Tak właściwie to Kapitan nie wiedział że to jest gwiezdny kajak ale przeczytał to w instrukcji leżącej obok. Kajak był długi na około 1,5 metra i miał jedno siedzenie dla normalnej osoby i jedno dla bardzo grubego psa. Po przeczytaniu całej instrukcji Kapitan dowiedział się że Gwiedny kajak został zaprojektowany na podstawie nowoczesnych myśliwców kosmicznych tylko że zamiast napędu ma gwiezdne wiosło. Kapitan wsadził T34 do siedzenia dla bardzo grubego psa i sam wsiadł na swoje siedzenie. Wiosło znalazł wna siedzeniu więc wystartował kajak. Zaczęli lecieć w stronę nieba aż w końcu wylecieli z atmosfery. Po chwili leczenia nagle obok nich pojawił się długi na pół kilometra krążownik bagiet. Kapitan szybko zorientował się że jest to krążownik bagiet po jego budowie. Bagiety przecież zawsze budują swoje konstrukcje z bagiet. Bagiety szybko spostrzegły że obok ich krążownika przelatuje gwiezdny kajak Kapitana więc odpaliły wyrzutnię bagieto-rakiet. Kapitan Wietnam szybko spostrzegł że jest ostrzeliwywany więc zaczął machać gwiezdnym wiosem i poruszać się w stronę niezidentyfikowanej planet. Niestety Kapitan nie zdążył wystarczająco szybko uciec i jedna bagieto-rakieta trafiła jego kajak. Kapitan nagle zaczął trącić przytomność.
CZYTASZ
Kapitan Wietnam
ActionWietnamowi zagraża do tej pory największe zagrożenie, wielki pasożyt Donald Trump...