-10- Niall/Zayn/Louis

575 39 0
                                    

NIALL

Herään hitaasti järkyttävässä krapulassa. Mulla on sellanen tunne et kaikki ei oo niin ku ennen. En jaksa avata silmiä, koska tiedän et huoneessa on kirkasta ja pää alkaa heti särkee. Mietin et mitä muistan eilisestä.

Emma. Ehdotin et vietettäis iltaa yhdessä. Vaan me viis ja Emma. Miks siis makaan alasti jonkun toisen alastoman ihmisen päällä?? Ollaan läheisiä kundien kanssa, mut ei näin läheisiä, yleensä. Avaan hitaasti silmäni ja käännän katseeni allani makaavaan mieheen.

Zayn. Voi helvetti! En oo koskaan nukkunu Zaynin kanssa näin lähekkäin, koska oon tietoisesti vältelly tällasia tilanteita. En tiedä mikä mulla on, mut Zayn on mies joka saa mut sekoamaan. Oon vähitellen myöntäny itelleni et oon ihastunu. Mun on pakko olla bi-seksuaali. Mikään muu ei selitä typerää käytöstäni Zaynien lähellä.

Voi ei! Ei kai eilen tapahtunu mitään? Eihän??

Totuus välähtää päähäni ku salama kirkkaalta taivaalta. Me suudeltiin!! Tai siis mä suutelin Zaynia! Paska! Mitä Zayn nyt ajattelee musta?!? Entä kaikki muut?? Haluan vajota maan alle ja nopeesti...

-

Herään uudestaan liikkeeseen allani. Tällä kertaa todellisuus palautuu heti mieleeni. Nousen nopeesti istumaan ja yritän olla koskematta allani retkottavaa alastonta ystävääni.

"Miks meillä ei oo vaatteita?" Zaynie kysyy mutisten. Ei vittu. Miksei???

"Hyvä kysymys! Eihän me..?" kysyn. Zaynie rypistää kulmiaan ja kääntää hämmentyneen katseensa muhun.
"Eihän sun perse oo kipee!??" sihahdan ja nousen äkkiä seisomaan ja etsin katseellani vaatteitani.

"Ei..?" Zaynien vastaa ihmetellen.
"Huh!" henkäsen. Mitä mä sanon tolle?

"Mitä sä teet mun huoneessa? Alasti?" Zayn ihmettelee edelleen puol unessa. Ihanan viattomana. Ei, nyt lopetan noi ajatukset heti!!

"Muistaks eilisestä mitään?" vastaan kysymykseen kysymyksellä. Se jää miettimään asiaa mun pukiessa.

"Me tultiin tänne, tehtiin ruokaa, syötiin, pullonpyöritys, Liam myönsi rakastavansa Emmaa, lisää pullonpyöritystä, ihan liikaa alkoholia... Minä ja sinä... Suudelma... Jäätiin kahdestaan... Muut katos jonneki kuhertelemaan... Meki haluttiin joku jota halata..." Zayn selittää yllättävän tarkasti illan kulkua. Nyt tätä ei enä voi edes pistää kännin piikkiin!

Käännän katseeni varovasti Zayniin.
"Mitä vittua me nyt tehdään?" kysyn. Zayn kohauttaa olkiaan eikä sano mitään. En oo koskaan ennen nähny sen kasvoilla noin hämmentynyttä ilmettä. Zayn tietää aina mitä tekee!

"Mä tarvin särkylääkettä!" mutisen hetken ahdistavan hiljaisuuden jälkeen ja häivyn huoneesta. Valettavasti törmään heti käytävässä Liamiin ja Emmaan.

"Zaynin huone!?" Liam kysyy kulmiaan kohauttaen.
"Turpa kiinni heti!" mutisen tylysti.
"Ni-" Liam yrittää sanoo jotain, mut nostan vaan käden pystyyn hiljaisuuden merkiks. Ei todellakaan tyypillistä mua, ja siks varmaan Liamki hiljenee.

Keittiössä avaan ensimmäisenä lääkekaapin, seuraavaks suunnistan vesihanalle ja nielasen kaks särkylääkettä. Nojaan otsani kylmiin kaappeihin ja huokasen syvään.

"Kaikki okei?" Harryn huolestunu ääni kysyy hetken päästä.
"Ei" murahdan.
"Kerro?" se ehdottaa, enkä pysty enää pitämään kaikkea sisälläni.
"Me suudeltiin eilen Zaynin kanssa! Eikä se jääny siihen. Heräsin Zaynien huoneesta, alastomana!" valitan enkä pysty estämään paria kyyneltä. Tunnen Harryn vahvat käsivarret ympärilläni ja nojaan sen luotettavaan olkapäähän. Louis tulee keittiöön.
"Mikä on?" se kysyy.
"Mä oon pilannu kaiken. Zayn..." en saa enempää sanottua, ku purskahdan jo itkuun.
"Shh... Ei hätää NiNi!" Harry kuiskaa.
"Kaikki järjestyy vielä!" Louiski lohduttaa.

Dreams will come true (Liam Payne fanfic FINNISH)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora