Çok heyecanlıyım! Bugün yeni bir okula ayrıca liseye başlıyorum. Kendi hakkımla güzel bir liseyi kazandım ve bugün ona başlama zamanı.
Bu arada ben Eliz. Farkettiğiniz gibi lise 1'e başladım ve çok heyecanlıyım. Asosyal bir tipim ve güzel değilim. Ayrıca çok konuşmayı sevmem. Ama yeni bir liseye başlayacağım ve her şeyi silip yeni bir hayata başlamak istiyorum. Normal de küçük bir şehirde yaşıyorum ama artık yatılı olarak İzmir'de yaşayacağım. Gerçek memleketimde. Normalde İzmirli olmama rağmen orada yaşıyordum çünkü babamın işi orada idi.
Dediğim gibi herşeyi silip yeni biri olmak istiyorum. Amacım havalı falan olmak değil sadece gerçek beni bu sefer dışarıya çıkaracağım.
Dün babaannemde kaldım o da İzmir de yaşıyor. fakat bugün artık yatılıda kalmaya başlayacağım. umarım arkadaş edinirim en çok korktuğum şey herkesin arkadaş edinip benim ortada mal gibi kalmam. Umarım sınıfımdaki kimse birbirini tanımıyordur aminn!Sonunda vardım okula. Hoş bir okula benziyor burası. Sağ ayağım ile okuldan içeri adımımı attım. Bazı kişiler yalnız başına dolaşıyordu. Heralde benim gibi 9 olmalıydılar. Bazıları ise gruplar halinde dolaşıyor bağırarak konuşuyorlardı(anırıyorlar da diyebiliriz) kendimi çok yabancı hissettim. Benim gözlerim çabuk dolar, aniden gözlerim doldu. Ama ağlarsam ilk günden rezil olurdum. Hani özgüvenli olucaktım ben? Nerde o özgüvenli Eliz?
Yaklaşık 10dakika geçti ve tören için öğrenciler toplanmaya başladı. Buradaki müdür aynı bizimkine benziyordu. Göbekli ,kel kafalı ve bunak. Nereye geçmem gerektiğini bilmiyordum. Sınıfım hangisi onu da bilmiyordum. Kısacası ne yapacağımı bilmiyordum. Mal mal etrafıma bakınırken birisi omzuma dokundu.
Tanımadığım Şahıs(Tş): şey bir şey sorabilirmiyim 9-B sınıfı nerede biliyormusun?
Ben: Hayır ben de 9-B sınıfını arıyordum. Istersen birlikte arayalım.
Tş: Olur! Ilk günden biri ile konuşacağımı zannetmiyordum.
Ben: ben de! Kendimi rahatlamış hissettim. (Gülüştük)
Tş: bu arada ismin ne?
Ben: Eliz. Senin?
Tş: Ece Lara. Tanıştığıma memnun oldum.
Ben: ben de.
Ilk günden biri ile konuştuğuma çok şaşırdım. Ben de Ece lara gibi düşünmüşüm demek
ki.
Ece Lara çok popüler bir kıza benziyordu Siyah uzun saçları ve buz mavisi gözleri vardı. Umarım ilerde iyi bir arkadaşım olur.
Sonunda Ece ile 9-B sınıfının durduğu yeri bulduk ama tören bitti bile. Şimdi önümüzdeki 9-B sınıfı topluluğunu takip ederek sınıfımızı bulduk. Acaba önümüzdekiler sınıfı nereden biliyorlardı?
Kimse birileri ile birlikte oturmuyordu. Ta ki yer kalmayıncaya kadar. Ben Ece ile oturdum.
Sınıfta yakışıklı erkekler vardı. Keşke bunlarla çıkabilecek kadar popüler olsam diye düşündüm. Ilk ders Matematikti sabah sabah! Neyse ki adam konu işlemedi sohbet falan etti okuldan bahsetti. Bu arada çok iyi birşey öğrendim Lara da yurtta kalıyormuş! O Istanbuldan gelmiş ve hiç arkadaşı yokmuş İzmir'de. Aynı ben. Tenefüste telefonuma göz gezdirdim ve 6cevapsız arama vardı. Annem olduğunu tahmin ettim ve tabi ki doğru
çıktı.
+kızı beni çok endişelendirdin!
-özür dilerim.
+ boşver de ilkgünün nasıl geçiyor?
- fena değil.
+ çok sevindim hayatım baban da konuşmak istiyor hayatım hadi öpüyorum.
-baba ilk gunüm güzel gecti he he evet sağol paraya ihtiyacım olursa ararım hadi be be
Telefon faslını da hallettikten sonra Lara'yı kantine davet ettim. Olur dedi. Ve kantine indik. Bi çocukla çarpıştım. Filmlerdeki gibi olmadı. Pardon deyip geçtik. sıraya kaynayamadım. Çünkü okulun en küçükleri bizdik. Bebeler gibi sırayı bekledim ve vişneli meyve suyuyla poğaça aldım Lara da poğaça ve meyve suyu aldı. Neyse iyice tıkındıktan sonra derslere geçtik. Ve sonunda okul bitti.
Yatılı tarafı nerede bilmiyordum Ece de. Sonunda hocalara falan sorarak bulduk, bir odada iki kişi ile kalıyorduk. Umarım birlikte kaldığım kişi iyi biridir diye düşündüm. İsmi Açelya'ymış. Odaya girdiğimde onu gördüm. Şirin bir kızdı selam verip lavaboya girdim. Sonra onunla sohbet ettik İzmir'de yaşıyormuş ama evi okula çok uzakmış buyuzden yurtta kalmaya karar vermiş. Yaklaşık 2saat sohbet etmişiz. Sonra yemeğe indik. Sıradan kuru fasulye pilav vardı. Yemekten sonra alarmımı hazırlayıp direk uyudum. Açelya da öyle.Arkadaşlar merhaba ^_^ çok amatörüm biliyorum yine de umarım beğenmişsinizdir. Şimdi amatörüm ama alıştıkça daha iyi yazacağıma inanıyorum. kısa yazdığımı da biliyorum. okuyucu sayım arttıkça daha iyi yazacağım ayrıca daha uzun :D Diğer bölüm için lütfen votelayın:*****
ESTÁS LEYENDO
9.sınıf
RomanceDelicesine ağlıyordu Eliz. Sanki dünyadaki bütün acılarını bir güne saklamış ve ağlayarak atıyordu üstünden. Artık ağlamaktan başı şişmişti. Başı ağrıdıkça daha da çok ağlıyordu yağan yağmurun altında. O ağlamaya kendini kaptırmışken kafasında bir ş...