Bylo to trošku bolestivé, ale určitě míň než kdybych dopadl na zem. Zvedl jsem hlavu k tomu co mě chytil. Nic moc jsem neviděl bylo všechno rozmazané. Natáhl jsem ruku k jeho obličeji, ale moje tělo se strašně moc uvolnilo a mi spadla zpátky, a taky oči se mi zavřeli.
Byla tma. Nemohl jsem je otevřít ani něco říct, jediné co fungovalo byl sluch. Slyšel jsem jak dýchá. Měl zrychlený dech. Určitě bežel. Dal jsem slyšel kroky
,,JUNGKOOKU!" Křikl Jimin a přiběhl k nám.
Já to vešel že mě zachraníš... Dokázal jsem pootevřít oči, ale hned potom mě pohltila tma.,,Prosím přestaň..." zakňučel jsem a ublíženě se na něj podíval.
,,Kookie vážně se uklidni. Nechci ti ublížit ale..." zašeptal. Zavřel jsem oči a nechal ho dělat se mnou co chce. Dál do mě přirážel a mi se to po chvíli začlo líbit. Byl to zvláštní pocit. Měl jsem motýlky v bříšku, to nic ale neměnilo na té bolesti v mém zadečku. Nahl se k mě a já mu sáhl na tvář, kterou jsem ale neviděl. Byla strašně hebká, prostě jak dětská prdelka. Dal mi jeho ruku na tu mou a potom mi ji přesunul na jeho srdce.
,,Miluju tě Jungkookie~"[den 5]
Otevřel jsem oči a rychle si sedl. Už zase ten sen. Měl jsem divný pocit tam dole. Odkryl jsem peřinu a viděl jak mi stojí. Kurva....ne ne ne.... zakryl jsem se a uvědomil si, že jsem v cizí posteli. Koutkem oka jsem zahlédl siluetu postavy sedící nedaleko ode mě.
Koukl jsem na něj. Seděl tam Tae se sklíženýma rukama na hrudi a s naštvaným výrazem. Přesně řečeno propaloval mě pohledem.
,,D-děkuju" kňukl jsem. Vstal a šel ke mě.
,,Co to mělo kurva znamenat Hm?!" Svalil mě zpátky na záda, chytl mi jednou rukou pevně ruku a druhou čelist.,,T-Tae..."zakňučím znovu. Viděl jsem v jeho očích tu zlost. Obkročmo si na mě sedl a ruce mi chytl nad hlavou. Byl jsem vystrašený protože jsem nevěděl co od něj mám čekat a ještě tu byl ten sen. Jak jsem ho viděl zabíjet tu holku.
,,Omlouvám se Taehyungie~"zašeptám.,,NEŘÍKEJ MI TAK KURVA!" zakřičel jsem na něj. Vzpomněl jsem si na něj jak mi tak říkal.
,,Taehyungie~... Taehyungie-!" Šeptal jsem a nedocházelo mi, že tu je Jungkook. Oči mě začly štípat kvůli slzám a hned na to mi jedna neposedná slza stekla po tváři, za ni druhá a další.,,Taehyungie~... Taehyungie-!" Nevěděl jsem proč to říká. Na tvář mi dopadlo něco mokrého. Koukl jsem na něj a viděl ten jeho pohled a ty jeho začervenalé oči. Proč pláče? Je to kvůli mě? Jeho stisk povolil a já svoji dlaň jsem přesunul na jeho tvář po které jsem ho pohladil.
Podíval se mi do oči. Jeho byly tak krásné. Temné z kterých jde strach, ale i jsem pociťoval pocit bezpečí. Tmavě hnědé a občas se v nich zaleskla červená. Parkrát se mi už zdálo, že je má červené. Hlavně když se naštval. Nemohl jsem se od nich odtrhnout. Přitahovaly mě.
Proč mě tak přitahují sakra!...Opřel se mi o dlaň. Naše obličeje je z ničeho nic začali k sobě přibližovat.
