Eu sunt Greg, este prescurtarea de la Greggory, eu fac parte din garda regelui dintr-un ținut destul de îndepărtat. În acest regat fiecare persoană are locul ei în societate, societatea înaltă care reprezenta, armata și îngrijitorii castelului și societatea de jos, cei care se ocupau de lucrul pământului, brutari, fierari și negustori. Eu provin dintr-o familie destul de simplă, tata este fierar iar mama lucrează la curtea regelui. La noi în regat băieții sunt luați de acasă de mici și duși într-o academie, unde sunt instruiți, doar cei puternici puteau să supraviețuiască probelor prin care trebuia să treacă. Din această categorie fac și eu parte......
Am fost luat de acasă la vârsta de zece ani, doar ce îi împlinisem, era o seară rece de iarnă,vântul bătea puternic și luna care trimisese al ei fascicul de lumină către odaia mea , m-a trezit, era ca o avertizare. Camera mea era în spatele casei, era cea mai mică din toată casa, aveam o fereastră lângă care era patul de lemn făcut de tata în urmă cutrei ani. Frigul se făcuse destul de simțit în cameră așa că m-am dus să mai iau niște lemne de foc. În încercarea mea de a aprinde focul se aude o bătaie puternică în ușă, tata se duce să vadă cine este la ora aceea târzie în noapte. În fața ușii s-a făcut văzut un cavaler, în armură argintie care venise să îi înmâneze tatei actul semnat de rege, în care trebuia să mă ducă la Academie. Acesta fusese cel mai negru coșmar pe care îl avusesem în întreaga mea viață. Tata a dat buzna în camera mea, mi-a zis că trebuie să plec împreună cu cavalerul care venise să mă ia.M-am îmbrăcat în ceva mai gros și m-am dus la ușă, mama se abținea cu greu să nu plângă deoarece știa prin ce chinuri va trebui să trec, sora mea stătea ascunsă în spatele mamei, o iau pe mama în brațe și îmi sărut surioara pe frunte, ea avea doar cinci ani, iar tata îmi dă mâna ca la un adevărat bărbat, după care mă strânge puternic în brațe și îmi șoptește la ureche„să fi curajos, așa cum te-am învățat eu". Mi-am luat rămas bun de la familie și m-am urcat călare pe un cal alături de cavaler.
YOU ARE READING
Războinicul
ActionO poveste plină de acțiune despre viața unui băiat sărac, dintr-un regat, căruia i-a surâs norocul și a fost ales la Academie, a trebuit să treacă prin mai multe probe ca să ajungă cine își dorea să fie.