"Lucas çok ağırsın. Cidden taşıyamıyorum."
Jungwoo bir eli omzunda olan bedeni zorlukla odasına doğru götürürken bir yandan da ailesinin uyumuş olmasına içten içe sevinç duaları ediyordu.
"Sen... Ne güzel kokuyorsun öyle.."
Lucas sarhoşluğun etkisiyle burnunu kendisinin boynuna gömdüğünde istemsizce kıkırdamış bu da onu daha çok zorlamaya yardımcı olmuştu.
"Jungwoo... Beni delirtiyorsun..."
Anlamsız bakışlar içerisinde yatağa attı sarhoş bedeni.
Bu da ne demekti?
"A-anlamadım?"
"Az sonra anlarsın."
Dudaklarına değen dolgun dudaklarla şaşkınlıkla gözlerini araladı Jungwoo.
Lucas...
Onu öpüyordu.
Bunu ne kadar istese de bu yanlıştı. O sarhoştu ve aklı yerinde değildi. Eğer ilerlerse canının acıyacağına adı gibi emindi.
Buna izin vermezdi.
"Lucas... Lütfen git."
Jungwoo dudaklarını istemeyerek dolgun dudaklardan ortama ses bırakacak şekilde ayırdığında Lucas sert bakışlarla kendisine bakmaya başladı.
"Neden? Aşık olduğun arkadaşınla sevişmek istemiyor musun yoksa?"
Lucas'ın alayla sorduğu soruya alayla cevap verdi Jungwoo.
"Evet, istemiyorum."
Hiçbir şey demedi.
Diyemedi.
Bunu yapacaktı.
Jungwoo'nun kendisine aşık olduğunu biliyordu ve sevişmelerinin de artık bir sorun olmayacağını da biliyordu. Onun için sorun yoktu.
"Yatağa geç."
Emir verici ses tonuyla konuştu. Jungwoo açıkçası korkmuş ve irkilmişti. Bunu yapmak istemiyordu. Aslında ikilemde kalmıştı. Ama sabah olacaklardan az sonra olacaklardan daha fazla korkuyordu.
Filmlerdeki gibi ya erkenden bırakıp giderse? Ya da onunla artık konuşmazsa?Bunları göze alamazdı.
"Yapamam."
Lucas oldukça sinirlenmişti. Kalkmış olduğu aleti onu zaten zor durumda bırakırken bir de Jungwoo'nun nazı...
Sakin olmaya çalıştı.
"Son kez söylüyorum. Geç ve soyun."
Pes etti.
Direnmeye, zorlamaya pes etmişti.
Deli gibi Lucas'ı istiyordu ama bu yanlıştı.
Sabah onun vereceği tepkiden gerçekten çok korkuyordu.Adımlarını cam kenarında bulunan yatağına doğru yönlendirdi. Lucas'ın dediği gibi üstünü yavaşça çıkarmaya başladı. Ne olacaksa olsun mantığıyla hareket ediyordu artık. Bunu ona zorlayan kendisiydi. Belki o da istiyor olabilirdi sonuçta istemese bağırarak annesini uyandırabilir ya da polisi arayabilirdi. Boşvermek istedi.
Uzatmaya gerek yok.
"Çok yavaşsın."
Lucas yanına gelip kendisini soymasına yardımcı olurken gömleğin omuzlarından sarkmasını zevkle izledi. Her bir omuza kelebek öpücükleri konduruyordu ve bu sayede midesinde ufak çaplı krizler oluşuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seksolog [ luwoo texting ]
Short StoryJungwoo, en yakın arkadaşının bir seksolog olduğunu bilmiyordu. *** Başlangıç Tarihi: 29 Mart 2020 Bitiş Tarihi: 21 Nisan 2020