* hoofdstuk 23

1.2K 39 2
                                    

* hoofdstuk 23

Ik loop naar binnen in het huis waar de meiden al zijn "Saar!" zegt Lisa dan blij "Heeee" zeg ik dan blij en knuffel Sascha en Lisa. "Oh, hey" zeg ik dan tegen Drew en glimlach. "Heee" zegt Drew dan.

"Oke Sarah ik moet je wat vertellen" zegt Lisa dan en bloost.

Oh nee.

Nee.

Niet jij ook al zwanger..

"Ik en Brian zijn samen!" zegt ze dan blij. "Ahw Lisa ik ben super blij voor je!" zeg ik dan blij en knuffel haar. Brian was er meer voor me dan Dennis toen ik zwanger was. Hij is zo lief. "Aaah echt zo leuk!" zeg ik dan blij. "hey waar is Chris eigenlijk?" vraagt Drew dan. "Die is bij Dennis thuis. We moeten naar een psychiater omdat hij gisteren uit bed is gevallen omdat hij er uit wilde klimmen. Ze denken dat we het expres hebben gedaan omdat we jong zijn" zeg ik dan.

Dan gaat de bel. Lisa staat op als niemand opstaat en opent de deur. "Hee lieverd" hoor ik haar dan zeggen. Brian dus. "Hee kleintje" zegt ze dan. Ik hoor Dennis' lach en hoor Chris iets brabbelen. Ahw. Alsnog blijf ik zitten. "Hey man" zegt Drew als Dennis binnen komt lopen. "Hey" zegt Dennis. Hij komt naast me zitten. "hey" zeg ik dan en druk een kus op zijn mond.

Dennis POV.

"Chris ga van de tafel af" zeg ik. "Straks val je" zeg ik dan weer. "Ja papa" zegt Chris dan en gaat braaf van de tafel af. "Aaahw" zegt Sascha dan. Ik grinnik. "ikke honger" zegt Chris dan. "Hmm. Er is brood in de keuken en ook chocopasta. Lust hij dat?" vraagt Sascha dan. "Jawel hoor." zegt Sarah dan en staat op. "Kom op" zegt ze dan en tilt Chris op.

Na vijf minuten sta ik op en loop dan ook naar de keuken. Bij de deur opening blijf ik staan en kijk naar sarah en Chris. "Chris hou op" zegt Sarah dan wanneer hij chocopasta op haar neus smeert. Ik schiet in de lach. Geschrokken kijkt ze op. "Sorry" zeg ik dan.

Sarah veegt het met een doekje van haar neus af en glimlacht dan naar me. "Oh je boterham is op. Hup naar de woonkamer!" zeg ik dan tegen Chris en veeg zijn handjes schoon. Hij rent naar de woonkamer. "Zullen wij vanavond gewoon hier blijven als de rest naar de bios is?" vraag ik dan. "Ja, leuk" zegt Sarah dan.

"Doeei" zeggen we dan tegen de rest wanneer ze vertrekken. Chris lag boven al te slapen. "Sarah?" vraag ik dan "Hmm ja?" zegt ze dan terwijl ze de woonkamer in loopt. "Kom is" zeg ik dan. Ze komt aanlopen en gaat naast me zitten. "Ja?" vraagt ze dan. "Ehm ik heb iets voor je gedaan.." zeg ik dan en aarzel even. "Oeh wat?" vraagt ze dan. "Ik heb je ingeschreven op de academie in Londen. Daar kan je je zang talent uitbreiden.." zeg ik dan. "Wat? Nee Dennis dat kan niet. Dan moet ik in Londen gaan wonen. Waarom doe je zo iets zonder het te vragen aan me?" vraagt ze dan. "omdat ik zeker wist dat je nee zou zeggen. "Ja, als je weet wat ik ga zeggen, moet je het juist niet doen" zegt ze dan en staat boos op en loopt naar boven. Ik zucht.

~

Saai hoofdstuk, volgende word leuker (:

Vote en comment x

You didn't mean itWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu