İŞTE YİNE O ADAM
Evde bomboş oturuyorum.Annem her zaman ki gibi dışarıda. 15 yaşında ki çocuğunu dışarıdan mahrum bırak ve sen orada dedikodu yap. Hiç mi vicdanın el vermedi .Neyse eninde sonunda bu eve gelecek ve bende ona hesap sorabileceğim.Ardından beynimle biraz tartışmak için biraz ileri gitmiş olabileceğimi tartışüm. sonra
tüm bu düşüncelerimi dağıtan kapı sesi geldi. kapıyı açmak için kalktım.
Ama kapı çoktan açıldı.Ardından "Güneş ben geldim hayatım" dedi gıcık olduğum ses.Tabi ki bende durmadım " aa sen mi geldin hayatım " dedim hayatım kelimesinin üstüne bastıra bastıra"
Annemde durmaz tabi ki "niye böyle yapıyosun güneş " dedi. Ya niye mi böyle yapıyorum hmm bir düşünelim acaba neden .... hah buldum sürekli dışarı çıkıp çıkıp bana açıklama yapmamasından dolayı olabilir mi?? evet bence bu yüzden. Ama bende ona açıklama yapmıycam.
Ve nefret ettiğim ölüm sessizliği. İlk sessizliği bozan ben oldum ve "ne yaptın o sözde arkadaşlarınla " dedim, arkadaşlarınla dediğim yerde ellerimle tırnak işaretiyle söyledim.
Annem "hiç bir şey bilirsin" dedi boğuk bir sesle.Bende "bir şey mi oldu" dedim biraz fazla merak ve endişe ile.
"Baban bizi dışarıda bir yemeğe davet etti" dedi ve sonra devam etti. "Bizimle acil bir şey konuşacakmış işte" dedi biraz sesini kısıp.
internethaber.com "buda nereden çıktı!" dedim sesimi biraz yükseltip .Bizle 1 yıl boyunca konuşmamıştı -doğum günüm dışında-.
"bilmiyorum" dedi ve gözlerini kaçırarak bunu yapıyorum bir çok neden oldu ama durumuza en çok uyanmak söylediğinde yapıyorum.
Beni tepeden tırnağa süzerek "ve sende üstünü değiştirsen iyi olur" dedi .Üstünde her zamanki gibi pijama takımı -üstümde beyaz üzerinde ayıcık desenli ve altımda da kahverengi bir şort - var. Direk merdivenden odama yöneldim.
Üstüme beyaz omuzu açık bir elbise aldım ve bir kot ceket .saçımı ve yüzüme bakım yapmak için - en nefret ettiğim şeylerden.
Banyoya geldiğimde işe topuzumda ki tokayı çıkarmakla başladım. Sonra tarağımı elime aldım. kahverengimsi saçlarımı taradım. Evet makyaja geldik. Sonra biraz o, biraz bu derken makyajı da bitirdim ilk kapatıcıyı alıp gözümün altına sürdüm biraz dudak kremimi sürdüm.
Aşağıya indim ve annemi hazır bir şekilde bulum. O beni fark etmeyince bende "ben hazırım" dedim buruk bir sesle. Annem de başını sallayınca kapıya yöneldik. Beyaz spor ayakkabı hava durumu başımı kaldırdım ama gözlerimi açmadım. 1 HAFTA boyunca dışarı dönük göremediğimden içime derin bir nefes çektim ve derin bir şekilde verdim. Ve artık annemin yüzünü görmek istemeyen adamın yanına gitmeye hazırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR kurdun hikayesi
Hombres Loboİnsanın en sevmediği cümleler ; en duymak istemediği cümlelerdir. Güneşte sürekli en sevmediği cümlelere mahkum oluyor.