Видях до болка познатите ми кафяви очи. Вгледах се втях и пак изпитах болката, която ми причини. Всичките ни спомени минаха като на лента в главата ми. Бяха и хубави, и лоши. Но всичко се оказа лъжа. Една голяма лъжа, както винаги. Толкова ли е трудно да намеря малко любов? Толкова ли много искам? Само малко любов. Може би има някъде човек, който може да ми я даде, но дали ще е скоро само времето ще покаже. Лентата със спомените изчезна и на нея се появи едно черно петно. Започнах да се оглеждах. В далечината познах онези така до болка познатите му топли очи. Беше си подал ръката към мен. Хванах я и тръгнах към него. В момента, в който хванах ръката му почувствах топлина и чувство на ую, всякаш си бях в нас. Чернилката се махна и на нейно място се появи лента със спомени от деството ми.Изведнъж всичко стана черно, тъмно, пропто с болка, викове и много уплах и много болка. Тъмнината беше погълнала напълно това място. Познайте къде съм? Точно така. В Ада. Започнах да вървя напред и въпреки, че трябваше да чуствам това място, като мой втори дом, ми носеше само една голяма непоносимост. В далечината съзрях два трона. Единият беше черен като мрака, а другия бял и чист като светлината. И двата бяха обвити в рози. Черния бе обвит с корени на черна роза, а белия с тези на кърваво червена роза. На тях се появиха два силуета. Татко и мама. Татко разтвори ръцете си за прегръдка. Нямаше как, та това беше моят баща. затичах се и ових ръчичките си около кръста му и вдишах от аромата му. Усетих остра болка в областа на корема ми. Той ме положи на земята и се загледа в мен. Имаше нещо в погледа му. Имаше страх от предстоящите събития. Застана над мен и вече в очите му не виждах тази частица на страх. Тя се беше изпарила, а на нейно място се беше появило заплашителността в погледа му. Загледа се в очите ми иосетих прогаряща болка в главата ми. Чух гласа му в главата ми. Имах мисия. Мисията бе да взема душата на Джейсън Паркър. Според татко душата му е трябвало вече да е при него. Замахна с ръка и всичко се изпари. Отворих очи и видях Хари до мен. Промуших се между ръцете му и отидах до гардероба ми. Извадих от там черен клин и бяла тениска с черни букви пишеше Queen of sarcasm. Съблякох си дрехите от вчера и намъкнах тениската си и клина набързо по тялото. Насочих се към бюрото ми. Там видях едно име на колеж и ключ от общежитието ми. Излезнах тихо от стаята и тръгнах надолу да търся Джей. В главата ми чух глас, казващ да се обрна. Обърнах се и видях Джей и Сар. Отидох и ги прегърнах. Седнах на дивана и им показах с жест да се настанят срещу мен. Седнахме и им казах да си събират багажа и заминаваме за колежа в Ейнджъл. Те започнаха да се изкачват, а аз тръгнахкъм моята стая. Влезнах и видях едни зелени изумруди да се оглеждат притеснено и щом доловиха скърцането на вратата, се обърнаха към мен. Щом ме съзряха вълна на облекчение мина през тях. Дяволчетата в главата ми нашепваха да стягам куфара и отлитам за онзи университет. И точно това щях да права, но преди това се настаних на леглото срещу този така любим ми поглед да ме наблюдава така вглъбено. Поглед към гората, която намирах винаги, като погледна в така любимите ми изумруди. Напрегнах си ума, погледнах съсредоточено в намръщения поглед на приятеля ми пред мен. Помислих си как искам да му кажа да си събира багажа за Ейнджълтаун. Изведнъж физиономията му се промени на учудена, а после през нея мина очудване и изненада. Признак, че ме беше чул в мислите си. Супер. Станах и започнах в куфара си да прибирам всякакви обувки, дрехи, парфюми, часовници и тоалетни принадлежности, когато свърших се обърнах към леглото, а той милия беше се излегнал и вторачил погледа си в мен, следейки всяко едно мое движение. А щом той ме погледна в очите,започна да се приближава към мен, а щом се приближи достатъчно до мен, опианена от погледа му, просто протегнах ръце към него, като го придърпах към мен и слях устните ни в една нежна и толкова чуствена целувка. Просто затворих очи и се отдадох на момента. Скоро той се отдели от мен, но потърси ръката ми и щом я намери, сплете пръстите ни и тръгна към стаята си. Когато влезнахме с такова нежелание се отделих от топлината на ръката му, че просто замръзнах на място и се взирах с поглед пред мен, а той беше забит в прелестното същество пред мен, което извади куфара си изпод леглото си, след това се зарови в гардероба иследминута започнаха да летят дрехи към куфара му. Когато видях как ги нахвърля ,се разхилих. Той се обърна с неразбиращ поглед мен и когато видя къде се взирам, тръгна към мен и ме събори на леглото му, като се качи върху мен и започна да ме гъделичка. След малко ни преобърнах и започнах аз да го гъделичкам. Чух звънливия му смях и не издържах. Отпуснах се върху гърдите му обвих малките си ръчички около него. Усетих как неговите ръце намериха пътя си към гърба ми. Сплете ги там и ме притисна още повече към него. Усетих топлина, уют и безопастност в прегръдките му. Полежах още малко и станах, като отидах към куфара му. Сгънах всички тениски и дънки, които беше намятал и ги прибрах в куфара му, като влезнах в банята и започнах да събирам всичките му принадлежности. Усетих присъствито му зад мен и повдигнах главакъм огледалото. Тогава той ме прегърна в гръб. Уви ръцете си около коремчето ми име притисна в него. Усетих парещия му дъх на врата си, а след секунди усетих и топлите му устни там. Започна да засмуква мястото на врата ми, което бе целунал преди секунди. Заби и зъбите си там, а лека пареща болка се появи там. Лек стон на болка се прокрадна между устните ми. Той се отдели от кожата ми там, а след броени секунди езика му мина оттам. Краката ми омекнаха и бях принудена да се подпра на него. Сега той беше моята упора. Веднага е усетих какво правя и болезнени спомени от миналото си намериха място пред очите ми. Олюлях се и краката ми поддадоха,стоварвайки ме на студение под в банята на зеленоокото същество. Та той беше като същински ангел. Клекна до мен и ме придърпа в топлата си прегръдка. Единствената прегръдка ,в която усещах защита, макар и не братска, но следтова, което се случеше не можеше той да се окаже мой брат. Нали? След малко се изправих и подадох ръка на къдравелкото пред мен, а той я прие изправяйки се. Взех тоалетните принадлежности и му казах да свали куфара си долу, а аз тръгнах към моята стая. Взех куфара си и го свалих по стълбите, а когато слязох усетих три чифта очи вперени към мен. Направих им жест да тръгват към подземния паркинг. Излязох и знаех, че няма скоро да се върнем тук. Мястото, което чувствах мой дом,дори и за кратко. Ново приключение ме очакваше. Очакваше ме ново начало, но не бях сама в това предизвикателство. Моите приятели бяха с мен. Натоварих багажа ни в Ферарито ми, а Джей се качи в Range Rouver-а на Хари, а той самия се качи при мен, а Сара при Джей. Подпалих колата и последното, което помня беше, че хвърча с мръсна газ по пътищата към покрайнините на града на ангелите.
YOU ARE READING
The daughter of the devil
RomanceТя беше дъщеря на дявола. Тя беше силна. Не е изпратена на земята без мисия.Мисията 'и съдържа правила, но дали ще са спазени по време на тази мисия ще разберете ако влезнете в света на дявола, ангела и хората.Тя е плода на любовта между дявола и ан...