20 (M)

2K 101 45
                                    

Y/N:

Sövmek serbest.

***

"Bana onu unuttur Ten. Aşık oldum ve böyle bir şeyin olmasına asla izin veremem."

Lucas sesli müziğin verdiği rahatsızlıkla beraber barda sarhoşluktan bayılacak hale geldiğinde Ten, bunu fırsat bilip onu hızlıca yukarıdaki boş bulunan bir odaya sürüklemişti.

"Bunu zevkle yapacağım."

Gülerek üstündeki dar kıyafetleri çıkarmaya başladı. Lucas bir gram etkilenmeden dikkatlice onu izliyordu. Buna mecburdu. Yapmak zorundaydı.

"Bana acıma. İstediğini yapabilirsin."

Ten çıplak bedeniyle sevdiği adamın yanına doğru yavaş yavaş yürümeye başladı.
Lucas'da üzerindeki fazlalıklardan kurtulup bedenine sarılan elleri ters çevirdi ve arkasında bulunan yatağa attı. Ten acıyla inlemekle meşgulken Lucas oldukça seri hareketlerle kendisinin dudaklarını dişliyor, çekiştiriyordu.

Altındaki beden az önceki dediğinden vazgeçmişe benziyordu ki gerçekten acı dolu bir şekilde inliyordu. Pişman olmuştu.

"Ahhh Lucas."

Umursamayıp dil darbelerini aşağıya doğru yol çizen Lucas, kasıklara geldiğinde geriye doğru çekildi ve pensini ıslanmış deliğe doğru olabildiğince hızlı bir şekilde itti.

"Ahhhm L-Lucas ahhhh."

Aklına Jungwoo ile birlikte olduğu gün gelmişti istemsizce. Gülümsedi. İnlemeleri, bedenine her dokunduğunda utangaçlıktan yorganın altına girmesi...

Gözleri dolmuştu.

Altındaki bedenin içine sertçe girip çıkarken gelen inlemelerden bir zevk dahi alamıyordu. Ama o gün zevkin doruklarına bile çıkmıştı. Bütün hırsını ondan alıyormuşçasına hareketlerini hızlandırdı. Ten tatlı noktasının bulunmasına karşı zevk çığlıkları atarken Lucas ne kadar yorulsa da durmuyordu. Aklında dolanan Jungwoo yüzünden gerçek hayattan kopmuş gibiydi.

"L-Lucas lütfen yavaşla ahhh."

"Kes sesini."

Sona doğru gelmiş aletini birkaç kez daha gitgel yaparken Ten çoktan yorgunluğa yenik düşmüş ve kendini uykuya hapsetmişti.

Lucas derince nefes alıp geriye çekilerek bu olanlara lanet etti.

Cidden Jungwoo'yu unutmak için Ten'le mi birlikte olmuştu?

Buna inanmakta güçlük çekiyordu.

Yerde dağılmış olan kıyafetlerini hızlıca topladı ve üstüne geçirdi. Terlemiş saçlarını arkaya doğru atarak adımlarını barın çıkışına doğru yönlendirdiğinde göz yaşlarını tutamayıp kuş misali süzülmesine izin verdi.

Aşık olduğu için ilk defa ağlamasına mı yanmalıydı yoksa az önceki yaptıklarına mı?

Lucas, Jungwoo'nun ona yaptığı küfürlere işte şimdi hak veriyordu.

Kendisi tam bir pezevenkti.

***

Seksolog [ luwoo texting ] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin