************************************
Reggel még az ébresztőm előtt keltem fel, mivel Namjoon írt hogy 7:30-ra itt lesz nálunk.. És addig készüljek el.. Szóval vettem a fáratságot és nagy nehezen elmentem a fürdőig ahol nagyjából rendbe szedtem magam, anya tegnap szólt hogy ma reggel dolgozni megy, ezért magamnak kell megcsinálom a reggelit.
Mikor már rendbe szedtem magam a fürdőben, elmentem a szekrényemhez hogy elővegyem a mai ruhám, elővettem egy sima fekete pólót egy fekete farmerrel, majd egy piros dzsekit is magamra vettem.. Mivel kicsit hűvős van kint. Magamra kaptam a táskám
ezután lementem megcsinálni magamnak a reggelit, nem telt 15 percbe sem.
Elraktam a reggelit majd indultam a suliba, kilépve az ajtón Namjoon üdvözölt.-Jó reggelt Jimin.
-Neked is jó reggelt Namjoon.
Ezután elindultunk, útközben megkérdeztem Nam-ot hogy nagyjából mire számítsak a suliban.
-A suliban elég rendesek mindenkivel, de ahogy elnézlek biztos hogy a lányok kedvence leszel, ezért vigyáznod kell majd néhány fiúval.
-Emiatt nem kell aggódniuk a fiúknak.
-Ezt hogy érted? kérdezte Nam.
-Mindegy, nem fontos.
-Talán a fiúkhoz vonzódsz? nézett rám Nam.
-Ennyire egyértelmű?
-Talán egy kicsit.
-Hát így azt ajánlom hogy még inkább vigyázz a fiúkkal, nehogy kihasználjanak.
-Nem pont olyan vagyok akit ki lehet használni.
-Majd akkor is ezt mond amikor meg ismered az itteni fiúkat.
-Na és te Nam? Van barátnőd? kérdeztem
-Igen van, és nem barátnőm hanem fiúm van.
-Micsoda? Te is meleg vagy?
-Igen, a sulinkban sok meleg srác van.. És sok olyan srác is akik ezeket kihasználják.. Tényleg vigyázz velük.
-Rendben vigyázni fogok, megígérem.
-Ezek mellett még, ma kapod meg az órarended, a könyveket, és mindenhol körbe vezetlek majd.
-Azt megköszönném.
Nem sokkal később a sulihoz értünk, mit ne mondjak.. Sokkal nagyobb mint amilyennek képzeltem, belépve a suliba Nam elvezetett a tanárihoz ahol megkaptam a könyveket és az órarendet.
-Megnézhetem az órarended? kérdezte meg Nam
-Persze. majd átnyújtottam neki
-Hmm, micsoda szerencse.. az osztályomba kerültél.
-Komolyan?
-Igen, és így több mindenben is tudok majd segíteni.
Örültem neki, így legalább nem kellett úgy belépnem az osztályba hogy nem ismerek senkit.. Kicsit megkönnyebbültem.
Később becsengettek az 1. órára.-Gyere, elvezetlek a teremhez.
-Megyek.
Majd a könyveket a táskámba raktam az órarenddel együtt.
Belépve a terembe Nam leült a helyére, a tanárúr pedig megkért hogy mutatkozzak be mint új tanuló.
-Sziasztok a nevem Park Jimin, remélem jól kijövünk majd! Hajoltam meg.
YOU ARE READING
Naivitás ★|Jikook|★
FanfictionA történet Park Jiminről szól, aki úgy érzi hogy a fiúkhoz vonzódik.. 2 fiú között kell választania, ami az elején nem megy neki könnyen.. Viszont a naivitása miatt olyan dolgokat tesz amit később meg fog bánni.. Néha 16+ >-< ~|Átírások előfordulha...