[rekapitulace]
~ Taehyung je nejstarší syn vůdce upírů rodu Kim. Společně se svými "bratry" je ve skupině upírů, kteří chrání zbytek upírů a z nějaké části i městečko.
~ Vlastní Bratři: Kim Namjoon a Kim SeokJin
~ Zjistili, že má přijít zkáza tohoto města, ale neví co nebo kdo jí způsobí.
~ Taehyung se tváři, že se nezajímá a jdou věci mimo něj. Je občas chladný, ale i pomůže a samozřejmě to je tím že v sobě něco dusí. A to něco se zmatek dostat ven.
~ Jungkook jakožto neznámý chlapec se přistěhoval s matkou do města, která skrývá spoustu tajemství.
~ Jungkook tady nikoho neznal a nikdo neznal jeho. Nebo ano?
~ Jungkookovi se zdály zvláštní sny a nevěděl jak si je má vysvětlit, když se přestěhoval začaly se měnit.
~ Ve snech si užíval milostný života s někým, koho neznal. První den ho ale potkal a taky narazil na dalšího "Pana neznámého".
~ "Pan Neznámý" nosí masku, aby ho Jungkook nepoznal. Chrání ho a umí s ním komunikovat myslí. Jungkook neví kdo to je, ale snaží se to zjistit.
~ Nastoupil na jedinou školu ve městě a ubytoval se na koleji, protože na tom trvala jeho matka.
~ Na koleji je ubytováný s Jiminem a Hoseokem.
~ S "Panem Neznámým" se víc seznámili a schází se ve staré budově na kraji města.
~ Když se pořádala party Jungkook užil drogu co se ve městě vyrábí a skočil ze střechy. Chtěl totiž abych ho "Pan Neznámý" zachránil.
~ Chlapec chtěl začít od znova. Nechtěl začínat vztah, natož flirtovat s někým. Cokoliv co je spojené s láskou chtěl vynechat, ale proč? To jsme se ještě nedozvěděli.
~ Taehyung mu to ale překazil.
____________________
Menší rekapitulace, které budu dělat každou desátou kapitolu. Jinak moc děkuji za komentíka a hlasy, moc mi to udělalo radost a doufám, že se vám příběh líbí.
♡
ČTEŠ
Hybrid [taekook]
FanfictionChlapec se přestěhuje do města se svou matkou a myslí si, že takhle může začít od znovu, ale to ještě neví co ho čeká. Celé město má tajemství a lidé co v něm žijí. Chlapec postupně začne odhalovat všechny tajemství a tak odhalí i to své. 11.4.2020...