,,Jsi idiot víš to?" Zasekl jsem se, ale Taehyung mi chytl obličej do dlani a přitáhl si ně do polibku. Vykuleně jsem se koukal, potom jsem ale také zavřel oči.Myslel jsem že se hned odtáhneme, ale ne. Něco nás k sobě silně přitahovalo. Po mých tvářích mi tekly potůčky slz, ne mých, ale Taehyungových. Proč pláče.... Povolil trochu a cítil jsem, že to brzo skončí. Ruku jsem přemístil na jeho krk, tím ho víc přitáhl a prohloubil tak polibek.
Též mi začaly téct slzy. Chtěl jsem začít od znova a ne si s někým začít něco. Nevím ani jestli něco víc bude. Jsem zmatený. Nejprve Dohyung. Sny a pan neznámý s maskou a teď.... Taehyung....Maska?... propletl jsem si s ním prsty a on dal ruce vedle mojí hlavy.
Povolil jsem stisk ruky a sjel níž po jeho ruce a u toho mu pomalu vytahoval rukáv. Odtáhl si z polibku, ale naše napuchlé a načervenalé rtiky se o sebe stále dotýkaly.
,,Co ta ruka..." koukl se na mě trochu překvapeně a zarazil se. Odtahl se víc a chtěl odejít.Zastavil jsem ho a hlavně jsem ho stále držel za ruku. Podíval jsem se na ní a vážně to byl ten kousanec.
,,Jsi to ty" zašeptal jsem a přejel prsty po kousance.
,,Kdo jsem" uchechtl se.
,,JSI TEN NEZNÁMÝ TAEHYUNGU.!" Zařval jsem na něj i když jsem nechtěl.
,,Co meleš",,Taehyungu přestaň já vím že jsi to ty, tak už přestaň dělat jak kdybys to nebyl. Přestaň mi lhát. Zachránil si mě takže si to určitě ty"
,,Nevím o čem to mluvíš, ale nejsem někdo neznámý nebo co" vytrhl mi jeho ruku a stoupl si.
,,Tak odkud máš ten kousanec?",,Tak odkud máš ten kousanec?" Nemůžu mu odpovědět. Nebo spíš ani nechci. Není to jeho věc.
,,Nemusím ti to říkat"
,,Takže jsi to ty!" Říkal to furt dokola a už mi z toho začlo hrabat.
,,fajn tak když ti o to tam moc jde!" Zavrčel jsem a sundal si košili.,,T-Tae" zakoktal jsem když jsem uviděl jeho tělo.
,,Spokojený!" Zavrčel a já k němu došel a sáhl mu na rány. Měl pokousané a pořezané celé tělo. Lehce se otřásl, když jsem se ho dotkl.
,,Promiň.... Co se stalo?" Odstrčil mě a šel se převlect.
,,Do toho ti nic není"Svlékl si kalhoty a i boxerky. Sakra.... Stal přede mnou nahý, otočil jsem se aby neviděl jak jsem červený.
,,Copak ti je Jungkookie?" Chytl mě za ruku a přirazil mě ke zdi. Ruce mi dal nad hlavu a přitiskl se na mě.
,,Oblečeš se už?" Šeptl jsem.
,,Tobě to vadí?",,J-jo v-vadí..." Zakoktal jsem.
,,Vždycky se ti to líbilo" Co to řekl jak vždycky?
,,Chyběl si mi.." ukápla mu slza a já ji setřel.
,,Taehyungu o čem to mluvíš" podíval se na mě zmateně a odstoupil.
,,Já už radši půjdu" ani jsem se na něj nepodíval a odešel.____________________
♡
ČTEŠ
Hybrid [taekook]
FanfictionChlapec se přestěhuje do města se svou matkou a myslí si, že takhle může začít od znovu, ale to ještě neví co ho čeká. Celé město má tajemství a lidé co v něm žijí. Chlapec postupně začne odhalovat všechny tajemství a tak odhalí i to své. 11.4.2020...