💜~4. rész~💜

157 11 3
                                    

************************************

A fiú gyanúsan nézett egy ideig, de utána mind a ketten elmentek..
A szívem hevesen vert, azt hittem kiugrik a helyéről.. Elsőnek tapasztalok ilyet és ennek is így kell történnie? Ráadásul az első napomon a suliban? Kellett egy kis idő mire le tudtam nyugodni.

Miután lenyugodtam addigra Nam már visszajött és látta hogy valami baj van.

-Minden oké Jimin? Nagyon rosszul festesz...

-Igen jól vagyok..

-Nem úgy tűnik.. Mikor ide fele tartottam találkoztam Jungkook-al és Taehyung-al, talán ők csináltak valamit?

-Nem.. (ekkor kapkodni kezdtem a levegőt)

-Jiminshi.. Nekem elmondhatod..

-Rendben, akkor azt szeretném tudni hogy mit tudsz a magas barna hajú srácról..

-Taehyung-ról? Kim Taehyung a teljes neve, másodéves, és szereti kihasználni a gyenge fiúkat.. Mivel elég helyes srác, sok fiú nem is tud neki ellenállni.

-Értem...

-Csak nem beleszerettél? Mond hogy nem..

-Nem erről van szó, csak... Ahh.. Nem tudom..

-Én szóltam hogy vigyázz a fiúkkal.. Tényleg egy perce sem mozdulhatok el mellőled mert különben ez lesz?

-Nem tehettem semmit, csak úgy letepert.. Nem mintha ellen akartam volna állni... ~Motyogtam az orrom alatt

-Jiminnie, tényleg vigyázz vele.

-Oké-Oké..

-Ahogy látom bepakoltál, akkor szerintem indulhatunk, mivel Jin-hez tartottam suli után ezért hazakísérlek.

-Rendben.

Ezután haza fele indultunk, mikor érdekelni kezdett hogy Nam mit tud a másik fiúról, ezért megkérdeztem.

-Hé Nam, a másik fiúról esetleg tudsz valamit?

-Jeon Jungkook a neve, Taehyung egyik legjobb barátja, viszont ő nem olyan fiú mint Taehyung, nem nézi jó szemmel azt amit Taehyung csinál.. De mivel gyerekkori barátja így nem szeret beleszólni..

Így már érthető miért nézett olyan furán.

-Értem, elég sok mindent tudsz róluk "^^

-Vannak kapcsolataim "^^

Már a házunk előtt voltunk mikor elköszöntem Namjoon-tól.

-Köszi a kíséretet :3

-Nincsmit ^^ Holnap nem tudunk együtt menni suliba mivel Jin-t kísérem, remélem nem baj.

-Dehogyis ^^ Akkor holnap tali~

-Igen~

Belépve az ajtón anyát láttam meg a konyhában miközben a vacsorát készítette.

-Szia kicsim, milyen volt az első napod? kicsit sokáig voltál.

-Szia Anya, igen.. Kosárlabda edzésen voltam Nam-al, bocsi hogy nem szóltam.. "^^

-Ohh, újra kosarazol.. Emlékszek amikor kicsinek mindig Sugával játszottál.. Mintha csak tegnap lett volna ^-^

-Ohh tényleg, fel kell hívnom Sugát.. Köszi hogy eszembe jutattad..

Majd egy puszit nyomtam az arcára és a szobám felé vettem az irányt.
Belépve a szobámba egyből a telefonom után kaptam majd irtam Hobinak, Sugát pedig felhívtam.

Naivitás ★|Jikook|★Where stories live. Discover now