bölümü bu şarkıyla okumanız beni mutlu eder ;
🎶 avril lavinge - here's to never growing up
Tony
"Hey! Bu çok fazla."
"İyi misin Natasha? Eğleniyoruz şurda."
Natasha ve anaç öğütleri.Hiçbir zaman bitmiyor ki! Şurda partideyiz ve içiyoruz.Ne var bunda Tanrı aşkına!
Elime bardağı aldığımda Natasha bardağı tutup kendine çekti.Ve içkiyi kendi içti.
"Bu kadar yeter Tony, Otur şuraya." diyerek beni kolumdan tuttu.Bilincim iyi değildi ama ne yaptığını hissediyordum.Beni salondaki koltuğa oturttu.
Sam Wilson'ın partisindeydik.Bir hafta önceden herkese parti olacağını haber vermişti.Okulun inek öğrencileri hariç herkes buradaydı.Ortam harikaydı fakat bir sorun vardı.
Aptal Steve Rogers da buradaydı.Ah, nefret ediyorum o çocuktan.Laftan anlamaz aptalın teki.Hayatındaki tek başarı Beyzbol ve sadece bununla övünüyor.Ve kızlar ona hasta neden anlayamıyorum? Bir insan neden bu gerizekalıya düşer ki! Aramızda ezelden gelen bir düşmanlık var ve onu görmeye dayanamıyorum.Bir insandan ne kadar nefret edilebiliyorsa Rogers salağından o kadar nefret ediyorum.
Neden mi?..
Ben de bilmiyorum.Ama sevmiyorum işte, salağın teki.Bence bu yeterli bir sebep.Nat'in telefonu çalınca düşüncelerim bir anda uçtu.Natasha ileriye gidip telefonla konuşurken duyduğum sesle beynimdeki nefret duyguları tekrar köpürdü.
"N'oldu Tony? Annenin sözlerini dinleyip orda oturuyor musun?"
Yanıma yaklaşan Rogers'ın sesiyle tekrar göz devirdim.
"Senin gibi köşelerde kız sikmekten iyidir."
Herkesten çıkan oo sesiyle Steve'in yüzündeki alaycı gülümseme bir anda yerini öfkeye bırakmıştı.Bana doğru sinirle ilerlerken ayağa kalktım.Yumruk atacaksa yiyeceği yumruk da vardı.
Dibime kadar gelmişti.Aramızda 10 santim varken öfkeyle nefes aldı.Tam yumruk yaptığı elini bana geçirecekken biri anında aramıza biri girip Steve'i geri çekti.Ve kendimi bir anda koltukta buldum.
Ne olduğunu anlayamamıştım.Natasha'nın yanımda olduğunu fark ettiğimde Bucky'nin Steve'i tuttuğunu gördüm.
"Ne yapıyorsun oğlum, kendine gel.Partideyiz!" Bucky Steve'e sessizce bağırsa da sesi duyuluyordu.
Natasha yanıma oturup onlara bakıyordu.
"Sen iyi misin?"
"Evet neden olmayayım ki?" dedim gülümseyerek. Steve'i sinirlendirmek hoşuma gidiyordu.Onun yüzündeki sinire sebep olmaktan zevk alıyordum.
Alaycı bir şekilde gülümserken uzakta köşede duran Steve'e baktım.Bucky'nin dediği şeyi göz devirerek dinliyordu.Onları izlerken bir anlık Steve ile göz göze gelmiştik.Ona baktığımı görünce kaşlarını çatmıştı.Kafamı direk çevirip etrafa odaklanmaya başladım.
O sırada Nat bana Instagram'dan bir şey gösterdi.Ve kafam anında dağıldı.Videodaki çocuğa gülerken Sam yanımıza geldi.
"Eğleniyor musunuz?" dedi neşeyle.
"Tabi ki dostum.Bu parti efsane." dedim ben de aynı neşeyle.
"Bir sonraki partide oyun da isteriz." saçlarını arkaya atarak konuştu Natasha.
Sam ise aklına bir şey gelmiş gibi bir anda sırıtmaya başladı.Bize yaklaştı.
"Ekibi toplayın arkada doğruluk mu cesaret mi oynayalım."dedi Sam heyecanlı bir şekilde.Duyduğum şeyle göz devirdim
Natasha ise aşırı heyecanlandı."O iş ben de!" diyerek ayağa kalktı ve tanıdığımız insanlara haber vermeye başladı.
Ben ise bu oyunlardan nefret ederdim.Resmen aşıkların oyunuydu.Yok cesaretin varsa şunu öp, yok kimi seviyosun söyle.Hepsi birer saçmalık fakat Nat için katlanıyorum her partide böyle şeylere.
