-9- Emma/Harry

613 41 1
                                    

EMMA

Kaikki jätkät esitteli mulle yhteen ääneen Louisin ja Harryn kämppää. Päättelin huvittuneena et se on paikka mihin ne kerääntyy aina ku haluaa olla vaan keskenään, koska kaikki kolme muuta oli siellä ku kotonaan. Upeen talon esittelyn jälkeen Niall ehdotti et tehtäis ruokaa. Ne kaikki innostuu ideasta heti.

"Em! Tä on nyt sit sellanen juttu, et sä tulet istumaan tähän" Harry alottaa vakavana ja Zayn jatkaa ihan yhtä vakavasti.
"Ja pysyt siinä kunnes ruoka on valmista!"
"Jos sä haluat jotain, sä vaan pyydät, ni joku meistä antaa" Liam totee ja istuttaa mut Harryn pitelemään tuoliin.
"Okei.." nauran ja neki repeää nauruun. Seuraaan mielenkiinnolla niitten touhuja ja totean ettei tä todellakaan oo eka kerta ku noi tekee yhdessä ruokaa!

Harry ja Liam tekee pääruuaksi perunamuusia ja lihapihvejä, Louis keittelee jotain hyvän tuoksusta kastiketta, Niall paistaa lettuja jälkiruuaksi ja Zayn hoitaa tarjoilun ja kattauksen.
"Entä salaatti?" kysyn huvittuneena hetken seurattuani touhua. Kaikki tuijottaa mua hiljaa, kunnes Niall päättää valaista mua.
"Miehet ei syö salaattia! Ei varsinkaan, jos naisia ei oo paikalla, ja sä saat nyt luvan olla poikkeus sääntöön, koska salaattiaineksia ei ole"
"Olishan toi pitäny arvata!" vastaan nauraen. "Oikeastaan oon ilonen tosta, koska ite en oo koskaan ollu salaattifani" lisään hymyillen.
"Liam, sä oot löytäny helmen!" Niall hihkaisee innoissaan ja muiskauttaa pusun otsalleni. Nauran vakuuttuneena siitä et nä kundit on oikeesti tosi ihania!

"Booboo, Emin viereen nurkkaa!" Liam komentaa ku Louisin kastike on valmis ja se pöllii Liamin pelliltä palan pihvistä.
"Okay, daddy!" Louis virnistää ja kiskoo tuolin mun viereen.

"No mitäs täällä ajatellaan?" Louis kysyy multa. Oon huomannu et se on ihminen joka ei oo pitkään hiljaa tai paikallaan.
"Teitä" vastaan hymyillen ja irrotan katseeni Liamin selästä. Louis kohauttaa kysyvästi kulmiaan ja selvennän ajatuksiani.
"Ei taida olla eka kerta ku teette yhdessä ruokaa?" Louis nauraa.
"Ei todellakaan, mut mun ei koskaan anneta tehdä mitään muuta ku jotain säälittävää kastiketta!"
"Koska sä et koskaan halua tehdä mitään, etkä oikeestaan osaakaan!" Harry toteaa kantaessaan perunamuusin pöytään ja tulee suukottamaan mököttävää poikaystäväänsä.
"Okei, mä en osaa tehdä mitään, myönnä!" Louis nauraa. Harry istuu nauraen sen syliin.

"Em, mitä teillä on meneillään?" Harry kuiskaa ja vilkasee Liamia. Louis jättää heti Harryn hiukset rauhaan ja tuijottaa uteliaasti mua. Kohautan olkiani.
"Me tutustutaan" vastaan.
"Mitä täällä kuiskitaan?" Zayn kuiskaa kovaäänisesti ja tunkee päänsä meijän lähelle. Vilkasen Liamia, joka ottaa lihapihvejä uunista.
"Em kertoo meille noitten suhteesta, siis kertoo heti ku saa katseensa irti tuolta Liamin upeesta perseestä!" Louis toteaa virnistäen.
Tönäsen sitä ja totean "Ei oo mitään kerrottavaa, vielä"
"Ootteko suudellu?" Zayn utelee. Naurahdan ja punastun.
"Eli olette! Muutaki?" Zayn jatkaa kiusotellen.
"Stop!" mutisen paloauton punasena.

Liam kääntyy kattomaan meitä ja kohauttaa kysyvästi kulmiaan. Hymyilen sille ja kohautan olkiani. Harry, Louis ja Zayn jättää mut rauhaan nähdessään Liamin ilmeen.
Niall naureskelee heitellessään lettuja paistinpannulla.
"Daddy pistää kakarat kuriin pelkällä katseella!"
"Turpa kiinni kakara!" Zayn nauraa ja hyökkää Niallin kimppuun. Ne alkaa painii nauraen lattialla. Harry ja Louis suutelee mun vieressä ja mä tuijotan Liamia, joka on edelleen pihvien kimpussa.

"Zen, älä raiskaa NiNiä vaan tuu laittaa nä pihvit johonki." Liam toteaa.
"Mä ketään raiskaa" Zayn mutisee, mut jättää Niallin rauhaan ja ottaa pellin Liamilta. Niall jää lattialle makamaan. Punastuneena?
Liam tulee mun luokse ja me seurataan Louisin ja Harryn esimerkkiä eli uppoudutaan suudelmaan.
"Oh, please!! Ruoka ois valmista, mut jos aiotte syödä toisenne, ni kai me selvitään tästä Zayninen kanssa" Niall valittelee.
"Saatte romanttisen illallisen kahden kesken!" Harry mutisee Louisin huulia vasten.

Dreams will come true (Liam Payne fanfic FINNISH)Onde histórias criam vida. Descubra agora