* hoofdstuk 11.
Sarah POV.
Wanneer iedereen cadeautjes gaat geven op mijn baby feestje, ga ik op de bank zitten en iedereen komt er bij. Zelfs de vrienden van Dennis waren er. Maar raad eens wie er niet was? Precies ja.. Dennis. Wanneer ik het eerste cadeautje open wil maken gaat de bel. "Ik ga wel" zegt Lisa dan. "Nee ik ga" zeg ik dan. Ik bedoel, als het voor mij was, wilde ik diegene welkom heten..
Ik open de deur. Iedereen zit weer te praten in de woonkamer en niemand is benieuwd wie er is. Daar stond Dennis in de deur opening met een pakketje in zijn handen. "Ehm, hey" zegt hij dan. "Hoi." zeg ik dan. "mag ik?" vraagt hij dan.
"Wie is dat?" vraagt Brian dan terwijl hij naar de deur komt lopen. "Hey man" zegt Dennis dan zwakjes. "Je hebt lef" zegt Brian dan. "Hoezo?" vraagt Dennis dan. "Dat je hier nog dúrft te komen" zegt Brian dan. "Ik wil mijn kind zien, want dat recht heb ik" zegt hij dan. "Ik vind van niet" zeg ik dan. "Saar!" roept mijn moeder dan. "Jaa?" roep ik dan terug. "Iedereen wacht, wie is daar?" vraagt mijn moeder dan.
Dan komt mijn moeder er ook bij staan. "Oh. Dennis" zegt ze dan verbaasd. "Kom binnen" zegt ze dan. Ik wist het, want mijn moeder is een beleefde vrouw. "Dank u" zegt hij dan. Wanneer we met zijn vieren de woonkamer inlopen is het opeens stil. Ik ga weer zitten op de plek waar ik was. "Ehm. Je ging mijn cadeautje open maken!" zegt mijn neef dan enthousiast. "Oh ja" zeg ik en pak het weer vast. Ik open het voorzichtig en zie dan dat het baby pantoffels met een baby badjas waren. "Ahww" zeg ik dan en grinnik. het was echt heel schattig!
Wanneer alles is uitgepakt ligt er zo veel op tafel. "Ehm. Ik heb ook nog wat" zegt Dennis dan. "Oh. Dankje" zeg ik terwijl ik het aanneem. Ik open het voorzichtig. Het was een kleine smoking. Voorlopig nog een beetje te groot, maar over een jaartje zou hij wel passen denk ik. "Ahw. Dankje" zeg ik dan.
Dan gaat iedereen verder met waar ze mee bezig waren. Dennis komt naast me zitten "Mag ik hem zien?" vraagt hij dan. Ik knik. "Kom maar mee" zeg ik dan en sta op. Ik loop voor hem uit naar boven. Ik open de deur van de kamer van Chris. Dennis loopt naar hem toe. Ik zet als eerste de babyfoon uit. "Hij slaapt.." zegt Dennis dan teleurgesteld. "Pak maar gewoon hoor" zeg ik dan. "Ik kan dat niet" zegt hij dan. Ik zucht en loop naar Chris toe. Ik til hem voorzichtig op en leg hem voorzichtig in de schoot van Dennis.
Dennis krijgt traanogen. "Hij is zo klein" zegt hij dan. Ik glimlach zwakjes. Chris kreunt zachtjes terwijl hij wakker word. Hij opent zijn oogjes. "Hij heeft de zelfde ogen als jou" zegt Dennis dan. "Ja.." zeg ik dan zachtjes. "Ga je nog naar school?" vraagt hij dan. "Nee, ik heb privé lessen, 4 dagen in de week 2 uurtjes .." zeg ik dan. "Oh." zegt hij dan. "zullen we naar beneden?" vraag ik wanneer Chris weer in slaap is gevallen in zijn armen. Wanneer hij knikt til ik Chris voorzichtig op en leg hem terug in zijn bedje.
Dennis POV.
Ik loop achter Sarah aan de trap af. Ik dacht dat wij in een villa woonden, maar vergeleken haar huis was mijn huis erg klein! Wanneer we de woonkamer bijna in lopen zeg ik "Ehm, ik ga denk ik.." Sarah draait zich om en knikt. Ze drong niet aan. Ze liep voor me uit naar de deur en deed hem open. "Ehm, hoe gaan we het doen? Je weet wel? Hem opvoeden.." zeg ik dan. "Ik ga het doen, jij mag af en toe langskomen. Hij mag niet weten dat jij zijn vader bent tot minimaal zijn 15e vond mijn moeder. Dan zal hij oud genoeg zijn om het te begrijpen.." zegt ze dan. "oh, eh, oke.." zeg ik dan. "Ehm, doei" zeg ik dan. "Doei" zegt ze dan.
15 jaar.. 15 jaar lang moest ik doen alsof ik gewoon een vriend van Sarah was. 15 jaar lang moet ik tegen mijn eigen zoon liegen. 15 jaar lang gaat hij denken dat ik niet zijn vader ben, maar dan komt hij er achter.. De hele tijd schieten er zulke dingen door mijn gedachten.. 15 jaar.. 15 jaar.. 15 jaar.. Wauw..
~
Kort hoofdstuk, ik doe er lang over, maar ik moet mijn punten echt ophalen! Ik probeer echt zo veel mogelijk mijn best te doen voor mijn lezers!
Ik hoop er een kleinigheidje terug voor te krijgen van jullie:
Vote & comment! Kleine moeite, maar het betekend veel voor me! x
Hoe vonden jullie het? Als er dingen zijn die ik kan verbeteren, zet het in een comment!
JE LEEST
You didn't mean it
RomanceSarah en haar vriendinnen gaan op vakantie naar Californië voor 2 weken, maar wat als er 5 leuke jongens in het zelfde hotel als zij zitten, die de meiden ook zien zitten? En wat als je vakantie vriendje vreemd gaat met je..? Lees snel verder!