Neyse ne olacaktı Tony? Kenardan izlersin saçmalıkları.Sam bana seslenince saçma düşünceleri yok ettim.
"Hadi Tony gel."
Sam'i izleyerek arka taraftaki odalardan birine girdim.Burası kocaman bir salondu.Evin arka tarafında da meğersem bir ev varmış.Şaka bir yana koltuklardan birine yerleştim.
Sam içkileri açarken koltukta kafamı arkaya koydum.Gözlerimi kapattım.Vücudumdaki alkol etkisini az da olsa gösteriyordu.Yorulmuştum ama eğlenmiştim de.Genç olmak mükemmel bir şeydi.
Fakat şu Rogers aptalı olmasa gece daha güzel olabilirdi.Ama artık takmamayı öğrenmiştim.Kapı açıldı ve gelen seslerle kafamı kaldırdım Natasha içeri giriyordu.Arkasında da Bucky,Clint, Thor, Carol, Bruce ve Pepper vardı.Bu kız nereden gelmişti.Of Natasha neden onu çağırırsın ki?
Pepper benden deli gibi hoşlanan bir kız.Bunu bütün okul biliyor.Aynı Fizik dersliğindeyiz ve her zaman yanıma oturmaya çalışıyor.Ondan uzak duruyorum. Çünkü ona umut veremem. Hoşlandığım başka biri yok ama ben...ben kızlardan hoşlanamıyorum.Bunu sadece Nat biliyor.İnsanlara bunu söylemeye çok utanıyorum.Neyse Tony kafana takma!
Hey Steve de neredeydi? Neyse gelmemesi çok iyi olmuştu.
Natasha yanıma oturmuştu.Masadaki çerezlerden bir tane alıp ağzıma attım.Aniden içeri giren Steve'le çerez boğazımda kaldı.Öksürmeye başladım.Carol su uzatırken Steve konuştu.
"Beni görünce çerez boğazında kaldı bakıyorum?" dedi Steve pişkince gülerek.
Suyu hızlıca içince göz devirdim.
"Evet ya ne demezsin Ego Rogers?!"
Steve beklemediğim bir şekilde gülerek karşı koltukta Bucky'nin yanına oturdu.Göz devirmeye devam ettim.
"Kavga yok çocuklar." dedi Thor gür sesiyle.
Hepimiz Thor'a güldük.Thor her zaman esprili biriydi.
"Hiç söz veremem." dedim gülerek fakat ses birden fazla çıkmıştı.Olan şeyi anlamam biraz uzun sürdü. Steve ile aynı anda aynı cümleyi söylemiştik.Bir anda gülen yüzüm donuklaşmıştı.
Herkes susmuştu.Hepsi bize bakıyordu.Steve ile göz göze geldik.Bu durumu hemen hafızamdan silmek istiyordum.Mavi gözleri şaşkınca büyüyordu ve bana bakmaya devam ediyordu.
Bi anda öksüren Bucky ile kafamı masaya çevirdim.
Bucky konuşmaya başladı.
"Hadi başlayalım o zaman oyuna."
Herkes bir anda "Evet!", "Hadi!" gibi sözcüklerle konuşmaya başladı.Ben ise göz ucuyla Steve'e baktım.Bakmamla kafamı çevirmem bir olmuştu çünkü o da bana bakıyordu.Lanet olsun ki bana bakıyordu.Yine göz göze gelmiştik.
Bu aptal durumdan kurtulmam gerekiyordu.Bir daha o tarafa bakmayacaktım.Masada duran içkilerden birini alıp kafama diktim.
"Tony-" Natasha bana sinirlenip koluma vurduğunda onu Bucky durdurdu.
"İçsin Natasha, sakin ol" dedi kibarca gülümseyerek.Natasha da ona baktı.İkisi tuhafça birbirlerine sırıtırken aralarında bir şey olduğundan şüphelendim.Bunu ilk fırsatta sormam gerekiyordu.Aksi takdirde en yakın arkadaşımın, düşmanımın en yakın arkadaşıyla çıkmasına izin veremezdim.
İçkiyi bitirdiğimde masaya boş şişeyi koydum.
"İşte şimdi başlayabiliriz." diyerek çevirdim.
~~~~~~
ilk bölüm bu kadar aslında daha uzun yazdım ama ben kestim burada bir sonraki bölüm bunun direk devamı olacak o yüzden ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
here's to never growing up | stony au
Fanfictioniki düşman liseli genç, bir partide birbirlerine aşık oluyor. fakat bunu tek anlamayanlar da yine onlar oluyor. ─ stony fanfiction. ✧ 290420