💜~1. rész~💜

219 12 0
                                    

Reggel az ébresztőm hangjára lettem figyelmes, kikeltem az ágyból nagy ásítások társaságában elsétáltam a fürdőszobáig.. Ahol az a gondolat emésztett hogy kezdeni kellene magammal valamit, ezért egy gyors zuhany és fogmosás után lementem az ebédlőbe.. A konyhában megláttam anyát ahogy a reggelit készíti.

-Jó reggelt az én szeretett anyukámnak.

Köszöntöttem őt egy nagy mosoly mellett.

-Jó reggelt neked is Jimin drágám.

Mosolygott rám.

-Lina még alszik? kérdeztem

-Igen, később kell őt oviba vinnem ezért hagyom őt egy kicsit még aludni, apád már kora reggel elment ezért gyalog kell suliba menned, remélem nem zavar.

-Nem dehogy, amúgyis jót tesz egy kis friss levegő.

-Mindjárt befejezem a reggelid, addig menj és készülődj a suliba.

Elindulva a szobám felé, megéreztem a telefonom rezgését, láttam hogy Yoongi írt egy üzenetet.. Ezért megnéztem.

|Yoongi|
Szia Jiminnie, azon gondolkodtam hogy mehetnénk együtt suliba ha nem bánod. ^^

|Jimin|
Szia Suga, örülnék neki ^-^


|Yoongi|
Na az szuper, akkor 7:20-ra ott leszek a házatok előtt.

|Jimin|
Gyors elkészülök és megyek is :3

Yoongi a gyerekkori barátom, és egyben az osztálytársam is, ő az akiért bármit megtennék, nagyon egy kedves és megbízható fiú.

A beszélgetés után letettem a telefont és keszülődni kezdtem, a szekrényem előtt állva töprengtem hogy mit vegyek fel. Végül egy fekete és piros csíkos pólót vettem ki a szekrényből meg egy fekete farmert. Gyorsan magamra kaptam, a sapkám is felvettem, a táskát a hátamra vettem.. Mielőtt mentem volna a konyhába benéztem Linához és egy puszit nyomtam az arcára.
Gyorsan lementem a lépcsőn, majd a konyha felé vettem az irányt, anyának adtam egy gyors ölelést majd a táskámba raktam a reggelit és mentem is az ajtóhoz ahol suga várt.

-Vigyázz magadra, kiabált anya utánam.

-Meglesz, szeretlek! Válaszoltam.

A mondat után kiléptem az ajtón ahol megláttam hogy suga szúrt szemekkel néz.

-Tudtam hogy késni fogsz. *nézett rám gonosz tekintettel*

-Siettem, tudod milyen vagyok "^^

-Na akkor a 10 perc késésed miatt indulj meg de nagyon gyorsan.

-Jó jó, megyek már.

Lehet hogy most egy kicsit agresszívnak tűnik, de amúgy nagyon kedves tud lenni.

Suliba menet beszélgettünk, mint ahogy mindig is szoktunk.. Viszont most valamiért kicsit komolyabb volt.

-Na és jiminnie, hogy állsz a lányokkal? van már valaki aki tetszik?

Eddig sosem kérdezett még ilyet, ezért nagyon furcsáltam. Neki még nem mondtam el hogy leginkább a fiúkhoz vonzódom mert még nekem is új ez az érzés és nem tudom hogy hogyan fogadná.

-Háát, nem igazán tetszik senki.

-Nem tetszik neked senki? Pedig ahogy hallottam te vagy leginkább a téma a lányok körében.

-Mindegy, sokat beszélünk rólam. Na és te hogy állsz a kapcsolatokkal suga?

-Emlékszel a barátnőmre?

-Minso-ra? Persze, ő az a lány akit 3 hónapig fűztél amíg sikerült megszerezned.

-Hát igen, és ő is volt az aki megcsalt.

-Megcsalt? nem néztem volna ki belőle.

-Én sem, és így döntöttem el hogy egyenlőre elég volt a kapcsolatokból.

-Ez érthető.

A sok beszélgetés után végül a sulihoz értünk, a kapuban Hobi várt ránk.

-Sziasztok srácok.

-Szia Hobi~ Szinte mondtuk egyszerre.

Hobi egy jó barátunk akit már általános óta ismerünk, ő a legpozitívabb ember akit csak ismerek. Hamar fel tudja dobni a kedvet, és elég figyelmes is.

Elindultunk a suli bejáratához, majd végig a folyosón, mikor arra lettünk figyelmesek hogy a lányok sugdolóznak a hátunk mögött.

-Na tessék, megint a kis Jiminnie a téma a lányoknál.. ideje lenne beszerezned egy barátnőt :3. jelentette ki suga

-Ahhj suga, hagyd már.. tudod hogy mennyire rossz a csajozásban. Mondta Hobi.

Nem szóltam egy szót sem, lehajtott fejjel mentem teljesen a teremig, zavar.. Hogy a többiek nem tudják hogy a fiúkhoz vonzódom.. De félek nekik elmondani.

Végig ülve a sok unalmas órát, végre kicsengettek az utolsó óráról. Suga szólt hogy neki haza kell mennie, ezért Hobival csak ketten megyünk el Sushizni.

Mikor Hobival elindultunk nem nagyon beszéltem, még mindig azon gondolkodtam hogy hogyan mondjam el hogy meleg vagy biszex vagyok.
A gondolkodásban Hobi zavart meg.

-Minden oké jimin?

-Igen, jól vagyok.

-Nem úgy tűnsz mint aki jól van. dörmögte az orra alatt

-Hát, lehet hogy mégis van valami.

-Mi lenne az?

-Megígéred hogy nem akadsz ki?

-Tudod hogy bennem megbízhatsz, szóval mond csak.

-Hát.. Arról lenne szó hoogy.. Szerintem én a fiúkat szeretem....

-Hmm, meg sem lepődök.

-Miért? kérdeztem

-Mostanában nagyon kerülöd a lányokkal való témákat, ezért már sejtettem hogy valami ilyesmi van a dologban.

-Akkor ezek szerint nem zavar?

-Dehogy zavar.

Nagyon megkönnyebbültem, hogy valakinek elmondhattam.. Ami már hetek óta nem hagy nyugodni.

A Sushizás után elköszöntem Hobi-tól, majd haza indultam.
Hazaérve köszöntöttem anyát és apát.

-Szia Jimin. Köszönt apa

-Jimin, gyorsan szaladj fel és öltözz át.. Utána gyere le vacsorázni. parancsolta anya

-Máris. Válaszoltam

Miután átöltöztem lementem vacsorázni, elég komoly volt a légkör.
Vacsora közben láttam anyán hogy valamit mondani akar, később megszólalt.. Mint ahogy gondoltam.

-Jimin, holnap lesz az utolsó napod a suliban.

-Micsoda? Miért? kérdeztem

-Holnap el kell költöznünk, apádnak új munkahelye lett, méghozzá Szöul-ban.

-Ezért azt szeretném kérni hogy még ma pakold be a cuccaid, és holnap suli után indulunk.

Ledöbbenve nézek a szüleimre, fel sem tudtam fogni amit mondtak. Elköltözni?
Itt hagyva a legjobb barátaimat és a sulit?
Mivel nem volt más választásom el kellett fogadnom.
Vacsora után felmentem a szobámba, elővettem a holnapi ruhám, ami egy szaggatott farmer és egy szimpla fehér pulcsiból állt.
A többi ruhám és a dolgaimat elpakoltam ahogy azt a szüleim kérték.
Végül elmentem Linához jó éjt puszit adni, majd én is elmentem aludni.

************************************

Naivitás ★|Jikook|★Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang