𝟟

94 4 2
                                    

Povzdech jsem si.
,,Nejsem tam" uchechtl jsem se. Vím, že za mnou jdeš celou dobu. Uslyšel jsem zašustění a vydám se nahoru. Stoupl jsem si k oknu a čekal až dojde.
,,Nemohl jsi o mě vědět" otočil jsem se a koukl na něj.
,,Nevěděl, ale měl jsem pravdu" ušklíbnu se.

On se ke mě začal přibližovat, ale neměl jsem strach nebo něco. Je na něm něco zvláštního. Objal mě a sedli jsme si spolu an okraj bytu. Ve škole jsme byl dneska déle a ještě jsem se procházel přes město, tak se setmělo a my se koukali na zapadající slunce.

,,Už to začne možná bychom mohli jít" nevím o čem mluvil.
,,O čem zas mluvíš? Co začne?" Podívám se na něj a následně uslyším hudbu. Kouknu se na město, ale nevím odkud to jde.
,,Na kolejích je celkem zábava, celkem dost" ukáže na jednu z budov co je uprostřed města.

,.Kolej je centrem města" postavím se. Šlo z nich světlo, které každou minutu měnilo barvu.
,,A proto tam je pořádná zábava" zasmál se.
,,Ty tam chceš jít?" Zeptám se ho a on kývne. Ještě chvilku jsme koukali na město a potom jsem si vzal věci.
,,S maskou tam chceš jít?

,,A proč ne" zasmal se a už mě táhl ven. Já ho zastavil, chytnu mu ruku a kousnu ho. Sykne bolestí.
,,Hraješ si na upíra nebo co..." odtahl jsem se a uviděl pořádný kousanec.
,,Tohle přede mnou neschováš" zamumlám. Chci vědět kdo to je a myslím, že mu to došlo.

,,Vím, že tam tak nepujdeš, určitě se převlečes a sundáš masku" usměju se a potom už vyrazíme. Po cestě jsme vůbec nemluvili. Šel přede mnou, tak jsem ho nechal. Slyšel jsem něco za námi, takže jsem k němu doběhl a chytl ho za ruku.
,, Promiň...bojím se trochu" pustím ho.

Došli jsme na místo a už venku stálo několik lidi a pili chlast. Vešel do vnitř jako první a já se rozhlížel a když jsem se koukl před sebe už tam nebyl. Já to věděl... někteří házeli na terč tak jsem se u toho pozastavil, protože to bylo hodně zajímavé.

Házeli jak kdyby malými nožíky, ale kolem sebe měli takovou třpytivou mlhu, která byla u každého jiná. Už jsem chtěl jít nahoru, když házela jedna holka, trefila střed a ta mlha byla zelená. Potom se na mě koukla a já rychle uhl pohledem. Prošla kolem mě až do posledního patra.

Šel jsem hned za ní. Nahoře jsem uviděl Jimina a tu holku jak jde jejich směrem. Koukl jsem se za sebe a kolem jestli tu není pán neznámý, ale nebyl. U kluků byla zas ta mlha a hned na to jsem viděl jak Tae tančil s tou holkou. Fuj nechutné...

Nežarlím ne ne a NE! Jen prostě... možná trošku však se na něj koukněte. Neodolatelný. On se na mě koukl a já rychle uhl pohledem a narazil na Kaie. Koukl na mě a odložil si pití. Něco řekl kamošum a začal se ke mě přibližovat. Já se koukl rychle jinam.

Viděl jsem jak Jimin na mě mává tak jsem se k nim snažil nějak procpat. Všichni tančili a roztahovali se všude, takže to bylo složitější ale nakonec jsem se nějak procpal a cítil jak se mě někdo snaží chytnout. Doběhl jsem ke klukům a viděl jak někdo kaiovi zatarasil cestu.

S klukama jsme tančili a bavili se, a potom jsem uviděl Aiko. Šla směrem k nám a za ní byl Jungkook. Vypadal jak ztracené štěně. Aiko se na mě koukla a ušklíbla se.
,,Ne na to zapomeň" to ji nezajímalo a použila nějaké kouzlo co mě donutilo s ní tančit.

Nerad tančím. A když už tančím, tak buď sám nebo s někým s kým chci já ne, že mě někdo donutí. Začlo mě štípat zápěstí ale neřešil jsem to. Fuj nechutné...Uslyšel jsem co si Jungkook myslel. Usmál jsem se a koukl na něj. On se ale rychle koukl jinam.

Jimin na něj mával ať jde k nám. Bylo tu hodně lidi, tak se mi nachvilku ztratil. Potom vykoukl a utíkal k nám. Před kým ale? ,,Kai" hned jak k nám doběhl, odtrhl jsem se od Aiko a stoupl si za Králíčka a zatarasil Kaiovi cestu.
,,Uhni Taehyungu!" Zavrčel.
,,Proč?"

,,Prostě mi uhni kurva" žduchl do mě a se mnou to skoro nehlo, jenom jsem posunul nohu dozadu.
,,UHNI KURVA NEBO TĚ SEŽERU" Zařval přes celou budovu a pár lidi se kouklo, pak ale zas tančili.
Aiko přišla vlezla si mezi nás.
,,Měl by sis uvědomit kde právě jsi" řekla

Tae se ho vůbec nebál, tolikrát jsem ho chtěl zatáhnout, ale neudělal jsem to. Působil ze všech nejsilnější přitom byl hubený ale... určitě má má skvěle tělo KURVA NE!... Vecpala se tam ta holka a Kai se trochu zasekl a udělal krok dozadu. Tae též ustoupil ale furt ho sledoval.

Přišla ke mě ta holka a podala mi ruku.
,,Jsem Aiko" usmála se a já její ruku přijal.
,,Jungkook" její ruka začala zeleně svítit a ona s ní trhla a zkoumavě se na mě podívala. Viděl jsem jak se na mě Kai dívá a jak se na něj Taehyung usmál.

Tae se otočil a vydal se ke mě. Chytl mě za boky a přitáhl si mě k sobě. Zatajil se mi dech a celé moje tělo ztuhlo. Proč to dělá... p-proč?...kňukl jsem a přivřel oči. Začal se se mnou pohybovat, ale já se nemohl uvolnit.
,,Neboj se králíčku"

Počkat cože ne ne NE!...Odstrčil jsem ho od sebe a kluci a Aiko se na nás koukli. Tae stal kousek ode mě. A já se lehce třásl a koukal na něj, on měl jenom sklopenou hlavu.
,,P-promiň, já nechtěl" natáhl jsem k němu ruku ale on ji odstrčil.

Fňukl jsem protože to bolelo. Přirazil mě ke zdi a nahl se ke mě.
,,Nic ti nedělám" polapal jsem po dechu Jsi to ty...
,,Taehyungu budeme muset jít" Namjoon ho ode mě odstrčil a chytl ho při tom za ruku. Sykl bolestí a ruku mu vytrhl.
Viděl jsem to.... on....




____________________

Hybrid [taekook]Kde žijí příběhy. Začni objevovat