* hoofdstuk 7

1.6K 48 10
                                    

* hoofdstuk 7

Sarah POV.

"Voordat ze terug zijn, kun je alsjeblieft even naar me luisteren?" hoor ik Dennis dan zeggen. "Wacht even" zeg ik terwijl ik mijn sms naar Jake af typ. "Ja?" vraag ik dan. "Ben je nu gewoon helemaal over me heen..?" vraagt hij dan. "Nee" zeg ik dan. "Dus je vind me leuk?" vraagt hij dan. Zijn ogen worden groot. "Om je uiterlijk, ja, om je innerlijk, nee." antwoord ik dan. Ja. Zo zat het eigenlijk.

"Hoe bedoel je?" vraagt hij dan. "Je bent super leuk, qua uiterlijk. Maar je innerlijk is niks aan" zeg ik dan. "Omdat ik een keer dronken met een ander meisje ging?" vraagt hij dan. "Ook. En daarna zoen je me net voordat ik het weer goed wil maken. Dan lieg je over het meisje van Malibu, om me jaloers te maken en nu vraag je nog de reden?" zeg ik dan.. "Ja.. Je hebt gelijk.. Waarom vergeef je me niet?" zegt hij dan. Argh hou op!

"Omdat het niet zo makkelijk is als je denkt! Ik wil je vergeven maar je liegt alsnog tegen me?! Waarom doe je zo?!" vraag ik dan. Ik had mijn stem echt verhoogd en was rechtop gaan zitten. "Omdat ik van je hou.." zegt hij dan. "Oh dus dit is hoe jij je liefde toont! Ja joh? Zoek dan maar een meisje, die er wel om geeft als je zo iets doet!" zeg ik dan. Ik voelde tranen in mijn ogen.. "Je begrijpt niet hoe erg het me spijt!" roept hij dan. "Waarom lieg je dan tegen me..?" vraag ik dan. "Omdat ik zo jaloers was op jou en Jake, dat ik je terug jaloers wilde maken.." zegt hij dan.

Ik antwoordde niet meer. Hij was jaloers op me.. Hij wilde me terug.. Maar dat kon niet. Ik hoorde mijn iPhone en ik zag jake's naam op mijn beeld verschijnen 'Vind je het erg als ik uit ga, schoonheid ? :$' lees ik dan. "Awh" zeg ik dan perongeluk hard op. "Sorry" zeg ik dan tegen Dennis. Eigenlijk vond ik het wel een beetje erg maar ja.. 'Niet zolang je geen verkeerde dingen doet' antwoord ik dan. Ik zie Dennis proberen mee te kijken. "Is het boeiend?" vraag ik dan arrogant. "Ja. Dus hij mag wel uit gaan en dronken worden. Hij kan nog makkelijker liegen dat hij niks heeft gedaan" zegt hij dan.

Dennis POV.

"Maar ik vertrouw hem tenminste" zegt ze dan. Daar had ze een punt. Een nul. "Je kent hem niet eens goed?" zeg ik dan. "En hoe weet jij dat?" vraagt ze dan. "Weet je wat, laat ook maar. Ik ga niet heel mijn vakantie aan je verpesten" zegt hij dan. "Ja, zo dacht ik er ook over. Dankje" zegt ze dan. Wauw, ze was zelfs prachtig wanneer ze boos keek.

Wanneer de anderen de attractie uit komen staan Sascha en Lisa alleen aan elkaars haar te zitten om het weer normaal te krijgen. "Kom we gaan daar in!" roept Drew dan. Hij wijst naar een liefdes-attractie. Kleine bootjes voor 2 personen die door het water in een paar romantische kamers gaat. "Ja!" roept Drew enthousiast en knipoogt naar Sascha die bloost. Dan loopt iedereen in die richting. Iedereen zat al in een karretje, behalve ik en Sarah.. "Komt u maar" zegt een van de jongens die daar werken. "Ehm wij zijn geen stel" zegt Sarah dan. "Niet zo verlegen, we zien wel wie elkaar echt leuk vinden! Wij zien hier dagelijks mensen die er in gaan!" zegt de andere dan. "Nee echt niet" zegt Sarah dan. "Kom nou!" zegt de jongen dan en pakt haar hand. Hij dwingt Sarah om in het bootje te zitten. Dan zit ze en pakt haar iPhone. "Dat is eigenlijk verboden" zegt een van de jongens dan. "hij kan kapot gaan" zegt hij dan. "M'n vader koopt wel een nieuwe" zegt ze dan zonder op te kijken. "Rijk dus.. En wij staan hier te werken voor ons geld" hoor ik ze fluisteren. Ik grinnik. "Jij ook al zo rijk?" vraagt de jongen op een zachte toon. "M'n vader ja" zeg ik dan. "Oh. Nou, je hebt een mooi meisje aan de haak geslagen, grijp je kans" zegt de andere dan. Ik zucht. "Mijn kans is al vergaan." zeg ik en ga dan naast haar zitten. De jongens kijken elkaar vragend aan.

