* hoofdstuk 13.

1.4K 44 0
                                    

Even voor de duidelijkheid: in het verhaal mag in Nederland vanaf je 16e auto gereden worden. In de vorige hoofdstukken heeft Sarah namelijk auto gereden. Misschien was het een beetje verwarrend voor jullie.

~~

Sarah POV.

Ik ben nu 18 en woon nog bij mijn ouders. Volgende maand willen Lisa en Sascha naar een huis gaan kijken voor ons drieën. Chris is nu 1 jaar en ik had vorige week mijn eerste schooldag. Iedereen toonde respect voor me en vonden me sterk. Dennis is op een schoolreisje naar Barcelona. Het is ook zijn examen jaar en hij heeft zijn examen reis. Later in het jaar ga ik met mijn school naar Londen.

Tijdsprong 1 maand later.

We ondertekenen het contract van het huis en krijgen de sleutels. Zo blij waren we nog nooit geweest. Chris is bij mijn ouders en Dennis is al 3 weken terug. "We moeten het echt mooi inrichten!" zegt Sascha dan blij. Ik grinnik. De man schudt onze hand nog en verlaat het Huis dan. "Eindelijk! Nu hebben we een eigen huis!" zegt Lisa dan. Ik grinnik. Het was niet bepaald klein, maar onze ouders zouden het betalen. Mijn ouders en ik hadden besloten dat ik nog niet met Dennis zou wonen, omdat dat nog niet zo verstandig is. Dennis toonde er respect voor en zei der hij het volledig begrijpt. Maar stiekem vond hij het ook wel erg denk ik hoor.

"Zullen we nu voor meubels kijken? Dan kunnen we het zo snel mogelijk inrichten en kunnen we er zo snel mogelijk in wonen" stelt sas voor. Ik knik "Ik vind het goed" zeg ik dan. Lisa knikt.

Dennis POV.

'Waarom neem je niet op?' sms ik naar Sarah wanneer ze na 3 keer bellen niet op neemt. Na een half uur krijg ik nog geen reactie en word bezorgd. Ik besluit om Sascha te bellen, die waren vast nog samen.

"Hallo?" hoor ik Sascha dan wanneer ze opneemt. "Hoi, ehm met Dennis. Is Sarah daar bij jou?" vraag ik dan. "Ja, wil je haar spreken?" vraagt ze dan. "graag" zeg ik dan. Dan hoor ik Sarah "Dennis?" zeggen. "Sarah, waarom neem je niet op?" vraag ik dan. "Ik begon me zorgen te maken" zeg ik dan. "Ahw sorry lieverd. Mijn mobiel was leeg dus ik heb hem thuis aan de lader gelaten. Ik had het je willen laten weten maar ik kwam bijna te laat voor het huis" zegt ze dan. "Oh. Okee" zeg ik dan opgelucht. "Hebben jullie het huis?" vraag ik dan. "Jaa, we hebben de sleutels" zegt ze dan blij. "Oh! Gefeliciteerd!" zeg ik dan. "Dankje!" zegt ze blij.

"Wat doen jullie?" vraag ik dan. "We hebben net meubels gekozen en besteld. Nu zijn we even wat drinken." zegt ze dan. "Oh, oke ik hang wel op. Veel plezier" zeg ik dan. "Dankje. Ik bel je wel als ik thuis ben" zegt ze dan. "ja" zeg ik dan. "Doeei" zegt ze dan. Ik glimlach en zeg dan "Ik hou van je". Dat kwam gewoon in me op. "Ahw, ik ook van jou" zegt ze dan. Ik glimlach en hang op. Ik laat me achterover vallen op mijn bed.

Sarah POV.

Na een tijdje merken we dat er een groepje jongens achter ons aan loopt. "Sas, kunnen we gaan?" vraagt Lisa dan. "Ik ben bang" zegt Lisa dan. "We moeten ze zien kwijt te raken. Straks volgen ze ons ook naar huis ofzo.." zegt Sascha dan. "Zal ik Drew bellen? En Dennis?" vraagt Sascha dan. "Dan komt er ruzie.." zegt Lisa dan. "We gaan naar een toilet en blijven er even tot ze weg zullen gaan vanzelf oke?" vraagt Sascha dan. We knikken en lopen een winkel in waar ze een toilet hebben.

Wanneer we het toilet uit lopen staan ze er nog. We lopen ze voorbij "Hebben jullie haast?" vraagt de ene dan. "Ja, onze vriendjes wachten op ons" zegt Sascha dan. "Oh bij de hand." zegt de andere jongen dan. "Pardon?" vraagt Sascha dan. "Kom op man. Je gaat ze niet lastig vallen als ze vriendjes hebben" zegt de andere dan. Ze lopen met zijn allen weg. Ik zucht opgelucht. "Laten we naar huis gaan.." zeg ik dan. Ik zet ze allebei af bij hun thuis en rijd dan naar mijn ouders' huis.

Ik open de deur. Dan zie ik mijn moeder met Chris op haar schoot naar boven lopen. "Hey" zeg ik en sluit de deur. "Oh saar. Heb je het huis?" vraagt mijn moeder terwijl we samen de trap op lopen. "Ja!" zeg ik dan blij. "Ik ben super blij voor je!" zegt ze dan. "Dankje" zeg ik dan. "Hij is gevallen toen hij liep naar de tuin. Hij struikelde. Maar hij slaapt nu weer" zegt ze dan. "Oh, is het erg?" vraag ik dan. "Nee, valt mee. Het bloedde. Er zit een pleister op zijn knie. Toen heeft hij een ijsje van me gekregen en meteen was hij stil" zegt ze dan. Ik grinnik.

"Ik ga Dennis bellen" zeg ik dan en loop naar mijn eigen kamer. Ik pak mijn mobiel en bel Dennis. "Hoi beauty" zegt Dennis terwijl hij opneemt. "Hey cutie" zeg ik dan. "Hoe was het?" ik zucht. Ik besluit hem het niet nu te vertellen over die jongens.. "Leuk" zeg ik dan "Wat doe je vanavond trouwens?" vraagt hij dan. "Ehm. Ik ga wat doen met een vriend denk ik.." zeg ik dan. "Wie?" vraagt Dennis dan. "ehm.. Dennis denk ik" zeg ik dan. Ik grinnik wanneer hij opgelucht zucht. "Ik haal je op om 8 uur dan, oke?" vraagt hij dan. "ja hoor" zeg ik dan.

Nadat we de bioscoop hand in hand uit lopen laat ik zijn hand los en sla mijn arm om zijn middel. Hij slaat zijn arm om mijn schouder en zo lopen we door naar de auto die een stukje verder op stond geparkeerd. "Ga je maandag naar school?" vraagt Dennis dan. "Ja, waarom?" vraag ik dan. "Ik heb vrij, ik dacht misschien jij ook" zegt hij dan. "nee, jammer genoeg" zeg ik dan. "Moet ik op Chris passen?" vraagt hij dan. "Wil je dat?" vraag ik dan. "Ja tuurlijk" zegt hij dan. "Oke, dankje" zeg ik dan. Ik draai me naar hem om en druk een kus op zijn mond. Hij glimlacht tegen mijn lippen aan en opent zijn mond dan een stukje. Ik sla mijn armen om zijn nek en zoen dan mee.

~

Vote & comment!

Dank jullie wel voor het lezen! (: xx

You didn't mean itWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu