - pusziltam az orrára,mire újra egy piroság kúszott pofijára.***
Offenderman szemszöge:
Az én kis rózsácskámra épp ugyanúgy, táncikálva találtam rá,mint ahogy reggel is. Ám a szívem egy pillanatra megállt,mikor megláttam,hogy mit is visel.
Egy vörös ing...és combfixes harisnya...mi a jó isten?
Ezt nem fogja sex nélkül megúszni.Lassan mögé sétáltam és vékony szinte már nőies csípőjére fogva lassan a zene ritmusára elkezdtem hozzásimulni.
-Off....- suttogta kéjes hangon,mire rándult egyet a kis Off a gatyámban.
-Rose...nincs kedved kicsit meggyűrni a lepedőt? - suttogtam a fülébe.
Erre megpördült majd a mutató és a középső ujjamat az ajkai közé vette és bő nyállal szopni kezdte...de akár egy profi pornó színész. Közben végig a szemembe nézett...vagyis legalább oda ahol a szememnek kell lennie.
A látványra muszáj volt fel morognom.
Ahogy ártatlanul néz rám,de mégis van ebbe valami mocskosság...és ez nagyon izgató.
Ujjaimat kivette a nyálától csillogó ajkai közül,közben felült a konyha pultra és ujjaim lassan végig vezette magát majd a bejáratánál állt csak meg.
-Tedd meg! - harapta be az ajkait,mire nekem sem kellett több azonnal fel is dugtam neki az egyik ujjam,mire kéjesen felnyögött -Mhh,ez az! - nyögdécselte.
-Most úgy meg foglak dugni,hogy egy hétig járni is alig tudsz majd. Olyan gyorsan fogok benned ki-be mozogni,hogy azt is elfelejted,hogy hogy hívnak!- helyeztem fel a második ujjamat is mire még hangosabban nyögött.
-Off! Kérlekh! Tégedh akarlakh! Dughj megh! AH TIEDH VAGYOKH! SZEDJH SZÉTH!- visította a kéjtől eltorzult arcal.
-Ahogy kívánod! - húzta ki belőle ujjaim,majd bepozícionálva magam belé löktem a már-már sajgó tagomat.
-AHH! OFFFENDERMAN! - ordította a teljes nevem,mikor mozogni kezdtem .
Bőrünk csanttanása és szerelmem sikolyai töltötték meg az egész helyiséget.
-Rose nagyonh nedvehs és szűkh vagyh! - lihegtem a csípőjére fogva.
Rózsám sikolyai egyre hangosabbak lettek,nincs sok hátra. Egyre jobban mozgott a tűzforró és egyben kurva nedves lyukában. Az alhasam is egyre jobban fáj. Nincs sok hátra!
-OFFF! - visított fel fülszagatóan hangosan Rose,és a hasára élvezet,evvel egyidőbe olyan erősen szorított rám,hogy rögtön elmentem belé...várjunk csak...
BELÉ?!
-Basszus...nem húztam óvszert.- szuszogtam ijedten.
Rose még önkívületi állapotban pihegett,miközben karjaimba véve fény sebességgel rohantam vele a tusolóba.
Majd összeesett így két csápomma a kezeit,míg két karommal az egész testét tarottam.
Farpofáit szétfeszítve a tusoló fejet oda irányítva kezdtem ki tiszítani,ám öröm nedven nem igazán akart kijönni,így nem volt más választásom,feldugtam neki az egyik csápom.-Ahh! - nyögött fel.
Össsze-vissza nyödécselt miközben tisztítottam,majd ahogy abba hagytam el is élvezett másodjára is,és egy pillanat alatt elaludt.
Kuncogva vittem a hálószobába,majd gyorsan elintéztem magam a tusolóba,mert hát Rose hangja újra izgalomba hozott,és ahogy végeztem,boxert húzva,befeküdtem mellé.
Rose,ahogy megérezhette,hogy besüpped az ágy,rögtön át is fordult és helyet foglalt a mellkasomon.
Mosolyogva nyomtam egy puszit a homlokára,mire kisbabákat megszégyenítő cukisággal nyamogott.
-Szeretlek rózsám. -suttogtam majd engem is elragadott az álmok világa.