Wanneer het bootje eindelijk nouja, uit zichzelf vooruit gaat, kijk ik Sarah aan. Ze kijkt met glinsterende ogen toe. "Best romantisch dit.." zeg ik dan. "ja.." zegt ze dan zacht. Ik pak haar hand voorzichtig vast, gek genoeg trekt ze haar hand niet weg. Daar integendeel zelfs, ze houd hem vast. Vast zoals de eerste keer toen we smoor op elkaar waren. Wanneer we elkaar aankijken, kijkt ze naar mijn lippen. Dan weet je zeker, je moet haar zoenen. Ik ga langzaam naar haar toe, en zij ook naar mij terwijl ze haar hoofd schuin houd. We drukken onze lippen op elkaars lippen. Ik sluit mijn ogen en geniet van het moment. Ze legt haar hand in mijn nek en zoent me beter dan de keren hier voor. Ik glimlach tijdens de zoen. Wanneer zij zich terug trekt trek ik me ook terug. "dus ik ben vergeven?" vraag ik dan. "beloof je het nooit meer te doen?" vraagt ze dan. "ja" zeg ik dan. "Dan is het ook ja van mij.." zegt ze dan en glimlacht. Ik sla mijn arm om haar heen. Ze komt dicht tegen me aan zitten. Dan zijn we bij de uitgang. De twee jongens sturen net een ander bootje weg en komen ons er dan uit helpen. Mij pakken ze beet bij mijn arm en trekken ze gewoon omhoog. "Ik zei toch" zegt de ene jongen dan. Ik grinnik. "je had gelijk" zeg ik dan. "Kom maar" zegt de andere jongen en pakt Sarah's hand vast en helpt haar voorzichtig uit het bootje te komen. Wanneer ze er uit is glimlacht ze naar hem. "Daar staan de anderen" zeg ik dan en wijs naar ze. Ze knikt en komt naast me staan. Ze pakt mijn hand vast. Wacht.. Ze pakte mijn hand vast, uit zichzelf.. Ik glimlach en pak haar hand dan steviger vast.

We komen aan lopen bij de rest. "Het is goed?" vraagt Brian dan. "Ja, tenminste, volgens mij" zeg ik dan. Sarah stoot me aan. "Ja, het is goed" zegt ze dan. Ik grinnik. "Wauw, dat bewijst dat ze je echt leuk vind! Anders had ze je helemaal niet vergeven!" zegt Yasmin dan. Ik kijk Sarah aan en druk een kus op haar voorhoofd. Ze glimlacht dan. De groep begint te lopen. Ik en sarah achter aan. "Je was een uur geleden nog boos op me, en kijk nu.." zeg ik dan en grinnik. "Wat Yasmin zei was waar, hoor!" zegt ze dan. "Awh ik hou van je" zeg ik dan. "ik ook van jou" zegt ze dan. "Dus.. Kan ik nu tegen iedereen trots zeggen dat jij mijn vriendin bent?" vraag ik dan. "Ja, als ik dan trots mag zeggen dat jij mijn vriend bent" zegt ze dan. "Dat mag je zeker" zeg ik dan.

Sarah POV.

Wanneer we bij het hotel aan komen lopen ik en Dennis nog hand in hand naar binnen. Tot ik plotseling Jake zie. "Shit" zeg ik dan en laat los. "Wat?" vraagt Dennis dan. "Dat is Jake. Wat moet ik tegen hem zeggen..? Hij denkt vast nog dat ik hem leuk vind.. Wanneer hij naar me glimlacht voel ik me schuldig. Ik had nooit op een date moeten gaan met hem. "Dan moet hij er achter komen op de harde manier" zegt Dennis dan en pakt mijn hand vast. Ik zie dat Jake de hele tijd blijft kijken. Ik trek mijn hand los. "Jij zou het ook niet leuk vinden om er zo achter te komen" zeg ik dan. "Nee, maar je durft het hem toch niet te vertellen, dus dan moet het maar zo" zegt jij dan.

Daar had hij een punt. "Goed" zeg ik dan en pak zijn hand. De glimlach op Jake's gezicht verdwijnt al snel. Ik zucht en kijk hem niet meer aan. We lopen hand in hand te trap op. De anderen waren al boven. Bovenaan de trap geef ik Dennis nog een kus op zijn mond, een lange kus. "Truste" zegt hij dan en gaapt. "Truste" zeg ik dan en druk nog een klein kusje op zijn mond. Dan pak ik mijn pasje, wanneer hij de andere trap op loopt, aangezien hij een verdieping hoger zit. Ik open de deur en ga naar binnen, waar de meiden zijn.

~~~~~~~~~~~~~

Sorry dat het zo lang duurde! Hoofdstuk 8 komt morgen of uiterlijk maandag! Dat beloof ik jullie!

Vergeet geen vote en comment te zetten! (: xxx

You didn't mean itWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu